Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Fullthrottle,

"EgeBike" derim.İstersen numarasını mesaj olarak atayım.Scooterden, turing'e bütün motorların tamirini yapıyor.Benim GT 250 R'ı da, Velid adam etmişti :)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
evet, bi goruseyim, harika olur numara ve adres yollayabilirsen ben son 3 senedir hep istanbuldaydim o yuzden izmirde neresi nasildir kime gidilir hic bilmiyorum. tesekkur ederim.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ya arkadaşlar, benim, heybe çanta, sosis çanta var, biliyorsunuz :)

Bunlara ilave, bir de -Hediye olarak- arka çanta geldi.Ama, arka çantanın aparatı yok :)

Ne yapayım ? Bu aparat hazır mı satılır, yaptırılır mı, yoksa çanta alırken yanında aparatıda beraber mi satılıyor ?

Bana, ne tavsiye edersiniz ?(Şöyle ki, bir abimiz chopper kullanırken bu çantayı alıyor, kısa süre kullandıktan sonra motoru satıp, tarz değişikliği yapıyor, elinde tuttuğu çantayı da bana verdi)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Evet, çanta böyle.

Ama, o YUKİ'nin arkasında bir aparat var, hem sissy bar hem de çantayı taşıyor.

Bugün bir Shadow'da gördüm, güzel bir aparat vardı.Sahibi ile fazla konuşamadık, aparat motorla beraber gelmiş.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
anladım, aslında ''iron butt' turları için çok ideal bir çözüm.. niyetlenmeye başladım. çok avantajlı olabilir. daha derin araştıriim.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Araştır bakalım, biz de yararlanalım bulgularından :)

Bir şey bulamazsan, bir fikrim var, Çankaya'da krom raf ve malzeme satan 2-3 dükkan var.Onlardan diyorum, crom boru alıp, sissy barın vidalarının olduğu yerden sabitlemeli.malzemeyi satan adam, her halde uygun ölçülerde şekli de verir :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
15
bendede 98 model vn 800 clasic var,çok memnunum yıllardır sorunsuz,keyifle kullanıyorum.izmir karşıyaka dayım
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
kaptan1 Hocam siz sıfırmı almıştınız o motosikleti, başından beridir almayı istedigim bir motosiklettir ama, hiç cesaret edemedim model düşüklüğünden dolayı gözümü korkutanlar falan oldu, rutin bakımları haricinde sorun verirmi acaba bu motorlar...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
15
ben arkadaşımdan 2.ci el aldım yaklaşık11 senedir yağ buji,filtreler vs bakımını yapıp biniyorum.oldukça keyifli,torklu,güven verici bir motor.almayı düşünürsenizde iyi bir yere gösterin motoruyla falan çok oynanmış olmasın
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
fakat yaşı da göz önüne alınacak olursa ilan sitesine bakıldıgında 98 model bir motosiklet için fiyatlarının sekiz dokuzdan başlaması bana biraz pahalı gibi geliyor...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
32
vn800 iyidir...99 vn1500 kullanicisiyim...hala tas gibi catir catir gidiyo walla...
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Bir sorum olacak arkadaşlar;

Motoru aldığımda bana söylenen "Benzin musluğundaki ok, aşağıyı gösterirse ana depo.Yukarıyı gösterirse, yedek depo, orta konum (Arkayı gösterirse) kapalı"

2-3 Defa yoldayken benzinim bitti.Musluğu yukarıya çevirip yedekle devam ettim.

Ama bugün fark ettim ki, benim musluktaki ok orta konumdayken, yani motorun arkasını gösterirken motor gene çalışıp yürüyor :)

Siz de durum ne ?
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
:) Bende de Fazer vardı, satıp VN 800'e geçtim.

Demek ki, Fazer'ciler Choppere dönüş yapıyor :)
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
:) oooo biz vulcanı nasıl alacaaz diyorduk, şimdi bide fazer çıktı desene tarkan hocam :)

Desene o zaman önce çok para biriktirip fazer alacaz, oondan oooondan sonra chopper alacazzz,
demekki öyle hemen birden alınmıyomuş bu tip motorlar :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben, scooterden sonra Hyo GT 250 R almıştım.Sonra, Fazer...Sonra da VN 800 :)

İçlerinde en güvenlisi VN 800, sonra scooter.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
bende istanbuldan vulcancıyım

99 vn 800 var

anne tarafından izmirliyim motorumyeil gri

ama önümüzdeki ay ateş kırmız ya da mat siyaha çevireceğim.

vance hines egzos takacağım

performansı süper, çok çok memnunum ama yavaş hızda keskin dönüler zorluyor

onun dışında keyfim tam

ir de yakıt göstergesi olsaydı tadından yenmezdi..

satarsam da 1500 lüğe geçeceğim

ki gerçekten niyetli biriis olursa verip üyütebilirim

izmire ilk sürüşümde sizlerle tanışmak isterim
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
2
selam arkadaslar,bende antalyadan bir vn800 kullanıcısıyım,benim merak ettigim motorlarımıza hangi marka ve kac numara kac litre yag kullanılmalı?? eger yardımcı olan olursa simdiden cok tesekkurler saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst