Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
motorun son halleri,geriye bir ön cam kaldı ama daha çözüme ulaştıramadık malesef :)

11262487_10152874388922253_7616359877241986679_n.jpg

11233771_10152874388977253_4643272526088904637_n.jpg

11141167_10152874389027253_101758752538063524_n.jpg
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Motorum gelmiş. Rahmi Bey aradı 3 gün önce. bu gün kalan parayı havale ettim. Sanırım hafta başı faturayı keserler ben de plaka işlemlerini hallederim. Ama İstanbula gelmem sanırım 1 hafta 10 günü bulur. Kazasız belasız.
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
herkese merhaba, bugün z300'ü canlı olarak gördüm. Fuara gitmiştim fakat inceleyememiştim. (ya da getirmemişlerdi tam hatırlamıyorum.) 1,5 ay önce 2. motorum olarak ktm duke 200 aldım. Günlük olarak toplamda 13 km git-gel yol yapıyorum arada da şehirlerarası turlara çıkıyorum. Şimdilik duke 200 yakıt tüketimi, kıvraklığı, malzeme kalitesi olarak yetiyor ve tipi hoşuma gidiyor. Bundan sonra da 390 mı alırım tam bilemiyorum. Daha önce de 2012 model cbr125'im vardı. Çok hız meraklısı değilim ama trafikte veya uzun yolda sabırlı (!) araç sürücüleri sıkıştırınca da gazı verip uzayıp gitmek istiyorum. Bu sene olmaz artık ama seneye temiz 2. el bulursam almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar; yakıt tüketimi, malzeme kalitesi, frenler, bakım masrafları, yedek parça, lastikler vs. hakkında bilgi verebilir misiniz? İyi sürüşler :)
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Allah izin verirse yarın öğleden sonra İstanbuldayım. Eğer vakitli gelebilirsem eşyaları boşalttıktan sonra dooğru Z motoya gidicem ev zaten kartalda. :)
Olmadı çarşamba sabahı saat 8:55 de z motodayım :)

bu arada koruma takozu olayına giren oldu mu? olduysa nereden kaça temin ettiniz? teker akslarına takılanların bir adı var ama ben bilmiyorum onları takan da oldu mu acaba?
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Allah izin verirse yarın öğleden sonra İstanbuldayım. Eğer vakitli gelebilirsem eşyaları boşalttıktan sonra dooğru Z motoya gidicem ev zaten kartalda. :)
Olmadı çarşamba sabahı saat 8:55 de z motodayım :)

bu arada koruma takozu olayına giren oldu mu? olduysa nereden kaça temin ettiniz? teker akslarına takılanların bir adı var ama ben bilmiyorum onları takan da oldu mu acaba?
Kardeşim selamlar
Koruma takozu orjinalini taktıran birkaç arkadaş vardı. Ancak fiyat oldukça pahalıya geliyor. Özellikle şu andaki kur oynamaları dolayısı ile. Ebay de koruma takozları çıkmış. Ancak Shipping dahil 160 dolar civarı. Nispeten daha uygun fiyatlı. Ancak yine de çok ucuz değil.

Diğer soruna gelirsek; Teker akslarına takılan kaldırma aparatlarını mı soruyorsun?
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Cenk aynen aksalara takılanları diyorum ama koruma amaçlı olanları yok mu onların. sürtünmeye karşı?

sorma ya beklenen döviz artışı sonunda gerçekleşti..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Dostum onları bilmiyorum. Ben tekerlerden kaldırma amaçlı olanları anlamıştım.
Sorma şu anda sıfır almak biraz cesaret işi.. Çok zam geldi...
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Geldim sonunda ama geç kaldım. gidip scoteri kardeşimden alayım derken eve ancak geldim. yarın sabah z motooooooooooooo. inşallah kısa sürede hazırlarlar... bu arada 55 plaka için zorunlu trafik sigortasını 200tl. kasko 840tlye yaptırdım.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
ikisi de anadolu sigortadan. kasko önce 1230 mu 1240 mı öyle bişiler çıktı. sonra ne olduysa 840tl ye düştü. pcx in zorunlu sigortasını da geçen yıl 200tl ye yaptırmıştım. ama o 34 plaka.
bir de dün öğleden sonra itibari ile bizim motorun kaskoda görünen değeri 16.900 tl idi.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
ta taa. 3 gündür biniyorum hayvana: vuruyorum kırbacı vuruyorum kırbacı. ::whip::::whip::::whip::::whip::::whip::
ama usulca :wiinkk: 5. vites 2500 devirden rahatça zorlanmadan hızlanıyor( yanlışım varsa lütfen düzeltin.) dengesini çok iyi buldum. neredeyse durur vaziyette bile ayağımı yere koymadan gidebiliyor, manevra yapabiliyorum, çok etkilendim, hoşuma gitti. Pcx bile böyle değildi; İnazuma da böyle değildi. Ama dönüşü ( gidon turu ) biraz az geldi. Biraz daha kırılaydı iyiydi. Vitesler çok net. boş çok net. yahu insan( alçak Japonlar yaa) vites göstergesi koyar. :(

bazen, ( çözemedim daha) 1. vitese geçmiyor. boşta debriyajı bırakıp tekrar aşağıya basınca 1'e geçiyor. İnazumada böyleydi ama Z300ün kaç vites küçültünce bunu yaptığını ya da hangi durumda yaptığını şimdilik çözemedim? 3 kere mi oldu galiba. 200km'yi de aza önce geçtim evden yazıyorum..
 
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
2
merhabalar aranıza yeni katıldım z300 için koruma takozu takıyorum buraya henüz foto yukleyemedim ama takılmıs halindeki fotograflar mevcut istiyen arkadaslara abilerimize yardımcı olurum..
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
merhabalar aranıza yeni katıldım z300 için koruma takozu takıyorum buraya henüz foto yukleyemedim ama takılmıs halindeki fotograflar mevcut istiyen arkadaslara abilerimize yardımcı olurum..
Özelden mesaj gönderdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

Merhaba arkadaşlar
Z300 e hiç gidon yükseltme uygulayan var mı?
Uygulayan var ise;
1- Fiyat ve nerede yaptırdığı
2- Sürüş, güvenlik, kontrol ve rahatlık ile ilgili değişikliklerin neler olduğu?
konularında bilgi verebilir mi?
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Özelden mesaj gönderdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

Merhaba arkadaşlar
Z300 e hiç gidon yükseltme uygulayan var mı?
Uygulayan var ise;
1- Fiyat ve nerede yaptırdığı
2- Sürüş, güvenlik, kontrol ve rahatlık ile ilgili değişikliklerin neler olduğu?
konularında bilgi verebilir mi?

bence de lazım. yarış makinası mı sürüyoruz cadde makinası mı belli değil. tamam anladık ninja300den devşirdiniz ama koskoca kaweasaki 3 kuruş kar edecez diye. :( olmamış, yakışmamış kawasakiye. sevabına 3-4 cm yükseltelermiş iyiymiş. :(
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
bugün benzin ibresi yanıp sönmeye başlayınca depoyu doldurayım dedim. gerçi sallanınca depodan bayağı ses geliyordu ama ilk sefer olunca temkinli olsun diye benzinliğe gittim. tamamı şehir içi kullanım olmak üzere
68tl lik benzin aldı. 360km menzilde.
68tl/4,9tl/lt=13,9 lt. aldığım benzin.
13,9lt/3,6= 3,86lt yakmış 100km'de. 3,5 yakarsa çok iyi olur diyordum, 100km.'de 4 lt.'ye razıydım. 4'ün altında kaldı.
Günlük hayatta da rodajdaki şartlar geçerli olcak sanırım benim için; demek ki İstanbul içi şartlar çok değişmez ise 100km.'de 4,0 belki 4,5 lt.civarında gezinecek. Fena değil. :)
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Ben bugun istanbul - izmit - istanbul yaptim. Tabiri caiz ise tapagaz gittim devamli yolda. En dusuk hizim 130-140 di. 160 km yi 9 lt ile aldim. Basinca biraz iciyor. Onu anlamis olduk:)
Bu arada son hiz 160 dan yukari cikmiyor diyen arkadaslar. Bugun duz yolda deneme yaptim. Depoya yattiginiz gibi motor bir anda 170 in uzerine cikiveriyor. Ben 175 e kadar gittim. Sonra dikiz aynasini goremedigim icin yeniden dogrulmak zorunda kaldim. O sekilde kullanmaya devam etseydim artmaya devam edecekti. Kisaca bizim motorun dogasi geregi son hiz 160-165 arasi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst