Kayışdağından SUZUKİ GSX-R 600 2004 MODEL SARİ CALİNDİ !

Katılım
28 Ocak 2013
Mesajlar
197
Arkadaslar dün gece sahurdan sonra saat 3:15 3:30 aralarinda motorumu kapimin onunden caldilar. Saati kamera kayitlarina gore soyluyorum . Motorumun ustunde sag ve sol grenaji yok . Öndeki diskler papatya disk ve egsozu istanbulda tek olduguna eminim bu bilgilerden ayirt edebilrisiniz.







GÖRENLERİN DUYANLARİN 0532 667 60 99

Yardimci olan olursa sorgusuz sualsiz ödül verilecektir. Saygilar.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Geçmiş olsun, inşallah bulunur. Hiç bir sene bu kadar çalıntı haberi duymamıştım, bu ara acayip çoştu bu iş.. Her hangi bir önlem varmıydı kilit vs?
 
Katılım
28 Ocak 2013
Mesajlar
197
geçmiş olsun, yakın zamanda bulunması dileğiyle
Allah razi olsun tesekkur ederim ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

Geçmiş olsun, inşallah bulunur. Hiç bir sene bu kadar çalıntı haberi duymamıştım, bu ara acayip çoştu bu iş.. Her hangi bir önlem varmıydı kilit vs?

Motor konusu olan dun acilmis bir bmwsi calinmiş arkadasla irtibata gecdik f800r di sanirim oda o gece onun motoru ile ayni gece 16 tane motor calinmiş. iyice azittilar...
önlem yokdu ancak bahcemde duruyordu sahurdan sonra calmişlar 1 motorla gelmisler kafalarinda kask var ve direksiyon kilidini kirip bosa alip gitmişler..
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Allah razi olsun tesekkur ederim ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------



Motor konusu olan dun acilmis bir bmwsi calinmiş arkadasla irtibata gecdik f800r di sanirim oda o gece onun motoru ile ayni gece 16 tane motor calinmiş. iyice azittilar...
önlem yokdu ancak bahcemde duruyordu sahurdan sonra calmişlar 1 motorla gelmisler kafalarinda kask var ve direksiyon kilidini kirip bosa alip gitmişler..

16 mı. Bunun resmen organize olduğu aşikar artık. Bir kaç adamın yapacağı iş değil. Moralim çok bozuk bu duruma, kimsede bişey yapmıyor..

Kilitli motorları da çalıyorlar gerçi, başına adam mı dikicez.

Neyse inşallah en kısa sürede bulunur, bir de grenajı yoksa onu öyle satamaz sonuçta, yedek parça yapmasınlar:pale:
 
Katılım
28 Ocak 2013
Mesajlar
197
16 mı. Bunun resmen organize olduğu aşikar artık. Bir kaç adamın yapacağı iş değil. Moralim çok bozuk bu duruma, kimsede bişey yapmıyor..

Kilitli motorları da çalıyorlar gerçi, başına adam mı dikicez.

Neyse inşallah en kısa sürede bulunur, bir de grenajı yoksa onu öyle satamaz sonuçta, yedek parça
yapmasınlar:pale:

tabiki organize adamlar belli.. tek korkum parcaya cevirmesinler arasalar 3-5 bişiler vermeye raziyim yeterki motorum gelsin
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
tabiki organize adamlar belli.. tek korkum parcaya cevirmesinler arasalar 3-5 bişiler vermeye raziyim yeterki motorum gelsin

Geçmiş olsun.
Para isterlerse motoru görmeden sakın para verme. Paran da gider.
Hala motorları " ben yiyemedim al sen ye" dermiş gibi kilitsiz önlemsiz kapıya bırakıyoruz.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Çok geçmiş olsun.
İnşallah en kısa sürede sağlam şekilde bulabilirsiniz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
keşke, küfürlere de duadaki gibi "amin" diyebilsek!

Bedduaları denedim, işe yaramıyor.
sanırım yeni bir icada gereksinim var!!!...
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
motoru çalıp ne yapıyorlar yedek parça olarakmı değerlendiriyorlar

bu arada geçmiş olsun allah kimseye böyle bişey yaşatmasın
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Geçmiş olsun, umarım işlem yapmaya fırsat bulmadan yakalanırlar.

Bu ara Suzuki'lere dadanmışlar anladığım kadarıyla. Facebook'ta bir arkadaş dün gece GSX-R 1000'in çalındığını söylemişti.
 
Katılım
28 Ocak 2013
Mesajlar
197
Çok geçmiş olsun


tesekkur ederim dostum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

Geçmiş olsun.
Para isterlerse motoru görmeden sakın para verme. Paran da gider.
Hala motorları " ben yiyemedim al sen ye" dermiş gibi kilitsiz önlemsiz kapıya bırakıyoruz.

tabiki motorumu gormeden bilgi almadan vermem oneriniz icin tesekkurler.. GORENLERİN DUYANLARİN GENE YARDİMİNİ BEKLİYORUM ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Çok geçmiş olsun.
İnşallah en kısa sürede sağlam şekilde bulabilirsiniz.

Cok tesekkur ederim .. yardimlarinizi bekliyorum ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------


tesekkurler ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

keşke, küfürlere de duadaki gibi "amin" diyebilsek!

Bedduaları denedim, işe yaramıyor.
sanırım yeni bir icada gereksinim var!!!...

Rabbim hic birseyi yanlarina koymaz .. ancak ahireti beklemek zoruma gidiyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

motoru çalıp ne yapıyorlar yedek parça olarakmı değerlendiriyorlar

bu arada geçmiş olsun allah kimseye böyle bişey yaşatmasın

tutulan bi motor olursa parca olarak satiliyor yoksada kırsal kesimde binen insanlara satiyorlar genelde.. Allah razi olsun
 
Katılım
3 Eki 2013
Mesajlar
24
Lutfen bimer e şikayette bulunun oto hirsizlik buro amirligi ilgileniyo bu islerle ayri bi birim kurulmasi sart oldu artk cok geçmiş olsun umarim bulunur
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
53
bimer dediginiz nedir ki hocam ilk defa duydum ?
"Başbakanlık İletişim Merkezi".. Siz şikayetinizi oraya bildirseniz dahi onlar İLçe Emniyet Müdürlüğüne bildirecekler. Eğer polislerin çalışmadığına dair şikayette bulunursanız o zaman da ilgili emniyet müdürlüğünden size ulaşıp yalan söylediğinizi ve bu tavırlarınıza devam ederseniz sizden şikayetçi olacaklarını bildiriyorlar. Evimize hırsız girdiği zaman polislerin yeterince ilgilenmediğine dair bir şikayette bulunmuştum ve karşılığını bu şekilde almıştım ben (Bizim evimizle beraber toplam 3 ev, 2 dükkan 2 de araç çalınmıştı 1 hafta içerisinde ve polis inatla devriye atmıyordu.

Çok çok geçmiş olsun. Motorunuz çok dikkat çekiyor umarım en kısa süre içerisinde bulunur.
 
Katılım
28 Ocak 2013
Mesajlar
197
"Başbakanlık İletişim Merkezi".. Siz şikayetinizi oraya bildirseniz dahi onlar İLçe Emniyet Müdürlüğüne bildirecekler. Eğer polislerin çalışmadığına dair şikayette bulunursanız o zaman da ilgili emniyet müdürlüğünden size ulaşıp yalan söylediğinizi ve bu tavırlarınıza devam ederseniz sizden şikayetçi olacaklarını bildiriyorlar. Evimize hırsız girdiği zaman polislerin yeterince ilgilenmediğine dair bir şikayette bulunmuştum ve karşılığını bu şekilde almıştım ben (Bizim evimizle beraber toplam 3 ev, 2 dükkan 2 de araç çalınmıştı 1 hafta içerisinde ve polis inatla devriye atmıyordu.



Çok çok geçmiş olsun. Motorunuz çok dikkat çekiyor umarım en kısa süre içerisinde bulunur.
mobesenin gecdigi yerden motorum gidiyor bugun ulastigim kamera kayitlarina gore.. ancak polisi aradim 1-2 hafta surer diyor mobese kayitlari gelmesi icin resmen ugrasamam git basimdan diyor.. Lanet olsun onlara muhtac birakan bu sisteme.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ulan ne emeklerle motor alıyoz gelsen çal götür moralim bozuldu geçmiş olsun kardeşim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst