- Katılım
- 21 Mar 2015
- Mesajlar
- 21
Selamlar herkese,
Herşey yolunda, rodajın bitmesine 40-5km kaldı. Tek sorunum vites geçişleri (N >>1 ve 1>>2) hala çok gürültülü. Çıkan ses beni biraz ürkütüyor. Yabancı forumlarda araştırdım ve Kawasakinin özelliğidir deniyor. Kimi full sentetik yağ kullan diyor, kimi de Throttle Blip (ara gaz gibi bişey) çözüm olur diyor.
Motoru aldığım bayi "Sorun yok Kawasaki Versysler böyledir" diyor.
Sizde de bu gürültülü (N>>1 1>>2) vites geçişi var mı?
Herşey yolunda, rodajın bitmesine 40-5km kaldı. Tek sorunum vites geçişleri (N >>1 ve 1>>2) hala çok gürültülü. Çıkan ses beni biraz ürkütüyor. Yabancı forumlarda araştırdım ve Kawasakinin özelliğidir deniyor. Kimi full sentetik yağ kullan diyor, kimi de Throttle Blip (ara gaz gibi bişey) çözüm olur diyor.
Motoru aldığım bayi "Sorun yok Kawasaki Versysler böyledir" diyor.
Sizde de bu gürültülü (N>>1 1>>2) vites geçişi var mı?