ben teşekkür ederim ferhat abi.
bu arada SD kartı ne zmaan nerde vereyim sana? kaldı bende
m.s abi özellikle seni merak ediyordum tekrardan tanıştığıma memnun oldum:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 PM ----------
bu arada ben fatih:mrgreen:
sevgili KMK lı arkadaşlar erciyes üniversitesinin bahar şenlikleri başladı hatta bitiyor bile biz hala bi organizasyon yapamadıkale:
Motor alabilirsem bende aranızdayım kabul ederseniz..:cherry:
Motor alabilirsem bende aranızdayım kabul ederseniz..:cherry:
Motor alabilirsem bende aranızdayım kabul ederseniz..:cherry:
Motor alabilirsem bende aranızdayım kabul ederseniz..:cherry:
haklısın barış... :cat:
Başkan'nerdesin !!! :mrgreen: