Kaygan yol,adi lastikeler ve .... Kaza yaptım :(

Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
kardeşim son durumun nedir nasıl oldun iyimisin. Motor ne alemde şuan ne yaptın.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Çok geçmiş olsun. Ufak sıyrıklarla atlatmışın en azından. Allah beterinden korusun.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardaş çok geçmiş olsun ya üzüldüm valla.İNşl bir daha tekrarı yaşanmaz inşl...
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
geçmiş olsun kazalara davetiye çıkarmamak için azami dikkat göstermeliyiz.

eve ne söyleyeceğim korkusunu benim oğlumdan bilirim.ama korkmanıza gerek yok kazadan sonra yaralı döndüğünüzde üzülürler haklı olarak biz bile buradan kaza yapan arkadaşlarımız için üzüntülerimizi belirtiyoruz.

Anne babalar haliyle üzüleceklerdir. Ama doğruları herzaman en kısa zamanda söylemek gerekir. Sizlerin düşünemediği sağlık problemlerinizi onlar daha çabuk çözüme ulaştırırlar.

Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
kardeş çok geçmiş olsun ben de o gün motoru hava yağmurlu diye almadım o yol zaten normalken bile çok pis ben de eşrefpaşa lisesine yakın oturuyorum. Bizim ybr lerin yağmurda çok kaydıgını duydugum için yağmurlu havada motoru kullanmıyorum.
Elimden birşey gelirse yardıma hazırım. Son durum hakkında bilgi verirsen iyi
olur hatta motorunu birlikte yaptırırız yamaha da tanıdık usta var .
Bana özelden mesaj atarsın.

Tekrar geçmiş olsun artık bende eldiven ve dizliksiz çıkmayacağım dışarı :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Çok geçmiş olsun:rendeer:
Bende motoru ilk aldıım günden 1gün sonra ve ondan sonraki gün kaza yaptım.İlkinde tam aptallık yaptım çünkü hava yağmurluydu frenleri kontrol bile etmmemiştim ve ara sokakta motorun ara hızlanmasını kontrol ederken öndeki araç sola döndü.Sinyal vermişti ve ben görmüştüm.Sonra frenlere(frene) asıldım,ama istediğim gibi duramıyordum.(Vitesli motora o kadar yabancıydımki arka fren yapmıyordum).Sonra duramıyacağımı farkedip biraz daha sıktım ve bir anda sanki birisi yandan lastiğe balyozla vurmuş gibi önden kaydım.Yaniii yağmurda hızımızı mutlaka azaltmalıyız.
NOT:Frenler ilk ıslandığında bir süre düşük performans verirler.(Sanırım özellikle kampanalar için geçerli)Aklınızda bulunsun
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
11
geçmiş olsun,allah seni daha sonraki tehlikelerden hep korusun kardeşim.hidro planing denen olay başına gelmiş. bunun motorla lastikle alakası yok;daha büyük ve daha güçlü bir motor ve daha kaliteli ve en yüksek teknoloji ile üretilmiş lastiklerede sahip olsaydın ...hidro planing den kurtulma şansı olmuyor. kurtuluş asfalta dik açıda olmak, 70 km/saat in altında hızla seyretmek,kullanım ömürleri bitmiş lastikleri çıkarıp atmak...
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
pıerzıg@ gecmıs olsun kardes yaw ybrnın herseyı superde bu yamaha benı delırtecek bu kadar ıyı motor yapıyosunda be gusel kardesım hadı dublex olmasınıda gectık malıyetı dusunupte bu kadar kotu lastık verılırmı yaaa. ıslak kuru farketmez berbat otesı bı lastık.koy kalıtelı bı lastık 150 ytl fazla fıyat cek mılletı nıye ugrastırıyosun.cunku nerdeyse alan herkes once lastıklerı degıstırıyo yanı aradakı fıyat farkını yıne verıyo pıerzıg basta olmak uzere herkes lastıklerını pırellı yada metzeller olmak uzere degıstırsın lutfen goruyorsunuz kı ınsan hayatı 150-200 mılyondan cok daha önemli. pırellı taktıranların dedıgıne gore 90 la gıderken bıle frenlere asıldıklarında mukemmel durus saglıyormus.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
ylmzzz,kraljames,ennginn,FAHRETTİN METİN,By Mükemmel,duslemek,Gnusher,zakof,asome_67
Kardeşlerim hepiniz çok sağolun.:rendeer:

kardeşim son durumun nedir nasıl oldun iyimisin. Motor ne alemde şuan ne yaptın.
Motorda mekanik hiçbir sorun yokmuş ya.Dün sürdüm motoru.

Dreksiyonuda yamuk sanıyodum ama sadece panel kırıldıgından yamuk duruyormuş.Farın camı kırık vaziyette .
Bende iyi durumdayım yaralarım kapanmaya başladı.:cat:

kardeş çok geçmiş olsun ben de o gün motoru hava yağmurlu diye almadım o yol zaten normalken bile çok pis ben de eşrefpaşa
lisesine yakın oturuyorum. Bizim ybr lerin yağmurda çok kaydıgını duydugum için yağmurlu havada motoru kullanmıyorum.
Elimden birşey gelirse yardıma hazırım. Son durum hakkında bilgi verirsen iyi
olur hatta motorunu birlikte yaptırırız yamaha da tanıdık usta var .
Bana özelden mesaj atarsın.

Tekrar geçmiş olsun artık bende eldiven ve dizliksiz çıkmayacağım dışarı :pr:
Çoook sagol abi allh göstermesin.Yağmurlu havalarda degil kuru havaalrdada dikkat edilesi bir konu:cat:

Şu an elimde kısıtlı bir para var Açıkçası buradaki servis sadece takma parası çok aldıgından yaptırmak istemiyorum bile.

Devir ile km göstergesinde birşey olmadıgından o parçadan alınacak kendim takardım ama motorun sübap ayarı yapılması gerekiyo yağ degişimi falan

Abi ben senle irtibata geçeyim.:cat:Çok teşekkürler
Sanırım korumalı mont için biriktirdigim parayı tamire harcıcam :salut:Zati fazla bişeyde brikmiyodu:p

zakof
Uyarınız için cok Teşkürler

asome_67

Ewet ya fren mesafesinide uzatıyor:pr: MEtzelleri öneren çok oldu bi kaç arkdaşlta ırc almış onlarda gayet memnunmuş.Biz bi yine kamaoyu yoklaması yapalim:wiinkk:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok geçmiş olsun kardeş vallahi benimde en büyük kabusum ıslak zemin bende bi kere yanlışlıkla ön frene bastım hafiften yol ıslaktı Allah tan toparladık bide 2 kişiydik motorda.bundan sonra su gördüğüm yerde hemen yavaşlıyorum vallahi.arkadaşlar hepiniz dikkatli olun ıslak zeminlere dikkat...:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun...
ben de yeni kaza yaptım

geçmiş olsun fernando...nasıl oldu...yazdığına göre iysindir umarım...bu arada servis ne diyor er 5 için...yani parça fiyatları falan pahalımı...hemen gelirmiymiş...hasar durumu nedir...bir arkadaşım var er 5 i olan...o yüzden sordum...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Parcaları arastırdım
Göçmende onur var parçacı birleşik gümrüklemeden erdinç in arkadaşı

debrıyaj ve takması ile 5o ytl + -
Ön panel dediğin rüzgarlıksa onu biz takarız. Fiyatını tam bilmiyorum ?
arka çamurluk leventte 17.50 hemde orjinal
far camı 7ylt olması gerek leventte
sinyal camlarıda 5 ytl
debriyaj balatasını leventten alma sakın iyi değilmiş.

sen parçaları aldın mı ?

Benimle itirbata geç gideriz birlikte bakmaya [email protected]/gmail.com
Özgür
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
çok geçmiş olsun kardeş vallahi benimde en büyük kabusum ıslak zemin bende bi kere yanlışlıkla ön frene bastım hafiften yol ıslaktı Allah tan toparladık bide 2 kişiydik motorda.bundan sonra su gördüğüm yerde hemen yavaşlıyorum vallahi.arkadaşlar hepiniz dikkatli olun ıslak zeminlere dikkat...

Ön freni degil arkra freni bile dikkatli sıkmak lazım yağmurlu havalarda,hatta komprosör freni bile yaparken debriyajı uygun viteste yawaş yavaş bırakmalıyız:cat:

geçmiş olsun...
ben de yeni kaza yaptım

Kardeşim geçmiş olsun sanada:pale:İşşllh önemli birşey yoktur:cat:

Arkadasim Gecmiş Olsun Ama Dikkat Motorun Sakasi Olmaz

Halim ibret olsun.Tek ben değil hepimiz dikkatli olalım.:rendeer:Ne kadar tecrübeli olursak olalım Kendimize güvendigimiz kadar motorumuza,yola ve diğer sürücülere güvenmeyelim:cat:

duslemek

Abi panel dediğim bu parça; Km ile devir saati çalışıyor sadce dış parçası degişecek onuda sonix kardeşim sormuş 15 ytl demişler



Bi de Kurye ardakaşa sordum bu adreste ybr parçaları satan arkdaşa güvenilir mi diye
Bahadır parçaları ekserden alıyor dedi

http://sahibinden.com/displayitem.php?a=4047034

Debrıyaj balatası(Orj) - 20 ytl Yan sanayisi 10 ytl
Arka çamurluk - 17.50 ytl
Ön panel(sadece dış plastiği) - 15 ytl
Far camı -7 ytl
Sinyal camı - 5 ytl
________________________________
İşçilik - 25 ytl
Sanırım işçilik her yerde 25 ytl
Açıkçası çok para bence:pale:Çünkü benim çamurluk kırıktı ne kadara degiştirirsiniz demiştim yine 25 istemişlerdi + çamurluk 35 demişlerdi:cyclopsan
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
cok tabı ya ne ıscılıgıymıs bu yaa arabaya subap ayarı yaptırıyorum ust kapagı cıkartıyosun ust kapak contasını deıstırıyosun da 15 ytl verıyosun dot kadar motora ne ıscılıgı yazıyomus yaw 25 öle. 10 dakıka surmuyo adamların ısı ama aldıkları paraya bak.haram para bunlar cıkar bı gun ama benden solemesı.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
gelmiş geçmiş olsun arkadaşım ya şu yagışlı havalar yokmu aman aman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst