- Katılım
- 4 Eki 2012
- Mesajlar
- 29
Merhaba arkadaşlar
125lik scooter'dan ninja 250r ye geçmek istiyorum yaklaşık 3 yıldır motor kullanıyorum arada arkadaşlarımın 125lik vitesli motorlarını kullanıyorum yorumlarınızı bekliyorum
Ninjanın 100km benzin kaç litre tüketimi ?
İlk büyük bakım(kayış balata vs) kaç kmde ?
Yedek parça sorunu var mıdır ?
Orjinal lastiklerin kalitesi nasıl ?
ve ninja alacaksan şu kesin bil dediğiniz neler var cevaplar için teşekkür ederim şimdiden
125lik scooter'dan ninja 250r ye geçmek istiyorum yaklaşık 3 yıldır motor kullanıyorum arada arkadaşlarımın 125lik vitesli motorlarını kullanıyorum yorumlarınızı bekliyorum
Ninjanın 100km benzin kaç litre tüketimi ?
İlk büyük bakım(kayış balata vs) kaç kmde ?
Yedek parça sorunu var mıdır ?
Orjinal lastiklerin kalitesi nasıl ?
ve ninja alacaksan şu kesin bil dediğiniz neler var cevaplar için teşekkür ederim şimdiden