Kawasaki ninja 250r yoshimura exhaust: http://youtu.be/SmcmuMZ12ZQ
Slm beyler 2011 ve 2012 beyaz kadranlı ninja ile kadranda 165 km den fazla gören yada idda eden varmı ?
Demek istegim beyaz kadranlar gps ile atnı göteriyor ama önceki ve diger tüm motorların kadranı %10-15 faZla gösteriyor yani bizim kadran 150 deyken 160 ile giden cbrin yanından fişek gibi geçioz ama bu konu ninja sahiplerinin pek işine gelmedigi dile getiren yok
Demek istegim beyaz kadranlar gps ile atnı göteriyor ama önceki ve diger tüm motorların kadranı %10-15 faZla gösteriyor yani bizim kadran 150 deyken 160 ile giden cbrin yanından fişek gibi geçioz ama bu konu ninja sahiplerinin pek işine gelmedigi dile getiren yok
. Evet alanyada yaşıyorum ve o motor benim . Sen de antalyadan gelen noter de çalışan arkadaş olmalısın sen gelmeden alanya da 1 ninja 300 vardı şimdi 2 oldunuz.alanya da 4,5 ninja etkin şekilde takılıyoruz ne zaman istersen aramıza katılabilirsinHocam sen Alanya'damı yaşıyorsun ? şu merkezden oba tarafına giderken öğlenleri sağda kaldırım üzerinde yeşil bi 250r duruyo senmisin yoksa o, bende de ninja 300se var, sanırım Alanya'da tek yolda görürsen o benim :queen:
. Evet alanyada yaşıyorum ve o motor benim . Sen de antalyadan gelen noter de çalışan arkadaş olmalısın sen gelmeden alanya da 1 ninja 300 vardı şimdi 2 oldunuz.alanya da 4,5 ninja etkin şekilde takılıyoruz ne zaman istersen aramıza katılabilirsin
Sercan ve burakla tanışmıssın yakın da hepsi ile tanışırsınHocam bugün tanıştığım arkadaşlardan birisi senmiydin yoksa, bir 250r bir ninja 300 birde suziki vardı, valla burada kimseyi tanımıyorum çevreyi çok bilmiyorum motorla gezip dolaşabileceğim kimse yok, seve seve katılırım