- Katılım
- 8 Eyl 2009
- Mesajlar
- 904
Artçi konusunda bende cvp bekliyorum doğrusu
Onu diyen bendim kardesimkimdi bakiim o 7000dd sonra uçuyor diyen? çıksın ortaya...
ağzına sağlık diyeceğim.. :cat:aferin doğru demiş
uçuyormuş yahu 7000dd sonra :queen: neyse şöyle bir 11000e doğru bir bastım.. vay arkadaş 11000den 13000e neler olacak acaba?
Cenk arka amortisörü ayarlayayım dedim geçen hafta; o zımbırtı kaydı, elimi yaraladım. ben de bıraktım öyle 2. ayarda..
2. kademe bana oldukça konforlu geliyordu. 3. kademe bence güzide yollarımız için tam karar oldu. Ben 80kg. gibiyim. İşte kasktı, monttu, kilitti derken rahat 90kg. olurum.
kazasız belasız
Belki bende 3. seviye ayarı deneyebilirim bir ara.
3 yeteri kadar sert zaten daha fazla sertleştirmeye gerek yok bence. Bende 4 yapacaktım aldıgım gün 3'ü tavsiye ettiler (diğerleri çok sert binilmez istanbulda dediler ) memnunum. Ama diğer ayarları tecrube etmedim hiç :mrgreen: 183 90 kiloyum.
Dostum selamlar
Z300 lerde o ayar fabrika çıkışı en yumuşağın bir serti şeklinde geliyor. Yani 1 en yumuşak, 5 en sert dersek, fabrika çıkışı bizde 2 seviyesinde geliyor.
Belki bende 3. seviye ayarı deneyebilirim bir ara.
3 yeteri kadar sert zaten daha fazla sertleştirmeye gerek yok bence. Bende 4 yapacaktım aldıgım gün 3'ü tavsiye ettiler (diğerleri çok sert binilmez istanbulda dediler ) memnunum. Ama diğer ayarları tecrube etmedim hiç :mrgreen: 183 90 kiloyum.
Merhaba arkadaşlar benim motorda 2 aydır sallanma problemi var, 150-160 a çıktıgımda üzerinden atarcasına sallanıyor, virajlarda da 130larda aynı problemi yapıyor. olumle burun buruna geldiğini hissettiriyor insana.
Bunun yanı sıra yeni hız denememi aşağıdaki linkte paylaşıyorum, aranızda denemelerini paylaşmak isteyen olursa memnun olurum.
https://www.youtube.com/watch?v=NEW-lY6WrcI
Merhaba,
İlk motorum olarak z300 ile Yamaha MT07 arasında kararsız kaldım. MT07 alırsam güç düşürme kiti kullanacağım ancak gönlüm daha çok z300'e kaymasına karşın Kawasaki'nin teknik servis kalitesi ve yedek parça konusunda ki sorunları beni korkutuyor. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Kartal'da ki ZMoto'ya gittim geçen gün. İçeride her marka motor var. Sanki Kawasaki bayii değilde Ducati bayii gibi. Bu görünüm bende büyük bir gayri ciddi hava uyandırdı. Kawasaki alma konusunda gözümü korkuttu açıkçası.
Merhaba,
İlk motorum olarak z300 ile Yamaha MT07 arasında kararsız kaldım. MT07 alırsam güç düşürme kiti kullanacağım ancak gönlüm daha çok z300'e kaymasına karşın Kawasaki'nin teknik servis kalitesi ve yedek parça konusunda ki sorunları beni korkutuyor. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Kartal'da ki ZMoto'ya gittim geçen gün. İçeride her marka motor var. Sanki Kawasaki bayii değilde Ducati bayii gibi. Bu görünüm bende büyük bir gayri ciddi hava uyandırdı. Kawasaki alma konusunda gözümü korkuttu açıkçası.
Merhaba,
İlk motorum olarak z300 ile Yamaha MT07 arasında kararsız kaldım. MT07 alırsam güç düşürme kiti kullanacağım ancak gönlüm daha çok z300'e kaymasına karşın Kawasaki'nin teknik servis kalitesi ve yedek parça konusunda ki sorunları beni korkutuyor. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Kartal'da ki ZMoto'ya gittim geçen gün. İçeride her marka motor var. Sanki Kawasaki bayii değilde Ducati bayii gibi. Bu görünüm bende büyük bir gayri ciddi hava uyandırdı. Kawasaki alma konusunda gözümü korkuttu açıkçası.
o motorlar patronlarının.adamlar bankacı olunca maaşları kamyonla alıyorlar. o yüzden de aa bu da güzelmiş dedikleri her motoru sardırıp dükkana koyuyorlar. şaka gibi ama gerçek. bmw'ler, aprilla'lar, suzukiler, yamahalar, moto guzziler, hatta suzuki intruderin 2 ya da 3 renginden var.
Eşim bankacı. Keşke maaşları kamyon ile verseler. Hatta biz el arabasına bile razıyız ancak ufacık cüzdanı bile doldurmuyor. Bankacılığın o şaşalı günleri çok ama çok eskilerde kaldı. En azından müdür seviyesinin altı için. Müdür seviyesinde ki kişilerde süper yüksek maaşlar almıyorlar hani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
Günaydın arkadaşlar,
Z300 araştırmam devam ediyor. Dün akşam youtube'da ninja 300 ile ilgili izlediğim bir videoda, motorun sahibi işçilik kalitesinin çok kötü olduğundan ve daha motoru alalı bir sene olmasına rağmen çeşitli yerlerinde boya deformasyonları başladığından şikayet ediyordu. Benzer durumları yaşayan z300 sahibi var mı aranızda? Sizce işçilik ve malzeme kalitesi nasıl?