Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Yeni motor alıp da aramıza katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Uzun zamandır foruma girmiyordum. Bunun ilk sebebi motor için küçük benim için büyük bir kaza geçirdim ve 43 gün evde yattım. Şimdi ikimiz de iyileştik ve tekrar yollara döndük. Bu arada Motosiklet için aksesuar imalatını bayağı geliştirdim. ApeHanger gidon, hidrolik hortumu, Tüp egzos yapabiliyorum. Bunun dışında koruma demiri için çalışmalarım sürmekte. Bu tür ürünlere ya da teknik desteğe ihtiyacı olan herkese yardımcı olurum.

Hazır gelmişken bende birkaç resim paylaşayım ;

grnt0253h.jpg


grnt0251.jpg


grnt0250t.jpg


Motorumun sondan bir önceki hali bu şekildedir. Buna ek olarak kendinden sinyalli elcik ve kendi yaptığım egzoslar mevcut üzerinde.

Yeni egzoslu fotosu da bu. daha sonra ayrıntılısını yükleyeceğim;

97516766.jpg


Haziranda Marmaris rotası var. O zamana kadar ağır bir bakıma gireceğim. Burada detaylarını paylaşırım. Yapacaklarım ise; debriyaj balatası, yağ, yağ filitresi, zincir dişli değişimi (dişliyi yaptıradabilirim) ve birkaç kromaj.

Sağlıcakla
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
14
arkadaşlar,motorun bakımı için işt. anadolu yakasında tavsiye edeceğiniz biyer varmı,bire zincir yağlamasını nasıl yapıyorsunuz,hang, marka yağı tercih edersiniz,,,,,
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
selamın aleyküm arkadaşlar , bende 2005 model 8200km de lacivert bir vn800 ile aranıza katılmak üzereyim şu başlığı canlandıralım , beni eski kanuni caracal 200 cüler iyi tanır

iyi geceler


ÇOK MUTLUYUM
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Öncelikle Herkese slm.
Uzun zamandır forum dayım. Kendi mahallemde Hareket yok (vl800 en son msj 2011 de sanırım çok kalabalık değiliz.)
Artık izninizle buradan takip edecem umarım üvey evlat ve /veyahut salça :) muamelesi görmem. Keza yok abicim bizden kimsenin bişey paylaşacağı yok :(
Bu arada Barış soner slm Kenan dun 444 de değildin abicim olmadı :)
Barış motor senin sanırım maşallah allah kazasız belasız diyorum birde ape hanger forever demek niyetindeyim :) .. Arkadaşlar herkese de bu ape hanger vs olayını öneririm arkadaşlar temiz iş yapıyorlar ve sıkı ilgileniyorlar keza bu kış burunlarından getirdim ama hiç desteklerini eksik etmediler sağolsunlar.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Öncelikle Herkese slm.
Uzun zamandır forum dayım. Kendi mahallemde Hareket yok (vl800 en son msj 2011 de sanırım çok kalabalık değiliz.)
Artık izninizle buradan takip edecem umarım üvey evlat ve /veyahut salça :) muamelesi görmem. Keza yok abicim bizden kimsenin bişey paylaşacağı yok :(
Bu arada Barış soner slm Kenan dun 444 de değildin abicim olmadı :)
Barış motor senin sanırım maşallah allah kazasız belasız diyorum birde ape hanger forever demek niyetindeyim :) .. Arkadaşlar herkese de bu ape hanger vs olayını öneririm arkadaşlar temiz iş yapıyorlar ve sıkı ilgileniyorlar keza bu kış burunlarından getirdim ama hiç desteklerini eksik etmediler sağolsunlar.

ooo Soner kardeş gelmiş hoşgelmiş. :) Şu an sana ithaf ettiğimiz VL800 projemiz son hızıyla devam ediyor iş bitince ben de kendi motorumun yaz bakımını yapıp yola çıkacağım.

Sağlıcakla.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
selamın aleyküm arkadaşlar , bende 2005 model 8200km de lacivert bir vn800 ile aranıza katılmak üzereyim şu başlığı canlandıralım , beni eski kanuni caracal 200 cüler iyi tanır

iyi geceler


ÇOK MUTLUYUM

2005 model LACİVERT Vn800 emin misin ? 2004 olmasın ?

Öncelikle Herkese slm.
Uzun zamandır forum dayım. Kendi mahallemde Hareket yok (vl800 en son msj 2011 de sanırım çok kalabalık değiliz.)
Artık izninizle buradan takip edecem umarım üvey evlat ve /veyahut salça :) muamelesi görmem. Keza yok abicim bizden kimsenin bişey paylaşacağı yok :(
Bu arada Barış soner slm Kenan dun 444 de değildin abicim olmadı :)
Barış motor senin sanırım maşallah allah kazasız belasız diyorum birde ape hanger forever demek niyetindeyim :) .. Arkadaşlar herkese de bu ape hanger vs olayını öneririm arkadaşlar temiz iş yapıyorlar ve sıkı ilgileniyorlar keza bu kış burunlarından getirdim ama hiç desteklerini eksik etmediler sağolsunlar.

Müdür ya dün işler vardı, Tolga Abi açmış mıydı onu bilmiyorum, zaten cumartesi büyükada falan yaptık bisiklet motordan sonra biraz tuhaf geldi, bi 10 dk sonra alıştım gerçi, virajlarda kontra yapmaya kalkışsamda alıştım sonradan :):)
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba şu an üç motor arasında kalmış bulunmaktayım
bu motorları tanıyan bilen arkadaşlar varmı sizce hangisi daha uygun yoksa bu kadar eski motor almamalıyım kafam karıştı
yardımcı olursanız sevinirim
herkeze güzel sürüşler

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ertemiz-suzuki-marauder-vz800w-85197085/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...endo-motors-dan-vz800-marauder-82908857/detay

yada 0 gv 250 alacam artık bilemiyorum bütçem ancak bunlara yetiyor
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
ooo Soner kardeş gelmiş hoşgelmiş. :) Şu an sana ithaf ettiğimiz VL800 projemiz son hızıyla devam ediyor iş bitince ben de kendi motorumun yaz bakımını yapıp yola çıkacağım.

Sağlıcakla.

Waaayyy vl800 kullanan var deyince duygulanıyorum ben yahu :) sonucu görmek isterim :) Kesinlikle harika olacağına eminim ..

Bu arada egzozları izledim,dinledim harikalardı ( tabi bunda vn nin payını da bi kenara koyalım) Yalnız proje sadece düz sitil mi farklı şekiller de üretecekmisiniz yada görebileceğimiz yer yine oneway midir paylaşsanız da herkes görse . reklam sayılmazsa :)))

Müdür ya dün işler vardı, Tolga Abi açmış mıydı onu bilmiyorum, zaten cumartesi büyükada falan yaptık bisiklet motordan sonra biraz tuhaf geldi, bi 10 dk sonra alıştım gerçi, virajlarda kontra yapmaya kalkışsamda alıştım sonradan :):)

Büyükadalar akşam gezmeleri hanımköylü olduk iice :) görüşelim bro en kısa vakitte..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Kardeş OneWay Grubu artık halka açık facebook sayfasına isteyen herkes girip bakabilir. Ayrıca videoları youtube'a koyuyoruz. Buna ek olarak bu projeyi burada da paylaşmayı planlıyorum.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Büyükadalar akşam gezmeleri hanımköylü olduk iice :) görüşelim bro en kısa vakitte..

Yok kardeşim hanımköylülükten değil yaa one vodafone için gitmiştik, cumarteside büyükadaya gittik bisiklet falan takıldık işte. Havalar biraz toparlasın en yakın zamanda bi çıkalım bro, özledik :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
olm havaların düzeleceği vs yok kafayı uzattık güneş var ok çık gitsin yok yolu :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2005 model LACİVERT Vn800 emin misin ? 2004 olmasın ?



Müdür ya dün işler vardı, Tolga Abi açmış mıydı onu bilmiyorum, zaten cumartesi büyükada falan yaptık bisiklet motordan sonra biraz tuhaf geldi, bi 10 dk sonra alıştım gerçi, virajlarda kontra yapmaya kalkışsamda alıştım sonradan :):)

2005 model yazıyor ruhsatta tarıge cıkıs fln aynı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Barış sorunumu hazır okumuşken neler yapmalıyım anlatırmısın
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
2005 model yazıyor ruhsatta tarıge cıkıs fln aynı

Lacivert 2005 VN olmaz da o yüzden sormuştum. 2004 VN' ler lacivert, 2005 VN' ler siyahtır, zaten son üretimi de 2005' tir.

olm havaların düzeleceği vs yok kafayı uzattık güneş var ok çık gitsin yok yolu :)

Öyle valla müdür havaların toparlayacağı yok, sabah pırıl pırıl güneş öğlene doğru bulutlar, akşama doğru hava iyice bozuyor :) Artık dediğin gibi hava iyiyken çıkıp gerisini düşünmemek lazım :)
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
2
Arkadaşlar iyi günler.Ben bu hafta 2006 model vn800 aldım.Buna 2.el çıkma ses eksozu arıyorum.Yenisi için İstanbulda Ercan motor diye bi firmayla konuştum 700 tl gibi bi rakam belirtti.Sahibindende baktım 2.el yok.Kendi eksozunu daha önce boşaltıp tekrar kaynak ettirmişler.Sizce tekrar öyle yapsam ses kalitesi ne derece verimli olur.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar iyi günler.Ben bu hafta 2006 model vn800 aldım.Buna 2.el çıkma ses eksozu arıyorum.Yenisi için İstanbulda Ercan motor diye bi firmayla konuştum 700 tl gibi bi rakam belirtti.Sahibindende baktım 2.el yok.Kendi eksozunu daha önce boşaltıp tekrar kaynak ettirmişler.Sizce tekrar öyle yapsam ses kalitesi ne derece verimli olur.

Yeni motorun hayırlı olsun arakdaşım. Egzos olayına gelince; Ben bir dönem orjinallerini boşaltıp kullandım. Sesi tatmin ediciydi. Fakat sonra niyeti bozup Egzos arayışına girdim bulamayınca kendim yapmaya karar verdim. Birkaç ay araştırma denemelerden sonra kendime Tüp olarak Egzos yapabildim. İlgilenirsen Sana yardımcı olabilirim.

Referans olması için buraya tekrar koyuyorum ses videosunu;

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Ln72UmZTP7I

Bu arada motorumu yoğun bakıma aldım :) 10 Haziranda Marmaris yolcusuyum. O zamana kadar ,

*Ön teker Rulmanları
*Zincir dişli takımı
*Debriyaj balatası
*K&N hava filtresi temizliği
*Hidrolik hortumu ve sıvısı değişimi (Hortum kendi imalatım :p )
* Şasede birkaç yerde taş çarpması ve eski sahibinin çanta kullanmasından ötürü boya aşınmaları var boya+vernik ikilisi ile kozmetik kusurları gidereceğim
*pasta cila ve krom aksam parlatma

Sağlıcakla

Sağlıcakla.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
2
Evet ilgilenebilirim.Bunlar orta bogazdan kelepçelimi takılıyor yoksa kaynaklımı.Fiyatı nedir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst