Kayacı vadisi Mersin (vıceroy&kaan)

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bu Pazar değerli dostum kaan ile kayacı vadisine gitmeye karar verdik. Yol 30 km civarında. İşte resimlerimiz: :)
Yolda marketten yemeklik malzemelerimizi aldık.


Yol resimleri :cat:







Yol bozuk ve yaş olunca başka bir güzergah deneme kararı aldık. En zor olanıda geri vites olmamasıydı. :p








Keyifli yolculuğumuz serin su kenarında son buldu.









Başka motosikletli dostlarımızda bizler gibi düşünüp serinliği tercih etmişlerdi.

Kayacı vadisindeki su üzerindeki ahşap zemini 35 ytl den kiraladılar,neyseki tüm yiyecekleri biz yoldan almışız yoksa 150 ytl den aşağı kalkamazdık! Sanal alemde serinlemek isteyenler buraya başlığında kapuzbaşı şelalesinde dubleks ev kirası günlük 30 ytl tutmuştu…:bounce:


Resimlerin devamını kaan'dan bekliyorum. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
o ahşap zemini marangozda yaptırsan 35 ytl tutmaz:) ama pahalıda olsa 1 haftanın yorgunluğunu üzerinizden atmışsınızdır :cat:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
ArkadaşLar çok güzel bir gezi olmuş gerek fotoLar manzaralar harika görsel güzellik içinde ayrı teşekkürler daha başka geziler ve fotolarınızla bekleriz saygıLar...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hakikaten marangoza yaptırsan anca o kadar tutar,sezon bitiyorya...Günah keçisi biz olduk heralde. Doğa nefisti. :wiinkk:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok güzel bir gezi olmuş.Görüntüler için binlerce teşekkürler.Serinledik valla:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy kardeş görmedım sanma :) güzel bır gezı yapmısınız tebrıkler. fakat bır yerde yanlış bır yazın var :mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum dikkatin sağlammış. :)
bozuk yazacağıma bazuk yazmışım düzelttim.
Kayacı vadisi Doktorun yeri olarak da bilinir. Erdemliden sonra limonlu girişindeki köprüyü geçince sağa dönerek dağ tarafına doğru çıkarak bulabilirsiniz. Yolda yön levhaları var adresi kolaylaştırıyor.
:bounce:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392


sabah kahvaltısı elma :)



alışverişten :) ama montla kask bela olmadı :)







yoldan kareler

ve sonunda kayacı vadisindeyiz. erkekler mangala bayanlar salataya :mrgreen:






serden hocanın kuzuları bunlaaaarrr :mrgreen:





çevreden serinleme manzaraları

buda benkaan :queen:






dönüş yolu ve dooğru serden abilere... menüde güzel gezi resimlerinin slaytı ve çukulatalı dondurma, üstüne pişmaniye ve ayıptır söylemesi nescafe :queen:
geldiğin için teşekkürler serden abi...
yolumuz açık olsun :wiinkk: ( anladın sen onu )
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Hocam güzel gezi, paylaşım için teşekkürler. En kısa zamanda ziyaret etmemiz lazım.

Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Kaan ellerine sağlık dostum. Senin gibi tecrübeli,bilinçli bir insanla gezi ayrı bir keyif. :) yolumuz açık :cat:
fevri murat bu mekanı listeye mutlaka ekleyin bence :bounce:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
kira pahalı kendi dogal güzelliklerimizde kendi memleketimizde kazık yemek zoruma gidiyor arkadaşlar.güzel gezi olmuş
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Kaancım elinize saglık güzel bir gezi olmuş
,sayenizde gidecek bi güzergah daha buldum :mrgreen: Vadiyi çok begendim yanlız anlamadıgım şey o tahta masaya 35 ytl kiramı aldılar yoksa satın mı aldınız :p
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Kaan cım kiloları yağları nasıl aldığın belli oluyor. Maşallah marul gibi göbek yapmışsın.Masaya baktım da herşey tam tekmil.
Çok güzel eğlenmişsiniz anlaşılan .
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Çok çok güzel bir gezi olmuş. Sayenizde gezdik gördük. Paylaşım için teşekkler.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
24
paylaşım için sağolun bende baharda gitmiştim harika bir yer yaa temiz hava, su sesi ve kuş sesinden başka ses yok insanı dinlendiriyor yolu biraz dar ve uzun ama değer bence birde yolda giderken tavuskuşları vardı renkleri çok güzellll...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
güzel gezi olmuş.görüntüler güzel.paylaşım için saol.
vakit olmuyo adam olmuyo yer bulunmuyo ki bir gezide biz yapalım.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Kaancım elinize saglık güzel bir gezi olmuş
,sayenizde gidecek bi güzergah daha buldum :mrgreen: Vadiyi çok begendim yanlız anlamadıgım şey o tahta masaya 35 ytl kiramı aldılar yoksa satın mı aldınız :p

sana tarif etmiştim zaten. bu yere varmadan köprüden sola in crossla sularda çoştur kendini :queen:


tüzemen
Kaan cım kiloları yağları nasıl aldığın belli oluyor. Maşallah marul gibi göbek yapmışsın.Masaya baktım da herşey tam tekmil.
Çok güzel eğlenmişsiniz anlaşılan .


vallahi göbek aldı gitti abi. deponun üstüne koyuyorum artık :queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Kaancım, zaten chooper göbeksiz kullanılırsa imaj eksik kalır o da olmaz. :p
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
komşum manzara süper elinize saglık buranın yolunu tarif ette gidip kros yapalım var ise asfalt olmayan bir tarif olsun lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst