Kawasaki Z-Moto artık TRY bazında satış yapıyor

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Z300 ABS 22.800

Ninja 300 ABS 25.350

yeni 300cc enduro 26 bin ve yukarısı olacak gibi

ER6 n/F ve versys 650 yok listede
 
Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
291
İnternet sitesi baştan aşağı yenilenmiş.
Eski sitede olan birçok motora bu sitede yer vermemişler.
Fiyat listesinde de zaten sadece 9 adet motorun fiyatını vermişler.
Elinde kalan son mallarıda TRY bazında satıp piyasadan çekilen dükkan havası uyandırdı bende nedense bu durum.
Umarım öyle değildir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

"Z-Moto A.Ş. önceden haber vermeden fiyatlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar."

TL değersizlendikçe onlar da ayarlarlar fiyatları duruma göre. :) aynı tas aynı hamam.

Sanki problem TL'nin kullanılmıyor olması. Ekonomi problemli olduğu için, TL sürekli değersizlendiği için kullanılmıyor. O kadar komik ki. "İlaç içtiğiniz için hasta oluyorsunuz. Bakın, sağlıklı kimse ilaç içmiyor. İlacı bıraksanız siz de iyileşeceksiniz" gibi bir mantık. Güler misin ağlar mısın?
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
geçen hafta z300 abs nin fiyatına bakmıştım. euro olarak fiyatını 3,65 ile çarptığımda 21 küsür yapmıştı. sanırım zammı da çakıp öyle yapmışlar
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Ninja 300 abs fiyatı 26bin lira nerdeyse.tey tey tey.bi daha yazayım 300cc motosiklet 26bin lira.
Gelecek olan 300cc 27nm'ilk kawasaki versys x300 en az 26bin lira olacak demek ki.
Fiyatın ne kadar dramatik olduğunu belirtmek için bir örnek vereyim.2014 model 30 bin km,abs,çanta seti,tur cami,confor sele,egzoz vs vs..ne istersen mevcut olan triumph tiger 800 fiyatı 30 bin lira.ne desek boş şu ülkeye.şu distribütörün yüzsüzlüğüne ve çektiği fiyatlara bak
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Ninja 300 abs fiyatı 26bin lira nerdeyse.tey tey tey.bi daha yazayım 300cc motosiklet 26bin lira.
Gelecek olan 300cc 27nm'ilk kawasaki versys x300 en az 26bin lira olacak demek ki.
Fiyatın ne kadar dramatik olduğunu belirtmek için bir örnek vereyim.2014 model 30 bin km,abs,çanta seti,tur cami,confor sele,egzoz vs vs..ne istersen mevcut olan triumph tiger 800 fiyatı 30 bin lira.ne desek boş şu ülkeye.şu distribütörün yüzsüzlüğüne ve çektiği fiyatlara bak

arkadaşımla konuşmalarıma baktım şimdi. 21 aralıkta "z300 abs nin fiyatı 21e geliyor, versys 300 24 olur bu kafayla" demişim. 21e geliyor derken euro fiyatını 3,65 ile çarparak demiştim. olaya bak be. güya tl ye çeviriyor ama fiyatı çakıyor. bu hesapla euro kurunu 4 civarında alarak fiyat vermiş oluyor.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Motor satılırsa ev alıcam galiba :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
NINJA 300 KRT EDITION ABS 25.350 ₺


yetiş yamaha yetiş honda
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Yamaha durur mu yapıştırmış cevabı demesini bekliyorum.Şöyle bi 17.950 veya 18.500 olsa fena olmaz.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
MT-25 16,5 R25 17,5 olursa şaşırmayın. hele ki bir de abs eklerlerse 1 daha koyun. vay halimize
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
168
En azından resmine bakıp iç çekiyoduk artık w800 yok :/ onu da edemiycez
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Kendilerini hint kumaşının son parçası sanıyorlar galiba. Yatırım yapmak istiyorsan altın, dolar, Kawasaki...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst