aynen öyle dostum ama şimdiki motorumdan çok memnunum
Merhaba arkadaşlar vn800 almayı düşünüyorum.. Bu motosiklet hakkındaki görüşlerinizi alabilir miyim?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-orjinal-vn-800-51623132/detay
Arkadaşlar
Ramuthra nikli Kenan kardeşinize biraz laf edin daaa gidip gelip bizim shadow topiğine salça olup arkadaşlarımızın aklını çelmeye çalışıyor haa
Geriliyorum
Olmuyor
biz sizin mahalleden geçiyormuyuz?
ben lastiğini falan patlatmadan,sizler bişeyler söyleyin kendisine!!!
Muzik sistemi ve cantalari ben zaten sokmeyi dusunuyordum. Sade severim motoru.. fiyat konusunuda motor basinda bisiler konusucaz diye konustuk telefonda motoru da hangi motorcuya sorduysam hepsi guzel temiz dedi bie aksilik cikmazsa alicaz insallah motoru..
Teşekkürler şimdidenAklımda aldıktan sonra yapmayı planladığım bir kaç şey var. lastiklere beyaz yanak, selede bir kaç değişiklik falan bunları kendim yapmayı planladığım için video blog şeklinde yapmayı düşünüyorum
Ayrıntıları bir bir başlık altından yazacağım. Biraz hareketlilik lazım burlara
![]()
2004 lacivert 9900 km vulcan 800 motorumu satıyorum arkadaslar... muaynesi 2012 eylul, bakım 13.500 km'de yapılacak. IPONE yag var uzerinde... Tum parcaları orjinal, depoda 2 adet tas izi var. Onceki sayfalarda gorduyseniz eger sadece sinyal uyarı sistemi yapıp takmıstım, bir de gece farkedilsin diye bir kac led ekledim ama o da orjinal plaka aydınlatmasının icine, cingene isi degil yanisahibinden.com a koymadan size haber vereyim dedim. Fotolarını bugun yarın yuklerim... Fiyatlar asagi yukarı belli anlasırız heralde...
saygılarımla...
Merhaba Kenan Hocam,
Bulusacaktık di mi biz ?kac ay gecti ama kıs girdi araya... Cuma aksamı gelmeyi cok isterdim ama kayınvalide - peder geliyor malum, karsılamam lazım
14.750 - 14.500 falan ... resimlerini cektim ama nasıl yukleyecegimi bulmam lazım veya mail
varsa direk oraya gondereyim ???
Bu arada kapalı garajda ve kılıfında muhafaza ettim, kısın bile haftada bir mutlaka 5 - 10 km yaptım. Yan cantalar, ön cam mevcut... fotolarda gorursunuz zaten...
saygılar...
Arkadaslar herkese selamlar,,bende 1998mod vn 800 classic le aranıza katıldım,,,,
hoşbulduk,,,resimlerini en kısa zamanda yükleyeceğim,,motoru kullandıkça sizlerden yardım isteklerim olacak,inş. kafanızı fazla şişirmem....,,,
ilk olarak ön cam araştırıyorum(camı yok)nerelerde bulabilirim aparatıyla beraber,,,