Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
40tl lik benzin koyuyorum yaklaşık 8 litre maltepe şile arası gidiyorum gidiş geliş 70+70 140 km geldikten sonra 2 sefer maltepe ataşehir 10+10 20 km ondansonra benzin ışığı yanmaya başlıyor
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
10 litre benzinle 200 km yapıyorum bütün 250ler aşağı yukarı aynı yakıyoruz herhalde
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
ara ara okumak için konuya giriyorum ne kadar düşük yakıt tüketimleriniz var :)

benim eski motor ile 1 depoda 295 km yi hiç geçemedim , 8 ay önceki fiyatlarda 85 tl civarı alıyordu bir depo ve 300 km demeden yolda kalıyordum.

sadece akrep egzoz vardı , motoru aralıksız tam devir kullanıp maksimum performans alıyordum. 20 bin km bindim yakıt hep öyle idi. şimdi bakıyorum da 40 tl ile 240 km ... inesim gelmez üzerinde yatardım resmen :D

şimdi 600rr var yine forumlarda 35 kurus civarı yakıt söylentileri var ama ben 50 kurus yakıyorum. aynı zamanda xt 660r var km de 27 kurus yakıyor ortalama .

bence az yakan motor yok :D

823468_509353482441993_605875769_o.jpg


406016_489468551097153_1934836704_n.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Her baslikta var ayni olay, benim tuketimimin yarisi kadar yazanlar gordum hemde sehir ici agresif kullanarak :) sahibinden.com da yuzlerce araba var 20 lira ile 200 km giden :)) hemde yemin billah ediyorlar.. ayni arabayi ustaya gostermeye goturcegim zaman 10 km lik yol icin 20 lira gaz at diyo adam :))

Yani uçan adam sabrinin de dedigi gibi; "ben kayseri otobusune 100km de 3 litre yaktiriyorum,şahitlerim var!"
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Kesinlikle cok haklisiniz ve kullanim ile motordan beklenti de isi cok degisiyor kimisi 70-50 scooter niyetine kullanir ama guc elimin altinda olsun gerekirse basarim der kimisi her saniye kac yapacak diye top speed kullanir.
Sanirim be top speed kullandigim icin cok yakti :)
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Her baslikta var ayni olay, benim tuketimimin yarisi kadar yazanlar gordum hemde sehir ici agresif kullanarak :) sahibinden.com da yuzlerce araba var 20 lira ile 200 km giden :)) hemde yemin billah ediyorlar.. ayni arabayi ustaya gostermeye goturcegim zaman 10 km lik yol icin 20 lira gaz at diyo adam :))

Yani uçan adam sabrinin de dedigi gibi; "ben kayseri otobusune 100km de 3 litre yaktiriyorum,şahitlerim var!"
dostum biz kimseye birşey kanıtlamaya çalışmıyoruz,kendi hesapladığımız şeyleri paylaşıyoruz,neden böyle bir atlayış yaptın anlamadım ?

ayrıca benim ninja bugün gene farı patlattı,geçen sene de patlatmıştı,her sene 1 ampul patalıyor galiba,bu ampul neden patlar bilgisi olan varmı ? hayır yani 7 senelik scooterimin ampulu hala güneş gibi parlıyor, 2 senelik alet 2 defa ampul derdine düştüm ucuz da değil ki 50 lira en kötü osram
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
dostum biz kimseye birşey kanıtlamaya çalışmıyoruz,kendi hesapladığımız şeyleri paylaşıyoruz,neden böyle bir atlayış yaptın anlamadım ?

ayrıca benim ninja bugün gene farı patlattı,geçen sene de patlatmıştı,her sene 1 ampul patalıyor galiba,bu ampul neden patlar bilgisi olan varmı ? hayır yani 7 senelik scooterimin ampulu hala güneş gibi parlıyor, 2 senelik alet 2 defa ampul derdine düştüm ucuz da değil ki 50 lira en kötü osram

Ben sana yalan soyluyorsun mu dedim? Ne bu alinganlik? Bende ninja 250 kullandim bana da hep sukadar yaktim bukadar yaktim dediler ama ne hikmetse hic o ortamalari gormedim. Hava filtresi buji yag yag filtresi egzantrik zinciri hepsini degistirdim lastik havalarini bile arttirdim yine dusmedi yakit. Sorun bende diye psikolojim bozulmak uzereydi ki mevzuyu cozdum. Bende bi anormallik yok, asil anormallik ninjaya cbf150 gibi yaktiran yada idda eden kisilerde. Ya 5 bin deviri gecmeyip her meyilde bosa atip stop ediyolar yada depolarini seytan dolduruyor
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
dostum biz kimseye birşey kanıtlamaya çalışmıyoruz,kendi hesapladığımız şeyleri paylaşıyoruz,neden böyle bir atlayış yaptın anlamadım ?

ayrıca benim ninja bugün gene farı patlattı,geçen sene de patlatmıştı,her sene 1 ampul patalıyor galiba,bu ampul neden patlar bilgisi olan varmı ? hayır yani 7 senelik scooterimin ampulu hala güneş gibi parlıyor, 2 senelik alet 2 defa ampul derdine düştüm ucuz da değil ki 50 lira en kötü osram

arkadaş size bi şey demedi ki benim yakındığım konuda aynı şeklide fazla yaktığımızdan bahsetti .

Ben sana yalan soyluyorsun mu dedim? Ne bu alinganlik? Bende ninja 250 kullandim bana da hep sukadar yaktim bukadar yaktim dediler ama ne hikmetse hic o ortamalari gormedim. Hava filtresi buji yag yag filtresi egzantrik zinciri hepsini degistirdim lastik havalarini bile arttirdim yine dusmedi yakit. Sorun bende diye psikolojim bozulmak uzereydi ki mevzuyu cozdum. Bende bi anormallik yok, asil anormallik ninjaya cbf150 gibi yaktiran yada idda eden kisilerde. Ya 5 bin deviri gecmeyip her meyilde bosa atip stop ediyolar yada depolarini seytan dolduruyor
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
aynen aynen ben şuanki benzin fiyatlarıyla 25 26 kuruş yakıyorum, 17-18 kuruş yakıyorum diyen de var ya harbiden sıyırıyorlar yada harbiden 5000 deviri geçmeden kullanıyolar...

far patlama olayı far anahtarı olmayan motorlarda standart, gece gündüz yandığı için farın ömründen yiyor illaki, varsın yesin arabada da motorda da farım da hep açık yolum da...
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1
Merhabalar ankarada yaşıyorum.yeşil temiz bir ninja 250 istiyorum varsa lütfen benmle iletişime geçsin
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
ninja 250r ikinci el piyasası yakında patlar.
bugün bir bayi ile görüştüm. 2014te sadece 300cc gelecek ve liste fiyatı 5850Euro olarak güncellendi dedi.
şu anda elinde stok olan firmalar stokları eritme derdinde onun için hala nija 300 için 7000 Euro fiyat çekiyorlar.
motor almayı düşünen arkadaşlar, çakallara dikkat etsin.
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Arkadaşlar,aranızda double bubble cam kullanan varmı ? standart cam rüzgarı tam boğazıma veriyor,belki yüksek cam alırsam boğazımdan giren soğuktan kurtulabilirim diye düşünüyorum,bu konu hakkında bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
ninja 250r ikinci el piyasası yakında patlar.
bugün bir bayi ile görüştüm. 2014te sadece 300cc gelecek ve liste fiyatı 5850Euro olarak güncellendi dedi.
şu anda elinde stok olan firmalar stokları eritme derdinde onun için hala nija 300 için 7000 Euro fiyat çekiyorlar.
motor almayı düşünen arkadaşlar, çakallara dikkat etsin.
Euro çok yükseldi, 5850 Euro bile yaklaşık 16000 ediyor... Ötv politikası değişmezde 251-599cc aralığındaki motorlar sıkıntılı olacak. Zira Yamaha mesela MT 07 modelini 16-17000 TL civarında satmayı düşünüyormuş ülkemizde.
Güzelim Ninja 300'e yazık oluyor...
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
yok mu arkadaş bu egzozun uyup uymadığına cevap verebilecek bir kişi ? Bu forum çok mu sessiz oldu ne artık. Motor yokken herkes yazar bişeyler yardımcı olurdu ne sorsam. Motoru aldım alalı doğru düzgün bir soruma cevap alamadım. Çok enteresan !!
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
7
r77 büyük motorlara göredir. ninjaya bunu takarsanız orjinal egsoz borusundan daha kalın olacağı için ara boru yaptırmanız gerekir. egsozun ağzı çok açık olduğu için motor top speed'e çıkamaz bazzaz yada power commander ile desteklemeniz gerekir falan filan işte... uzun lafın kısası ninja 250r için en uygun ve en performanslı egsoz akrapovictir.

bu arada motorumu hala satamadım 11.000 tl ye düşürdüm fiyatı. 2013 model 2700 km de motor. almak isteyenler telefonla ulaşabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2013-model-2700-km-de-sifirdan-farksiz-145200970/detay/
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039

Tiger Türk malı egzost alsana neden pahalı egzostlara bakıyorsunki?

Ara boru bilmemneye gerek yok kendin takıyorsun iki adet vidayı sıkarak.

Hepsi birbirinin aynısı emin ol...Sonuçta odalı egzost değil direk çıkışlı egzost...
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Açıkçası güvenemiyorum ve bu sebeple de kendini kanıtlamış markalardan biri olsun istiyorum arkadaşım. Haklısındır muhakkak ama alırsam ya akrapović yada yoshimura almak istiyorum. Bu ürünü de sitesinden kontrol ettiğimde 2008-2012 arasındaki modeller için uygun demiş o sebeple tecrübeli arkadaşlar bir fikir verir diye sormak istedim. Ilan bu http://www.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=143324193

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Açıkçası güvenemiyorum ve bu sebeple de kendini kanıtlamış markalardan biri olsun istiyorum arkadaşım. Haklısındır muhakkak ama alırsam ya akrapović yada yoshimura almak istiyorum. Bu ürünü de sitesinden kontrol ettiğimde 2008-2012 arasındaki modeller için uygun demiş o sebeple tecrübeli arkadaşlar bir fikir verir diye sormak istedim.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ninja-250-zx250e-sifir-karbon-yoshimura-trc-egzoz-143324193/detay
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst