- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Yeni motor alıp da aramıza katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Uzun zamandır foruma girmiyordum. Bunun ilk sebebi motor için küçük benim için büyük bir kaza geçirdim ve 43 gün evde yattım. Şimdi ikimiz de iyileştik ve tekrar yollara döndük. Bu arada Motosiklet için aksesuar imalatını bayağı geliştirdim. ApeHanger gidon, hidrolik hortumu, Tüp egzos yapabiliyorum. Bunun dışında koruma demiri için çalışmalarım sürmekte. Bu tür ürünlere ya da teknik desteğe ihtiyacı olan herkese yardımcı olurum.
Hazır gelmişken bende birkaç resim paylaşayım ;
Motorumun sondan bir önceki hali bu şekildedir. Buna ek olarak kendinden sinyalli elcik ve kendi yaptığım egzoslar mevcut üzerinde.
Yeni egzoslu fotosu da bu. daha sonra ayrıntılısını yükleyeceğim;
Haziranda Marmaris rotası var. O zamana kadar ağır bir bakıma gireceğim. Burada detaylarını paylaşırım. Yapacaklarım ise; debriyaj balatası, yağ, yağ filitresi, zincir dişli değişimi (dişliyi yaptıradabilirim) ve birkaç kromaj.
Sağlıcakla
Hazır gelmişken bende birkaç resim paylaşayım ;
Motorumun sondan bir önceki hali bu şekildedir. Buna ek olarak kendinden sinyalli elcik ve kendi yaptığım egzoslar mevcut üzerinde.
Yeni egzoslu fotosu da bu. daha sonra ayrıntılısını yükleyeceğim;
Haziranda Marmaris rotası var. O zamana kadar ağır bir bakıma gireceğim. Burada detaylarını paylaşırım. Yapacaklarım ise; debriyaj balatası, yağ, yağ filitresi, zincir dişli değişimi (dişliyi yaptıradabilirim) ve birkaç kromaj.
Sağlıcakla