Kawasaki Ninja 250R

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Merhaba arkadaşlar ;

522285_459147354129273_459804839_n.jpg


539342_442606292450046_1536353430_n.jpg


304672_438153699561972_14700233_n.jpg


281883_437762542934421_124874139_n.jpg


384641_427828297261179_351345688_n.jpg


576089_424937837550225_951492795_n.jpg


562046_452823508094991_2136076685_n.jpg


578652_424167370960605_237466457_n.jpg


304780_427820000595342_603390302_n.jpg


185441_427820763928599_1130256255_n.jpg


409686_427820820595260_178119245_n.jpg


304992_434976279879714_496066567_n.jpg


377194_437708436273165_1790979562_n.jpg


582770_437708809606461_2097139_n.jpg


421734_437710222939653_366095778_n.jpg


558434_440074339369908_843094547_n.jpg


223057_440074456036563_1687704291_n.jpg


644166_440075516036457_162886860_n.jpg


72022_452655374778471_438568817_n.jpg


224417_447587701951905_906763232_n.jpg


68410_448905061820169_559916359_n.jpg


404710_447587171951958_1981430664_n.jpg


550925_447574395286569_1604895797_n.jpg


430376_443653522345323_1023358164_n.jpg
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hocam cidden çok güzel maşallah maşallah :) beyaz ilk kez gördüm :) tekerim düz bassın hocam Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Hocam cidden çok güzel maşallah maşallah :) beyaz ilk kez gördüm :) tekerim düz bassın hocam Allah kaza bela vermesin

teşekkürler :) bende canlı olarak hiç görmedm henüz. pek fazla kişide de yok . siyah ve yeşil tercih ediyorlar. bende yeşilden yanaydı gönlüm ama ikinci el aldığım için bütçe ve seçenekler içinde bu iyi geldi .)
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
teşekkürler :) bende canlı olarak hiç görmedm henüz. pek fazla kişide de yok . siyah ve yeşil tercih ediyorlar. bende yeşilden yanaydı gönlüm ama ikinci el aldığım için bütçe ve seçenekler içinde bu iyi geldi .)

Yakın arkadaşım da siyahı var 2012 de hocam :) bu daha çok hoşuma gitti cidden jant şeridi felan çok uyum sağlamış :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haaa yaşa be kardeşim :mrgreen:
çok güzel hareketler bunlar :mrgreen:
ama en azından kaskı unutma bidahaki sefere :mrgreen:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haaa yaşa be kardeşim :mrgreen:
çok güzel hareketler bunlar :mrgreen:
ama en azından kaskı unutma bidahaki sefere :mrgreen:

normal şartlarda kask mont her daim :) bunlar deneme şeklindeydi kardesim. aynen ninja tekerde bi başka güzell
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
kawasaki ninja 250 lerin amortisörleri de hemen patlıyor diyorlardı. şimdi anladım neden hemen patladığını
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
tam full korumalı ekipmanlı foto koy yoksa grupta fena taşa topa maaruz kalıcan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


aynen :) yakında çift kişi teker fotoları ile daha güzel olacak. 2 kişi de deli gidiyoo :)


Tek teker yapan kişi sen misin? sana hiç benzemiyorda...

fotolardaki ben değilim . malesef bu kadar çok gidemiyorum :)

ali yoksa çinali mi oldun aliii ??

:D

kawasaki ninja 250 lerin amortisörleri de hemen patlıyor diyorlardı. şimdi anladım neden hemen patladığını

hiç duymamıştım ama gayet mümküm özellikle stoppie den sonra tak diye düşüyor.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
ulan z-moto 2012de falan bu beyazları getimemişlerdi.siyahı düşün yeşili düşün gel bide beyazın güzelliğine bak.beyaz olsun 500 tl fazla olsun.siyah olsun ederinden 1.500 tl eksik olsun o halde bile belki siyah.neyse çok konuştum hayırlı olsun ;)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Hocamo nasıl bir garaj arkada sular ve meyve suları önünde bi blok onun önünde bi ninja :) Güzel motor tekeri düz bassın.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Hocamo nasıl bir garaj arkada sular ve meyve suları önünde bi blok onun önünde bi ninja :) Güzel motor tekeri düz bassın.

Bi atv turları düzenleyen şirketin depo + atv tamirhanesi olarak kullandıkları yer:) görünmeyen tarafında daha neler neler var :)

teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst