- Katılım
- 4 May 2008
- Mesajlar
- 632
- Konu Yazar
- #21
Fullthrottle,
"EgeBike" derim.İstersen numarasını mesaj olarak atayım.Scooterden, turing'e bütün motorların tamirini yapıyor.Benim GT 250 R'ı da, Velid adam etmişti
"EgeBike" derim.İstersen numarasını mesaj olarak atayım.Scooterden, turing'e bütün motorların tamirini yapıyor.Benim GT 250 R'ı da, Velid adam etmişti