Hocam cidden çok güzel maşallah maşallahbeyaz ilk kez gördüm
tekerim düz bassın hocam Allah kaza bela vermesin
teşekkürlerbende canlı olarak hiç görmedm henüz. pek fazla kişide de yok . siyah ve yeşil tercih ediyorlar. bende yeşilden yanaydı gönlüm ama ikinci el aldığım için bütçe ve seçenekler içinde bu iyi geldi .)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haaa yaşa be kardeşim :mrgreen:
çok güzel hareketler bunlar :mrgreen:
ama en azından kaskı unutma bidahaki sefere :mrgreen:
normal şartlarda kask mont her daimbunlar deneme şeklindeydi kardesim. aynen ninja tekerde bi başka güzell
Tek teker yapan kişi sen misin? sana hiç benzemiyorda...
tam full korumalı ekipmanlı foto koy yoksa grupta fena taşa topa maaruz kalıcan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tek teker yapan kişi sen misin? sana hiç benzemiyorda...
ali yoksa çinali mi oldun aliii ??
kawasaki ninja 250 lerin amortisörleri de hemen patlıyor diyorlardı. şimdi anladım neden hemen patladığını
Hocamo nasıl bir garaj arkada sular ve meyve suları önünde bi blok onun önünde bi ninjaGüzel motor tekeri düz bassın.