- Katılım
- 4 May 2008
- Mesajlar
- 632
- Konu Yazar
- #41
Tunaride, evet yakıt göstergesi olmaması iyi değil.
Ben, kullandıkça benzin alıp, odoyu sıfırlıyorum, gene de tedirgin oluyorum, ancak bu motorların özelliği bu, benzin göstergesi yok
İzmir'e gelirsen, bizler de senle tanışmak isteriz.
Burak, yarın öğreneyim cevapları, buraya yazarım.
Ben, kullandıkça benzin alıp, odoyu sıfırlıyorum, gene de tedirgin oluyorum, ancak bu motorların özelliği bu, benzin göstergesi yok
İzmir'e gelirsen, bizler de senle tanışmak isteriz.
Burak, yarın öğreneyim cevapları, buraya yazarım.






