bugün benzin ibresi yanıp sönmeye başlayınca depoyu doldurayım dedim. gerçi sallanınca depodan bayağı ses geliyordu ama ilk sefer olunca temkinli olsun diye benzinliğe gittim. tamamı şehir içi kullanım olmak üzere
68tl lik benzin aldı. 360km menzilde.
68tl/4,9tl/lt=13,9 lt. aldığım benzin.
13,9lt/3,6=
3,86lt yakmış 100km'de. 3,5 yakarsa çok iyi olur diyordum, 100km.'de 4 lt.'ye razıydım. 4'ün altında kaldı.
Günlük hayatta da rodajdaki şartlar geçerli olcak sanırım benim için; demek ki İstanbul içi şartlar çok değişmez ise 100km.'de 4,0 belki 4,5 lt.civarında gezinecek. Fena değil.
