[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tuncay ehliyeti al sende artık aaaaa!!!1 sene oldu bee :)
valla ya 1 sene oldu daha alamadım:)
az önce açıklanmış sınav sonuçları motordan 100 almışım :queen::queen::queen::queen:
en sonunda ya. bi aksilik çıkmazsa bu hafta sonu direksiyon sınavına girecem
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
motorumu sattım :( fazla motoru olan varmıı

ferhat abi seni 10 mayıs pazardan önce bi dükkana bekliyorum abi
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mehmet,,,gideceğimiz yeri değiştirelim...senin ilk söylemiş olduğun yere gidelim...havalar biraz daha ısınsın,baraj sefasını sonra yaparız :cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
motorumu sattım :( fazla motoru olan varmıı
hayırlısı olsun sen bi tane daha alırsın yakında:) ben bu hafta sonu gireceğim için direksiyon sınavına ehiliyetim olmayacak malesef. sen benim motoru alırsın. artık ikimiz tın tın gideriz. olmaz mı?

bu arada geziy nereye gidilecek arkadaşlar?
baraj olmasın ya daha havalar soğuk. gittiğimizin bi tadı çıkmaz. daha sonra gideriz baraja olmaz mı?

1 mayısta okuldan arkdaşlar yahyalıya gitmişler küçük şelalere. otobüsle gitmşler 70 kişi ama otobüs ücreti kola felan balık yemişler herşey 12 liraymış kişi başı. birbuçuk sat felan sürmüş yol. isterseniz oraya gidebiliriz. balık yedikleri yerin telefonunu alabilirim. ücreti felan konuşuruz
ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
mehmet,,,gideceğimiz yeri değiştirelim...senin ilk söylemiş olduğun yere gidelim...havalar biraz daha ısınsın,baraj sefasını sonra yaparız :cat:

tamam ferhat abi sen nasıl istersen

hayırlısı olsun sen bi tane daha alırsın yakında:) ben bu hafta sonu gireceğim için direksiyon sınavına ehiliyetim olmayacak malesef. sen benim motoru alırsın. artık ikimiz tın tın gideriz. olmaz mı?

bu arada geziy nereye gidilecek arkadaşlar?
baraj olmasın ya daha havalar soğuk. gittiğimizin bi tadı çıkmaz. daha sonra gideriz baraja olmaz mı?

1 mayısta okuldan arkdaşlar yahyalıya gitmişler küçük şelalere. otobüsle gitmşler 70 kişi ama otobüs ücreti kola felan balık yemişler herşey 12 liraymış kişi başı. birbuçuk sat felan sürmüş yol. isterseniz oraya gidebiliriz. balık yedikleri yerin telefonunu alabilirim. ücreti felan konuşuruz
ne dersiniz?

ok bana uyar tuncay

arkadaşlar geziyi develi olarak düşünüyoruz sizde ok derseniz

ferhat abi söylediğime baktınmı
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söylediğine baktım mehmet :wiinkk: develi uyar abi bana :cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ben yinede küçük şelalere gidelim derim. ama develiye cıvıklı yemeye de hayır demem:)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bende hiç cıvıklı yememiştim iyi olur:)

http://kayseri.meb.gov.tr/haberdetay.asp?bolum=533&katid=46
bu arada bu adreste direksiyon sınav tarihleri var. ve benim kayıtlı olduğum sürücü kursu kocasinanda olduğu için pazar günü sınav olacam. umarım sabah olurda öğleden sonra geç kalmam...

mehmet abi sizin kurs ta kocasina bağlı olduğu için pazar günü olcak sanırım. senin iş makinesi sınavı da mı pazar olacak?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
3
Selam Arkadaşlar
Ben Ünal,
Mehmet ve Ferhatla tanışyoruz. Ferhatın benim için titizlikle baktığı YBR nin yeni sahibi :)
Arkadaşlar formu biraz okudum maşallah her hafta bi yerlere gidiyorsunuz. Maalesef pazarları dersim oluyor bir kaç hafta daha müsait olmayacağım ama beni de aranıza alırsanız gezilerinize katılmak isterim.
Saygılar , kazasız günler...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Selam Arkadaşlar
Ben Ünal,
Mehmet ve Ferhatla tanışyoruz. Ferhatın benim için titizlikle baktığı YBR nin yeni sahibi :)
Arkadaşlar formu biraz okudum maşallah her hafta bi yerlere gidiyorsunuz. Maalesef pazarları dersim oluyor bir kaç hafta daha müsait olmayacağım ama beni de aranıza alırsanız gezilerinize katılmak isterim.
Saygılar , kazasız günler...

ooo ünal hacam hoş geldinizne demek istediğiniz zaman gelebilirsiniz

bende hiç cıvıklı yememiştim iyi olur:)

http://kayseri.meb.gov.tr/haberdetay.asp?bolum=533&katid=46
bu arada bu adreste direksiyon sınav tarihleri var. ve benim kayıtlı olduğum sürücü kursu kocasinanda olduğu için cumartesi günü sınav olacam. umarım sabah olurda öğleden sonra geç kalmam...

mehmet abi sizin kurs ta kocasina bağlı olduğu için pazar günü olcak sanırım. senin iş makinesi sınavı da mı pazar olacak?

pazar sabahı tuncay 8 tanede direksiyon adayım var

söylediğine baktım mehmet :wiinkk: develi uyar abi bana :cat:

tamam ferhat abi pazar günü herkes saat 14:00 da ünlü motor önüne abi

arkadaşlar yol planı olarak gidişte patika bir yol var isterseniz oradan gidebiliriz
 
Son düzenleme:

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Selam Arkadaşlar
Ben Ünal,
Mehmet ve Ferhatla tanışyoruz. Ferhatın benim için titizlikle baktığı YBR nin yeni sahibi :)
Arkadaşlar formu biraz okudum maşallah her hafta bi yerlere gidiyorsunuz. Maalesef pazarları dersim oluyor bir kaç hafta daha müsait olmayacağım ama beni de aranıza alırsanız gezilerinize katılmak isterim.
Saygılar , kazasız günler...

Hoşgeldiniz...:rendeer:

bana uyar arkadaşlar develi...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Selam Arkadaşlar
Ben Ünal,
Mehmet ve Ferhatla tanışyoruz. Ferhatın benim için titizlikle baktığı YBR nin yeni sahibi :)
Arkadaşlar formu biraz okudum maşallah her hafta bi yerlere gidiyorsunuz. Maalesef pazarları dersim oluyor bir kaç hafta daha müsait olmayacağım ama beni de aranıza alırsanız gezilerinize katılmak isterim.
Saygılar , kazasız günler...

kalıcı ve katılımcı olman dileği ile hoşgeldin aramıza...:cat::rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ünal hocam hoşgeldin :) :rendeer: sen benden daha iyi bakıyorsundur ybr'ye eminim...aman hocam pasta cilasını eksik etme...15'günde bir uygula :) kafa granajının parçaları bende bir ara veririm sana :cat: gezilere senide bekliyoruz...selamlar
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
3
Selam Ferhat,tsk ederim, evet ben de gezilerinize katılmak istiyorum , bu sıralar dersim oluyor haftasonları ama zaten okulların kapanmasına pek fazla kalmadı, valla senin kadar bakıyorum desem yalan olur, pasta falan yapamadım rahatsızdım yeni iyilestim 45 gun kadar okula da gidemedim zaten. Dedigin gibi bi ara görüselim hem bakım hakkında senden taktik alırım:) hem de kafa granajını alırım ...
kısa zamanda görüsmek dileğiyle ...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun hocam :rendeer: allah tekrarlatmasın...tamam bir ara görüştüğümüzde taktik veririm sana eee!! az değil üç sene ybr kullandım :) seneye bir tane ybr alacam hocam kesin :cat: onun gibi yoldaş bulunmaz....selamlar
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
Selam Arkadaşlar
Ben Ünal,
Mehmet ve Ferhatla tanışyoruz. Ferhatın benim için titizlikle baktığı YBR nin yeni sahibi :)
Arkadaşlar formu biraz okudum maşallah her hafta bi yerlere gidiyorsunuz. Maalesef pazarları dersim oluyor bir kaç hafta daha müsait olmayacağım ama beni de aranıza alırsanız gezilerinize katılmak isterim.
Saygılar , kazasız günler...
hoşgeldiniz
mehmet develi süper olur pastırmacılar parkının ordan develiye geze geze gideriz inerken erciyes üstünden ineriz inş güzel bir gezi olacak
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
mehmet abi benim sınavım saat 9 daymış sabah.. ama saat 8 de sabah üniversitede 2 dakikalık işim var. haberin olsun ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst