- Katılım
- 12 May 2007
- Mesajlar
- 431
- Motosikleti
- Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
- Konu Yazar
- #1
Oncelikle herkese merhaba. Yeni gelen vergiler, bunun uzerine fiyatlarin akilalmaz rakamlara cikmasi derken suan yeni yeni cezalara gebe oldugumuz bir doneme giriyoruz. 2025 sonu icin beklenilen kayitli motosiklet sayisi muhtemelen 7 milyonlara yaklasacak.
Buarada arac basinda telefonla ugrasan soforlerden biktim derken simdi de motosiklet kullanirken eliyle video cekmeye calisan motorcular buna eklendi. Gecen ay trafikte seyir halinde giderken motorun birisi isikta duramayip arka lastige carpti. Evet cok siddetli degil ama cocugun savunmasi "abi video cekiyordum, pardon". Bende de birsey olmadigi icin konuyu uzatmadim. Ama o an cok garip geldi, bunu nasil cumlede kullanip, ozur olarak soyler. Ingilterede motor ehliyetini ben ikinci seferde aldim ama bircok tanidigim 3-4 sefer o sinava girdi. Parkur zor, dikkat cok onemli vs vs. Ayrica kabul etmek gerekiyorki saygi var. Bizde ise kaosa dogru gidiyor. Ozur kabahatten beter. Buna bir care yok ozellikle istanbulda. Uzun vade de sanirim bu sehirden ayrilma vakti geliyor.
Buna baslayacak yeni arkadaslara, genclere tavsiyem egitim alin, alamiyorsaniz bile okul bahcesi vs kendi parkurunuzu olusturun, pratik yapin. Herkes kendi semtinde hiz yapilan caddeleri bilir, oradan uzak durun uzunca bir sure, yagmurda cikmayin, herkesin anasi babasi, arkasinda sevenleri var. Buarada olum kurtulus olur, sakat felc vs kalirsaniz daha beter bir hayat sizi bekler. Unutmayin cogu buyuk kazada omur lar zedelenir (ozellikle sirt koruma takin) ve omur zedelenmelerinin geri donusu cok cok zor.
Herkese mutlu saglikli bir omur ve keyifli surusler dilerim.
- 2002: 1.05 milyon
- 2016: 3 milyon
- 2019: 3.331.326
- 2020: 3.512.576
- 2021: 3.744.370
- 2022: 4.141.914
- 2023 (Temmuz): 4.66 milyon
- 2023 (sonu): 5.079.000
- 2024 (Şubat sonu): 5.221.760
- 2024 (Kasım): 6.171.296
- 2024 (sonu): 6.2 milyon
Buarada arac basinda telefonla ugrasan soforlerden biktim derken simdi de motosiklet kullanirken eliyle video cekmeye calisan motorcular buna eklendi. Gecen ay trafikte seyir halinde giderken motorun birisi isikta duramayip arka lastige carpti. Evet cok siddetli degil ama cocugun savunmasi "abi video cekiyordum, pardon". Bende de birsey olmadigi icin konuyu uzatmadim. Ama o an cok garip geldi, bunu nasil cumlede kullanip, ozur olarak soyler. Ingilterede motor ehliyetini ben ikinci seferde aldim ama bircok tanidigim 3-4 sefer o sinava girdi. Parkur zor, dikkat cok onemli vs vs. Ayrica kabul etmek gerekiyorki saygi var. Bizde ise kaosa dogru gidiyor. Ozur kabahatten beter. Buna bir care yok ozellikle istanbulda. Uzun vade de sanirim bu sehirden ayrilma vakti geliyor.
Buna baslayacak yeni arkadaslara, genclere tavsiyem egitim alin, alamiyorsaniz bile okul bahcesi vs kendi parkurunuzu olusturun, pratik yapin. Herkes kendi semtinde hiz yapilan caddeleri bilir, oradan uzak durun uzunca bir sure, yagmurda cikmayin, herkesin anasi babasi, arkasinda sevenleri var. Buarada olum kurtulus olur, sakat felc vs kalirsaniz daha beter bir hayat sizi bekler. Unutmayin cogu buyuk kazada omur lar zedelenir (ozellikle sirt koruma takin) ve omur zedelenmelerinin geri donusu cok cok zor.
Herkese mutlu saglikli bir omur ve keyifli surusler dilerim.