hayırlısı olsun sen bi tane daha alırsın yakında

ben bu hafta sonu gireceğim için direksiyon sınavına ehiliyetim olmayacak malesef. sen benim motoru alırsın. artık ikimiz tın tın gideriz. olmaz mı?
bu arada geziy nereye gidilecek arkadaşlar?
baraj olmasın ya daha havalar soğuk. gittiğimizin bi tadı çıkmaz. daha sonra gideriz baraja olmaz mı?
1 mayısta okuldan arkdaşlar yahyalıya gitmişler küçük şelalere. otobüsle gitmşler 70 kişi ama otobüs ücreti kola felan balık yemişler herşey 12 liraymış kişi başı. birbuçuk sat felan sürmüş yol. isterseniz oraya gidebiliriz. balık yedikleri yerin telefonunu alabilirim. ücreti felan konuşuruz
ne dersiniz?