Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Merhaba arkadaşlar vn800 almayı düşünüyorum.. Bu motosiklet hakkındaki görüşlerinizi alabilir miyim?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-orjinal-vn-800-51623132/detay

Arkadaş gayet kendine güvenerek yazmış, lastikler yeni mi ona bi bakmak lazım, fiyatta da biraz daha indirim beklemek lazım zira ne kadar bakımlı ve iyi olursa olsun1999 model bir motor. Ustanla gidip bir motor başında bakıp, pazarlığı yapmak lazım. DID zincir almış, geçen hafta baktım 320 tl fiyatı vardı zincirin, ölmez o zincir gayet iyidir, müzik sistemi ve yan çantalar hariç iyi gibi duruyor bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar
Ramuthra nikli Kenan kardeşinize biraz laf edin daaa gidip gelip bizim shadow topiğine salça olup arkadaşlarımızın aklını çelmeye çalışıyor haa
Geriliyorum
Olmuyor
biz sizin mahalleden geçiyormuyuz?
ben lastiğini falan patlatmadan,sizler bişeyler söyleyin kendisine!!!
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Arkadaşlar
Ramuthra nikli Kenan kardeşinize biraz laf edin daaa gidip gelip bizim shadow topiğine salça olup arkadaşlarımızın aklını çelmeye çalışıyor haa
Geriliyorum
Olmuyor
biz sizin mahalleden geçiyormuyuz?
ben lastiğini falan patlatmadan,sizler bişeyler söyleyin kendisine!!!

Gerilme abicim neden geriliyorsun, salça olmak benim doğamda var alışırsın zamanla bana :) bak hemde bulaşıcıdır, bilgin olsun :) Olayı aşağı mahalle yukarı mahalle kavgasına döndürmeyin çok pis dayak yerim sonra hastane hastane uğraşırsınız :) ha bide mümkünse lastiklerime dokunma abi gözünü seviyim yeni aldım, 850 tl acı koydu ya...
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
7
Muzik sistemi ve cantalari ben zaten sokmeyi dusunuyordum. Sade severim motoru.. fiyat konusunuda motor basinda bisiler konusucaz diye konustuk telefonda motoru da hangi motorcuya sorduysam hepsi guzel temiz dedi bie aksilik cikmazsa alicaz insallah motoru..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Muzik sistemi ve cantalari ben zaten sokmeyi dusunuyordum. Sade severim motoru.. fiyat konusunuda motor basinda bisiler konusucaz diye konustuk telefonda motoru da hangi motorcuya sorduysam hepsi guzel temiz dedi bie aksilik cikmazsa alicaz insallah motoru..

Çantalar ve müzik sistemini çıkarman isabet olmuş, bildiğin ustalarda tamam dediyse eğer fiyatı konuşup almak gayet güzel olur, hayırlı olsun şimdiden diyelim :)
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
7
Teşekkürler şimdiden :) Aklımda aldıktan sonra yapmayı planladığım bir kaç şey var. lastiklere beyaz yanak, selede bir kaç değişiklik falan bunları kendim yapmayı planladığım için video blog şeklinde yapmayı düşünüyorum :) Ayrıntıları bir bir başlık altından yazacağım. Biraz hareketlilik lazım burlara :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Teşekkürler şimdiden :) Aklımda aldıktan sonra yapmayı planladığım bir kaç şey var. lastiklere beyaz yanak, selede bir kaç değişiklik falan bunları kendim yapmayı planladığım için video blog şeklinde yapmayı düşünüyorum :) Ayrıntıları bir bir başlık altından yazacağım. Biraz hareketlilik lazım burlara :)

Bence de haklısın, biraz hareketlilik lazım. Beyaz yanak sonradan yapma işi bana hiç sıcak gelmiyor. Metzelerin beyaz yanak lastiği var ama pahalı oda :) ama beyaz yanak çok güzel yaa...
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
7
bencede tam bir klasik havası veriyor :) Çamurluk ve depodaki o yumuşak hatları tamamlayıp güzel bir hava katıyor..
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
2004 lacivert 9900 km vulcan 800 motorumu satıyorum arkadaslar... muaynesi 2012 eylul, bakım 13.500 km'de yapılacak. IPONE yag var uzerinde... Tum parcaları orjinal, depoda 2 adet tas izi var. Onceki sayfalarda gorduyseniz eger sadece sinyal uyarı sistemi yapıp takmıstım, bir de gece farkedilsin diye bir kac led ekledim ama o da orjinal plaka aydınlatmasının icine, cingene isi degil yani :) sahibinden.com a koymadan size haber vereyim dedim. Fotolarını bugun yarın yuklerim... Fiyatlar asagi yukarı belli anlasırız heralde...:) saygılarımla...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
2004 lacivert 9900 km vulcan 800 motorumu satıyorum arkadaslar... muaynesi 2012 eylul, bakım 13.500 km'de yapılacak. IPONE yag var uzerinde... Tum parcaları orjinal, depoda 2 adet tas izi var. Onceki sayfalarda gorduyseniz eger sadece sinyal uyarı sistemi yapıp takmıstım, bir de gece farkedilsin diye bir kac led ekledim ama o da orjinal plaka aydınlatmasının icine, cingene isi degil yani :) sahibinden.com a koymadan size haber vereyim dedim. Fotolarını bugun yarın yuklerim... Fiyatlar asagi yukarı belli anlasırız heralde...:) saygılarımla...

Ne kadar istiyorsun motora hocam ?

Birde cuma akşam bir buluşma düşünüyoruz chopper-cruiser tayfa olarak, gelmek isteyen varsa bana ulaşabilirler.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Merhaba Kenan Hocam,

Bulusacaktık di mi biz ? :) kac ay gecti ama kıs girdi araya... Cuma aksamı gelmeyi cok isterdim ama kayınvalide - peder geliyor malum, karsılamam lazım :) 14.750 - 14.500 falan ... resimlerini cektim ama nasıl yukleyecegimi bulmam lazım veya mail
varsa direk oraya gondereyim ???

Bu arada kapalı garajda ve kılıfında muhafaza ettim, kısın bile haftada bir mutlaka 5 - 10 km yaptım. Yan cantalar, ön cam mevcut... fotolarda gorursunuz zaten...

saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Merhaba Kenan Hocam,

Bulusacaktık di mi biz ? :) kac ay gecti ama kıs girdi araya... Cuma aksamı gelmeyi cok isterdim ama kayınvalide - peder geliyor malum, karsılamam lazım :) 14.750 - 14.500 falan ... resimlerini cektim ama nasıl yukleyecegimi bulmam lazım veya mail
varsa direk oraya gondereyim ???

Bu arada kapalı garajda ve kılıfında muhafaza ettim, kısın bile haftada bir mutlaka 5 - 10 km yaptım. Yan cantalar, ön cam mevcut... fotolarda gorursunuz zaten...

saygılar...

Neyse artık motoru satmadan birara denk gelirsek görüşürüz artı :) motorun ilanını gördüm bu arada, bakalım etrafımda isteyen olursa aklımda olsun.
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
14
hoşbulduk,,,resimlerini en kısa zamanda yükleyeceğim,,motoru kullandıkça sizlerden yardım isteklerim olacak,inş. kafanızı fazla şişirmem :)....,,,
ilk olarak ön cam araştırıyorum(camı yok)nerelerde bulabilirim aparatıyla beraber,,,
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
hoşbulduk,,,resimlerini en kısa zamanda yükleyeceğim,,motoru kullandıkça sizlerden yardım isteklerim olacak,inş. kafanızı fazla şişirmem :)....,,,
ilk olarak ön cam araştırıyorum(camı yok)nerelerde bulabilirim aparatıyla beraber,,,

bekliyoruz o zaman :) tabii ki her zaman elimden geldiğince ki çok bilgili değilimdir söyleyim şimdiden, yardıma ve desteğe hazırız, kafanı yorma :)
ön cam yeni aldım ben bir arkadaşım kırmıştı :) kappa universal 160€ sadece cam, aparatları ile falan 200€ olur sanırım. İstanbulda pek çok yerde bulunur diye biliyorum ama tam bir yer söyleyemem :) Ancak bana sorarsan ön cam takma hiç yüksek gidon olunca çok güzel oluyor VN'ye biraz maddiyatı toparlarsam ön camı söküp yüksek gidon yapacağım :)
 
Katılım
2 Şub 2012
Mesajlar
15
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba bende aranıza 1999 KAWASAKİ VN800 VULCAN CLASSİC ile katılmış bulunmaktayım.
Herkese selamlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst