[Kayseri - MT]

Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
sınavlarımdan dolayı pek bakamadım buraya.ama ins ben de pazar günü geliyorumm.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorun bakımı olacak daha!! inşallah pazar günü oradayım...
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
tekrar hayırlı olsun motorun

dsc07410.jpg

dsc07411.jpg

dsc07412.jpg


Ferhat abinin eski benimse yeni motorum :cat:


tuni tekrar hayırlı olsun motorun az kaldı bende geliyorum arkanızdan inş kanuni seyhan 250 c yle
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sağ ol ahmet. umarım en yakın zamanda sende alırsın..


bu arada arkdaşlar yarın hava durumunda sağnak yağışlı diyor hava:pr:
yağmurlu olursa ne yapacaz?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
sağ ol ahmet. umarım en yakın zamanda sende alırsın..


bu arada arkdaşlar yarın hava durumunda sağnak yağışlı diyor hava:pr:
yağmurlu olursa ne yapacaz?
yapma yaa:cyclopsan
neyse bakalım abi bişeyler düşünürüz yarın
haydi kayseri mt büyük güne 1 gün kaldı
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağ ol ahmet. umarım en yakın zamanda sende alırsın..


bu arada arkdaşlar yarın hava durumunda sağnak yağışlı diyor hava:pr:
yağmurlu olursa ne yapacaz?

yaa tuncay motorcu adama yağmur dokunurmu allahını seversen :) :p
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
motorcu adama yağmur dokunmaz sadece hasta eder :)
zaten boğazlarım ağırıyor::stretche
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst