- Katılım
- 23 Mar 2007
- Mesajlar
- 279
kardeşim son durumun nedir nasıl oldun iyimisin. Motor ne alemde şuan ne yaptın.
Motorda mekanik hiçbir sorun yokmuş ya.Dün sürdüm motoru.kardeşim son durumun nedir nasıl oldun iyimisin. Motor ne alemde şuan ne yaptın.
Çoook sagol abi allh göstermesin.Yağmurlu havalarda degil kuru havaalrdada dikkat edilesi bir konu:cat:kardeş çok geçmiş olsun ben de o gün motoru hava yağmurlu diye almadım o yol zaten normalken bile çok pis ben de eşrefpaşa
lisesine yakın oturuyorum. Bizim ybr lerin yağmurda çok kaydıgını duydugum için yağmurlu havada motoru kullanmıyorum.
Elimden birşey gelirse yardıma hazırım. Son durum hakkında bilgi verirsen iyi
olur hatta motorunu birlikte yaptırırız yamaha da tanıdık usta var .
Bana özelden mesaj atarsın.
Tekrar geçmiş olsun artık bende eldiven ve dizliksiz çıkmayacağım dışarır:
geçmiş olsun...
ben de yeni kaza yaptım
çok geçmiş olsun kardeş vallahi benimde en büyük kabusum ıslak zemin bende bi kere yanlışlıkla ön frene bastım hafiften yol ıslaktı Allah tan toparladık bide 2 kişiydik motorda.bundan sonra su gördüğüm yerde hemen yavaşlıyorum vallahi.arkadaşlar hepiniz dikkatli olun ıslak zeminlere dikkat...
geçmiş olsun...
ben de yeni kaza yaptım
Arkadasim Gecmiş Olsun Ama Dikkat Motorun Sakasi Olmaz
