Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Tunaride, evet yakıt göstergesi olmaması iyi değil.

Ben, kullandıkça benzin alıp, odoyu sıfırlıyorum, gene de tedirgin oluyorum, ancak bu motorların özelliği bu, benzin göstergesi yok :)
İzmir'e gelirsen, bizler de senle tanışmak isteriz.

Burak, yarın öğreneyim cevapları, buraya yazarım.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Burak ;

Benim servisim Castrol 10-50 yada 10-40 yağ
.

Yağ filtresi değişirse 3,5 Lt civarı, değişmezse 3-2,2 Lt civarı
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
yuksek devire cikmadigi icin asinma orani fazla olan motorlar degil vn 800 ler. ben her daim motul kullanirim (castrolden cok daha ucuza mal ettigim icin) ama dedigim gibi yuksek devir gormedigi icin her marka ile sorunsuz calisir chopperlar.

benzin gostergesi olmamasi beni hic uzmemekte. depoyu doldurup sayaci sifirliyorum ve her 100 km de yeniden dolduruyorum. boylece hem motorumun 100 km de ne yaktigini gozlemlemis oluyorum, hem de benzinimin yaniciligi hep yuksek kaliyor.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
2
Maverick35, abi cok tesekkur ederim,simdi yeni yag degistiricem,benim motorum 1997 model ama 10.000 km yeni girdi,ilk sahibide benim motorun,en kısa zamanda resimlerinide paylasmak isterim sizlerle.uzun süredir kullanmadıgım icin aku bitmis,dun söküp sarja verdim.yardımların icin tesekkur ederim birde motorda yag cubugu gostergesi varmıdır abi??
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben sayacı sıfırlayıp 203 km gittim, çok azı şehiriçi olmak üzere. :)

Forumda, şehir dışı 250 km gider yazmıştı bir arkadaş, ben dayanamadım tekrar depoyu fulledim.

Burak, emimim ki, motorun çok güzeldir.İlk sahibi de sensin.

Yağ filtresi değişirse kullanılacak yağ miktarını yanlış yazmışım; doğrusu 3-3,2 Lt olacak.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
Ben sayacı sıfırlayıp 203 km gittim, çok azı şehiriçi olmak üzere. :)

Forumda, şehir dışı 250 km gider yazmıştı bir arkadaş, ben dayanamadım tekrar depoyu fulledim.

100 km/h civari giderken gozun kapali guvenebilirsin, ben k&n performans filtresi ile bile 100 km de max. 5,7 lt yakiyorum bu da 200 km'de yuvarlak 12 lt. etse daha 3lt kaliyor demektir. 250 km eder totalde. duz filtre ile 280 km menzili gorur.

bu gruptan haberiniz var mi?

http://www.facebook.com/group.php?gid=63177166201
vn800 turkiye grubu!
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben genelde 4. vites 70-80 Km/h ile gidiyorum.

90 km/h'den sonra motorun yol tutuşu değişiyor
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Belki de bana öyle geliyor, lastiklerim daha değişim istemiyor.

Çok yumuşak kullanıyorum ben motoru, fazla üzmüyorum :)

Mesela grup sürüşlerinde hep arkada kalıyorum, turingler gibi gaz açıp 3-4 sn. de 80-90 demiyorum.

Yavaş gitmek te çok hoşuma gidiyor, o pat pat, pat pat sesini duymak çok hoş.

Siz nasıl kullanıyorsunuz? Turinglerle kafa kafaya gittiğiniz, motoru aniden ivmelendirdiğiniz oluyor mu ?
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
yok benim de karakteristigim size yakin, jetci degil helikopterciyim yani :)

torku gayet yerinde oldugu icin yuksek vites / dusuk devirli kullanirken keyfim bozulmuyor, ama herhangi bir ivmelenme ihtiyaci oldugunda da vitesi dusurmeme gerek kalmadan gazi acmam yetiyor. performans hava filtresini ses icin ve bu ani durumlardaki katkisi yuzunden kullaniyorum yoksa motoruyla karakter catismasi yasayan bir chopper'ci degilim :D zaten genellikle daimi artcim olan esimle birlikteyiz vn'nin ustunde..

merak ettigim sey acaba sizin lastikler ince yanakli mi yoksa kalin mi? benim modelim kalin 'bobber' yanak olan modeli. kendi fabrika cikisi yani ama bazi modelleri de ince yanakla uretiliyorlar. sizinki?
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
15
bende de kalın yanaklı var,hatta arka biraz cılız gibi diye kalın lastik mi taksam diye düşünüyorum
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155


Uploaded with ImageShack.us

selamlar

vn 800 ü satmaktan vazgeçtim

üstteki moda geçireceğim

ya memphis shades fairing yda bob dron dar fairing yapacağım

bir de egzos

renk değişiminide folyo ile yapacağım



Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------

ilk foto fairing uygulamış bir 800 classic

amerikalı bir vulcancı yapmış

yeşil motor benimki

sonraki resimler bob dron fairings

son foto ise muhtemel son

tabi folyo ve krom işlerinden sonra

tavsiyesi fikri olan varsa duymak isterim

en sonda vance hines gelicek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
siyah motordaki yani dar olan fairing sanki cok daha yakisacak gibi geldi vn'ye. bir de ben ruzgar vurmadimi kucucuk keyif almiyorum motordan, simdikinde de oncekinde de aldigimin haftasi sokmustum fairingi. en cok begendigim ise siyah motorun hardcase yan cantalari oldu :) ne guzellermis!
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
15
kırmızının ön grenaj biraz abartı gibi geldi bana daha ufak ve kibar olsa daha güzel dururdu sanki.hepside birbirinden güzeller.benide bu ara fazer sardı çok kararsızım. :(((
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
yan çantalar ya mutazu dur ya da tsukayu
multi match bir çanta bulursam alırım, çünki alıp satarken patlamasını istemiyorum

en azından 1600 lüğede takılabilcekse alırım böyle çantalar

yoksa polyester çanta siyah

ilk resimdeki harley fairinigi uygulamış

memphis shades ölçüleri 800 e göre yapılıyor.

bob dron ise çok agresif ve spor görünüm sağluyor.. kısa mesafe ve şehir içi için ideal ama uzun yolu bilemem
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Benim lastikler de orjinal lastikler :)

Turuncu motor çok hoşuma gitti.

Fullthrottle, seninle bir sürüş yapmak isterdim.

Bu arada ben, eşimi hala motora bindiremedim :)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
maverick, sizinle surusten keyif alacagima eminim. Belki benim esim sizin esinize de cesaret verir? :)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
İnşallah :)

Benim ki bayağı bayağı alıştırdı kendini, ama hala şüpheleri var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst