Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
2
Hosbulduk. Tesekkur ederim. İstanbul avrupa yakasindayim. Motorumun on amartisör biri yag kacırıyor. Nereden alabikirim. Ve degistirebikirim. Bilgisi olan varmi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
200
Hosbulduk. Tesekkur ederim. İstanbul avrupa yakasindayim. Motorumun on amartisör biri yag kacırıyor. Nereden alabikirim. Ve degistirebikirim. Bilgisi olan varmi.


avrupa yakasındaysan beşyol sanayi içinde Beşir usta var onda olabilir ve değiştirebilirsin. istersen telini verip önceden bi arar sorarsın daha garanti olur.
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Selam beyler,

zincir değiştirme zamanım gelmiş, did marka zincir çok pahalı, acaba ucuzuna kaçsammı diye düşünüyorum sfr marka zincir 100 lira,ondanmı alsam dedim fakar sfr de hiçbiyerde duymadım ne yapmalıyım bir fikri olan varmı ?
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım ninjamla. Sormak istediğim arkacılı binmemiş benden önceki sahibi amortisorleri hassas diye zaten 100 kiloydu.. Brnim kilom 70 arka amortisör sertligini ayarlamak kolay mı ayarlamadan arkama adam alsan sıkıntı olur mu
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Orjinal halinde toplam 150kg'a göre ayarlanmış şekilde diye yazılmıştı eski sayfalarda ne kadar doğrudur bilemiyorum. Ben 2 tık serleştirdim gayet iyi oldu. Sertleştirmek basit avadanlığında ayar için anahtar olmalı onunla yapabilirsin. Hiç anlamıyorsanda herhangi bir tamircide 2 dakikalık bi işlem.
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
ArkadAslar arka ön sehpa kullananınız varmı bunların boyutu ayarı fln nasıl oluyo herhangi bitane alsam ninjama uyarmı almak istesem site link verebilecek biri varmı
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
Bugun gittim Tamirci arka amortisör hic esnememiş daha artçılı binilmemiş bu motora hiç dedi biraz bin ayarlarız dedi
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
Merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım ninjamla. Sormak istediğim arkacılı binmemiş benden önceki sahibi amortisorleri hassas diye zaten 100 kiloydu.. Brnim kilom 70 arka amortisör sertligini ayarlamak kolay mı ayarlamadan arkama adam alsan sıkıntı olur mu

ben 250-300 kg arası ayarlı diye biliyorum amortisörün. yani 2 kişinin ağırlığı 250 kg geçmiyorsa hiç değiştirmeye gerek yok diye biliyorum.
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam beyler,

zincir değiştirme zamanım gelmiş, did marka zincir çok pahalı, acaba ucuzuna kaçsammı diye düşünüyorum sfr marka zincir 100 lira,ondanmı alsam dedim fakar sfr de hiçbiyerde duymadım ne yapmalıyım bir fikri olan varmı ?

DID zinciri öneririm bende kullanıyorum ve gayet memnunum ama zincirini değiştirirken zincirinin ömrünün daha uzun olması için dişli takımını da değiştirmeni öneririm. (ben öyle yaptım)

.
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Merhaba beyler, motorumu satıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250-r-153892419/detay/
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım ninjamla. Sormak istediğim arkacılı binmemiş benden önceki sahibi amortisorleri hassas diye zaten 100 kiloydu.. Brnim kilom 70 arka amortisör sertligini ayarlamak kolay mı ayarlamadan arkama adam alsan sıkıntı olur mu

arka amortisör ön yük ayarı fabrika çıkışı olarak 70kg'lik bir sürücüye göre ayarlıdır.

alet çantasındaki yarım ay şeklindeki anahtar ile arka amortisördeki dişli somunu çevirerek sertlik ayarını yapabilirsin.

kuvvet gerektiren bir iştir ve tavsiyem mutlaka eldiven giymendir, anahtar somundan kurtulduğunda o güçle elin sıyrılıyor :)

çok sert yapman durumunda sürüş zevkini olumsuz etkiliyor. ben tek başıma binerken (75kiloyum) en yumuşak ayarda kullanmayı tercih ediyordum.
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
şu halide beni çok rahatsız etmiyor belki fabrika ayarı degildir ama sertin yol tutuşu daha iyi diye biliyorum ama benim korktugum arkacılı çukurdan fln gecersek zarar görür diye düşünmüştüm ama arkacılı da binilmiyor zaten arkadaki çok rahat olmuyor ondan bende bencil binmeye karar verdim bir süre daha fikrim değişince deneyecegim :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Bu gün gerçekleştirdigimiz manavgat gezisi ve manavgat ucak pistinde yaptıgımız drag yarışından kareler




 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar Ninja ile 20 liralık benzine kaç km gidiyorsunuz? Şehir içi veya şehir dışı olarak belirtir ve kullanım şeklinizi de yazarsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst