Kawasaki: Yeni Web Sitesi ve Birkaç Süpriz: Er5, 636 ve Z750S Yok

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
2007'de ER-5 in üretimden kalkıcağını duymuştum. O sebepten dolayı koymamışlardır. Artık ne yazık ki bu motor üretilmeyecek.
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Yeni KLE 650 ye de dikatinizi çekerim.çift silindir 64 ps 61 n.m tork yalnız fiyatına nasıl ulaşıp alabiliriz bilmiyorum.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
ya bu kawasaki neden kucuk capli bi choppper getirmiyor. suna bak ya 900 den basliyo 2000 e kadar gidiyo...
bakiyorum netten vulcan 500 eliminator 125 falan var bunlari istege bagli mi getiriyo z moto acaba...
bide fiyatlar biraz komik oluyo... vulcan 500 7200 ytl eliminator 4200 ytl gibi bi rakam...nasi bi istir bu yahu...


bide http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=210&content=photos
vulcan 1600 mean streak in bu rengi çok güzelmiş...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bu değişiklik gerçekten güzel olmuş.Sanırım artık 500 cc çift silindir Japon Naked kalmadı GS 500 sonrası ER 5 te artık yok.Bu biz Naked tutkunlarına kötü bir haber oldu.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
96
Bir kawasaki kullanıcısı olarak,her ne kadar motorla ilgili bir problemim olmamasına rağmen, z moto'dan beklentim: piyasada kendileri hakkında oluşan olumsuz imajı ortadan kaldırmaları. Halihazır durumda KAWASAKİ ismi Z Moto'ya çok bol geliyor...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
636 yok artik 599 cc uretilecek 600lukler,
z750s zaten arada mix bi modeldi demek vazgecmisler uretmekten
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Her güzelin bir kusuru var ya bunlarında fiyatları deli.ER6N'de,ER6F'de harika makinalar.Baya bizaman lazım bunları alabilmek için.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hepsini bilemem ama geçen sene er5 listede yoktu yine. hatta bazı motosiklet dergilerindeki fiyat listelerinde de yoktu. sonradan bir yanlışlık oldu ya da er5 getirmeye devam ettiler ve listeye tekrar konulmuştu.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Fiyatları motorun özelliklerine baktığımız sayfalara niye koymazlar hala anlamam. Her seferinde bi onu aç, bi bunu aç.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
http://www.kawasaki-turkiye.com adresinden Kawasaki Türkiye'nin yenilenmiş haline bakabilirsiniz. Sitede ER5 yer almıyor, sanırım ER5'lere veda vakti gelmiş. Tabi eklemeyi unutmuş olmaları gibi düşük bir ihtimal de olabilir :)

http://www.kawasaki-turkiye.com/fiyatlar.htm

http://www.kawasaki-turkiye.com/sports.htm

Az önce farkettim Z750'nin S modeli de yok :cyclopsan

Kawasaki ZX 636 da yok :silent:

evet 636 cc yok ama 600 cc leri 131 ps yapmışlar:)

 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
ufak tefek degısıklıkler gercekten motorlarda ıyı olmus ama KLR650 kullanıcısı olarak 2007 uretımının olmayısına uzuldum.KLE650 nın olusu ıse bır nebze de olsa buruklugumu kırdı dıyebılırım.z moto nun cok ekmek yemesı lazım dıye dusunuyorum kawasakı ıcın bıraz hafıf kalıyorlar bazı noktalarda..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
636 daha bır sure pıyasada sıfır model olarak bulunucak... buyuk ıhtımal mayıs ayında kalkıcak kı buda 636 nın pazar payına baglı... 636 nın kalkmasının nedenı 600 cc S.S. yarıslara gıremedıgı ıcın ve yenı zx 6 636 ozellıklerını tasıcak yanlız 600 cc de kalıcak... er5 sızlere omur... z 750 tutulmayan bı makına ve sorunlu bı makına oldugu ıcın kaldırlmıstır... bı kawasakı bayısı olarak ıns. elımdekı bılgılerle kafanızdakı soruları cozmeye calısmak ıstedım
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Böylece Türkiye'de benim için alınabilir fiyatta Kawasaki kalmamış oluyor. Genelde baktığımda 12 - 13 bin YTL'ye çıkılırsa tek tercih var o da Hyosung Comet 650. Bu arada turuncu ER6-N'e baktım da, nasıl bir güzelliktir o öyle ?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sorma abı
turuncu er 6 ıste bu dıodum
kı 1500 euroluk fıyat artısını gorunce
aklımdan gecenlerı yazarsam banlanırım
sanırım er6 dan once araya baska bı motor koyucam
kı er 5 olcak sanırım bu..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
versys alırım ozaman ya:)
yok yok er 6 delı bı makıne
hem yeterı kadar hızlı
hemde delı gıbı bı tork var
artcımda onayladı:D
ama su zamla dedıgım gıbı araya bısı alırım sanırım..kı sen sevmesende kle 500 turuncu sıyah:) cok cekıcı gelıo
gercekten neden sevmıodun sen kle 500?
bıldıgım kadarıyla motoru er5 le aynı eskı tek. olsa bıle saglam olarak bılınen bı motor
arazı performansı cok sorun degıl cbrdan ıyı gıtsın kı gıder:D
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Versys, V-Strom kadar enduro. Yani enduro değil özetle :)

KLE500'de kullanılan motor ER5 ve EN500 motoruyla aynı diye sevmiyordum. Yani beygirli olması gereken bir street bike ile torklu olması gereken enduroya aynı motoru koymuşlar. Birinden biri yanlış olmalı, o yanlışlık da enduroya koymalarıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst