Kawasaki Kawasaki Versys Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
21
Selamlar herkese,
Herşey yolunda, rodajın bitmesine 40-5km kaldı. Tek sorunum vites geçişleri (N >>1 ve 1>>2) hala çok gürültülü. Çıkan ses beni biraz ürkütüyor. Yabancı forumlarda araştırdım ve Kawasakinin özelliğidir deniyor. Kimi full sentetik yağ kullan diyor, kimi de Throttle Blip (ara gaz gibi bişey) çözüm olur diyor.
Motoru aldığım bayi "Sorun yok Kawasaki Versysler böyledir" diyor.
Sizde de bu gürültülü (N>>1 1>>2) vites geçişi var mı?
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
3
Benim de motorumdaki vites geçişleri kemikli ve serttir. usta ilk yağ değişiminden sonra yumuşayacağını söyledi. benimki daha 270 km'de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

En iyisi NC750X DCT almak olacak galiba zıpladı hopladı silkeledi derdi yok yumuşak yumuşak gideriz olmadı foot shifter var orjinal aksesuar biraz hareket istersen, Romantikan teşekkürler samimi paylaşımın için umarım rodajla sıkıntın azalır

NC750X maximum torkunu 4750 devirde veriyor Versys 7000 devirde veriyor, dolayısıyla versys'i yüksek devirde kullanmak gereklidir. Benzetecek olursak NC750 dizel araba gibi, Versys 650 benzinli araba gibidir.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
23
Işık yanıp sönmeye başladığında 60 tl falan alıyor 21 litre olduğuna göre yanıp söndükten sonra daha 100 km den fazla götürmesi lazım

bilmiyorum ki cesaret ede edemedim ya dönüş anında benzin bitipte stop ederse diye. Dün depoyu fulledim demirin üstüne çıktı benzin hatta kapa ancak kapandı. 18 litre aldı ve pompa yanıp sönmeye başladıktan sonra ben 40 km kadar gitmiştim nasıl iş anlamadım. Motor çok yakıyor yavaş gidiyorum yinede çok yakıyor bunun rodajı bittimi 7 litre olur hatta geçer bile şimdi 6.5 falan
OqJ0l4.png
[/url][/IMG]
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bende nc yi satıp bu motordan düşünüyordum sma nc ile uzun yollar yapmaya Başladıktan sonra bu düşünceden vazgeçtim çünkü depoyu full lü yorsun basagaz gidiyorsun
370 km de 60 tl alıyor 140 150 km/h
Az gazı kapatıp 120 sabit gidiyorsun 420 km de 60 tl
Gazı açınca da 170 e kadar hop diye çıkıyor yani gem ekonomik hemde konforlu
Kawa nın. Da uzun yollar yaptıktan sonra uzun yolda 5 5.5 lt yakacağını düşünüyorum
Eğer er6f ile aynı blok varsa şehir içi 6 6.5 uzun yolda da 1 lt az yakar
 
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
93
bilmiyorum ki cesaret ede edemedim ya dönüş anında benzin bitipte stop ederse diye. Dün depoyu fulledim demirin üstüne çıktı benzin hatta kapa ancak kapandı. 18 litre aldı ve pompa yanıp sönmeye başladıktan sonra ben 40 km kadar gitmiştim nasıl iş anlamadım. Motor çok yakıyor yavaş gidiyorum yinede çok yakıyor bunun rodajı bittimi 7 litre olur hatta geçer bile şimdi 6.5 falan
[url=http://hizliresim.com/OqJ0l4][url]http://i.hizliresim.com/OqJ0l4.png[/url][/url]

Hocam çok dert etmeyin uzun yolda gerçekten rakiplerine göre az yakıyor honda nc dışında 90-100 km hızda 4 litre civarı yakması gerekiyor .gösterge ekranından takip edebilirsiniz averaj 25 te 4 litre 20 de 5 litre yakıyor hesaplandığında .
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
23
Hocam çok dert etmeyin uzun yolda gerçekten rakiplerine göre az yakıyor honda nc dışında 90-100 km hızda 4 litre civarı yakması gerekiyor .gösterge ekranından takip edebilirsiniz averaj 25 te 4 litre 20 de 5 litre yakıyor hesaplandığında .
Benim motorun yol bilgisayarı 100km deki yakıtı göstermiyor. Hesaplarıma göre 6-6.5 yakıyor. Ayrıca rodajdan sonrada daha fazla yakacağını düşünüyorum çünkü ben rodajı kitabına göre düşük devirde yapıyorum hep eco işareti var yani. Rodaj bitince zaten 4000 devirden sonra kendine gelen bir makinayla yavaş gidemem.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
3
Arkadaşlar motosikletine hiç elcik koruma takan oldumu ? Taktıktan sonra gidonda biraz titreşim oluyormuş. Bunun nedeni gidon topulzlarının çıkartılmasıymış. Ben geçen gün sw-motech kobra elcik koruma aldım ama henüz takmadım çünkü o titreşimin fazla olmasından doalyı korkuyorum. bu elcik koruma topuz çıkartılarak takılıyor kendisinin küçük bir topuzu var onun üzerine takılıyor. Kawasakinin kendi elcik koruması var henüz türkiyeye gelmedi. O koruma topuzlar çıkartılmadan takılıyor fotolarda gördüğüm kadarıyla. Bir de givinin var oda gelmedi ama onuda fotodan görödüğüm kadarıyla topuz çıkarılmadan takılıyor.
Linklerini aşağıda sıraladım hem resim hem montajlarını gösteren pdf dosyaları var.
sizce hangi korumalar daha mantıklı sorunsuz ve titreşimsizdir ? Lütfen görüş ve önerilerinizi esirgemeyin.

sw-motech kobra
http://www.motoplus.com.tr/urun/9966265080007/KAWASAKI-HANDGUARD-KIT-HPR-00-220-20300-B
http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/artikelpdf/hpr_00_220_20300_b.pdf

kawasaki
http://www.kawasaki.com/Accessories/Item/KLE650FFF/217Hgs0007
http://www.kawasaki.com/Content/Uploads/Accessories/217HGS0007/ii_217HGS0007.pdf

givi hp4103
https://www.omniaracing.net/givi-hp4103-kit-paramani-specifico-abs-per-kawasaki-versys-650-2010-p-17546.html
http://www.kappamoto.com/attachfile/content/moto_padre/111629/0.0.1.acc_man_khp4103.pdf

Ben SW-motech elcik koruma taktırdım, gidon 6. viteste 4000 devirde 80-90 km hızda biraz titriyor, ama elcik korumaya mı bağlı yoksa rodajda olduğu için mi bilemiyorum
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
23
Ben SW-motech elcik koruma taktırdım, gidon 6. viteste 4000 devirde 80-90 km hızda biraz titriyor, ama elcik korumaya mı bağlı yoksa rodajda olduğu için mi bilemiyorum

keşke önce iyice test edip sonra taktırsaydınız. Ben o yüzden satın aldım ama takmadım. Sanırım takmaktan vaz geçip geri vereceğim. Bir kaç yerde o topuzların titreşimi azalttığını hatta bazı kişilerin gidon içine kum koyduğunu duydum. Şimdi sw-motech iyi bir marka kendi topuz da koymuş paket içeriğine ama o topuz buna göre baya küçük.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

Birde şunu ekliyeyim motor yüksek devir istiyormuş o titreşim dediğiniz aslında silkeleme gibi bir şey olmalı onu 6. viteste 4000 devir ve altında zaten yapıyor hangi vites olursa olsun 4000 devir altında silkeliyor. Ben 6. viteste 100 ün altına düştümmü oluyor zaten.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
3
keşke önce iyice test edip sonra taktırsaydınız. Ben o yüzden satın aldım ama takmadım. Sanırım takmaktan vaz geçip geri vereceğim. Bir kaç yerde o topuzların titreşimi azalttığını hatta bazı kişilerin gidon içine kum koyduğunu duydum. Şimdi sw-motech iyi bir marka kendi topuz da koymuş paket içeriğine ama o topuz buna göre baya küçük.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

Birde şunu ekliyeyim motor yüksek devir istiyormuş o titreşim dediğiniz aslında silkeleme gibi bir şey olmalı onu 6. viteste 4000 devir ve altında zaten yapıyor hangi vites olursa olsun 4000 devir altında silkeliyor. Ben 6. viteste 100 ün altına düştümmü oluyor zaten.

Çok haklısınız korumanın ağırlık topuzu orijinalinkinden küçüktür, ama eğer siz tüm elcik korumanın ağırlığını hesaplarsanız aynı yere geliyor diye düşünüyorum. Sonuçta SW-motech gibi bir fırma bunları hesaplamıştır diye düşünüyorum.
Bu titreşim dediğiniz gibi silkelenme gibdir ve belki rodajda 4000 deviri geçemediğim içindir. sonuçta bu motor maximum torkunu 7000 gibi yüksek bir devirde veriyor.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
30
2010 Versys'im ile iki uzun yolculuğumda ikisinde de ortalama 4.5 lt tüketti. İki kişi ilave 30 kg yük ile. Hız olarak da uzun süreli 130-140 km/h'lerde yol aldığımız zamanlar oldu.... tüketiminiz zamanla düşecektir..

Benim motorun yol bilgisayarı 100km deki yakıtı göstermiyor. Hesaplarıma göre 6-6.5 yakıyor. Ayrıca rodajdan sonrada daha fazla yakacağını düşünüyorum çünkü ben rodajı kitabına göre düşük devirde yapıyorum hep eco işareti var yani. Rodaj bitince zaten 4000 devirden sonra kendine gelen bir makinayla yavaş gidemem.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Bende son yakıtımda 6 lt yakmışım. Ortalama 5 yakardım ama bu sefer biraz bastım. Rodaj daha bitmedi bu arada. Ankarada hala kar yağıyor buz heryer bi motora düzgünce binemedik.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Benim ilk sürüşüm izmir istanbul arası oldu
ortalama tuketim 3.87 litre
cumartesi günü serdar hocamizin verdigi kurs da bayaa gazlamamiza rağmen 4.4 litre :)
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Benim ilk sürüşüm izmir istanbul arası oldu
ortalama tuketim 3.87 litre
cumartesi günü serdar hocamizin verdigi kurs da bayaa gazlamamiza rağmen 4.4 litre :)

Ekrandaki değerlere göre mi söylüyorsunuz yoksa depoyu fulleme tekniği ile mi hesapladınız?
Ekrandaki doğru göstermiyor ona göre :)
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
2015 model'e kasko yaptıran var mıdır?

1360tl kasko bedeli çıkardılar bana, biraz pahalı geldi. sizce nasıl bu fiyat?
 
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
93
Ekrandaki değerlere göre mi söylüyorsunuz yoksa depoyu fulleme tekniği ile mi hesapladınız?
Ekrandaki doğru göstermiyor ona göre :)
Merhabalar ben 300 km yol

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Merhabalar ben 300 km yol yaptık 15 litre benzin aldık 100km de 5 litre ortalama yakıt tüketim göstergesi 20.1 uzun yolda gösterge ekranı doğru gösteriyor :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Depoyu fulleyip hesaplama yonetemiyle o değerleri yakaladim.

Kasko yaptırdım 1320 tl.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

Gösterge de 1 litre ile gittiği km gösteriyor.
Isterseniz 100km de ne yaktigini da gösteriyor
benim gördüğüme göre yol bilgisayarı doğru düzgün çalışıyor.
 
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
93
Depoyu fulleyip hesaplama yonetemiyle o değerleri yakaladim.

Kasko yaptırdım 1320 tl.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

Gösterge de 1 litre ile gittiği km gösteriyor.
Isterseniz 100km de ne yaktigini da gösteriyor
benim gördüğüme göre yol bilgisayarı doğru düzgün çalışıyor.

İstersek 100 km de kaç litre yaktığını nasıl gösteriyor o kısmı anlamadım? Değiştirebiliyor muyuz ? Ben sadece 1 litreyle kaç km gideceğini görebiliyorum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst