Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
watermark.php

bu modeli peşin 450 ye takıyorlar internette az ucuk fiyatlar
450 ye montaj ve susturucusuyla birlikte adı aklıma gelmedi takılan susturucunun
sadece konuşarak 450 indirdim
eğer taktıracak olsaydım biraz daha fiyatı indirebilirim
bu fiyattan pahalıya 250 cc makinelere egzoz gereksiz
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
Anladım teşekkür ederim bizde bir görüşelim çünkü haklısın bin lira ekzoza fiyat veriyor hani R6 ekzozuda bu paralara yaklaşık aralarında dağlar kadar fark yok :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Anladım teşekkür ederim bizde bir görüşelim çünkü haklısın bin lira ekzoza fiyat veriyor hani R6 ekzozuda bu paralara yaklaşık aralarında dağlar kadar fark yok :rendeer:

model olarakta güzel görüntüsü.fiyatına göre iyi ürün.100 tllik egzozlar gibi hemen paslanmaz.uzun süre dayanabilceğini düşünüyorum
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
berqu seinin 100 tl lik eksozun bu kadar guzel oldugunu hic tahmin etmemistim .satici ile nasi irtibata gecerim yardimci olursan bende takayim birtane :) ve plakaligi söktugun yer acikmi yoksa stop lambasinin altinda kalan acikligi kapatabilicek biseyler yaptinmi
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
berqu seinin 100 tl lik eksozun bu kadar guzel oldugunu hic tahmin etmemistim .satici ile nasi irtibata gecerim yardimci olursan bende takayim birtane :) ve plakaligi söktugun yer acikmi yoksa stop lambasinin altinda kalan acikligi kapatabilicek biseyler yaptinmi

plakalıgı söktugum yer acık kapatabılecek parca var ebay da ama almak ıstemedım 150 dolar falandı yanlıs hatırlamıyorsam sadece alta katlanır plakalık takıcam bır tane o da stop lambasını sabıtlesın dıye yolda sallanıyor :/
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.

nasıl tavsıye etmedı benım o egzozu motora takmamın uzerıne 7 8 kısı daha taktırdı cevremde gayet memnunlar aldıgım urun ellerınde bıtıp bır baskası geldıyse orasını bılemıcem

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirve-motor-dan-universal-egsoz-tupu-karbon-120459205/detay
ürün bu zam yapmıslar fazla satılınca ben 80 lıraya almıstım 6 lırada kargo parası vermıstım motor sızın para sızın kararda sızın
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.

sen bu egzoz olayını takmam diyenlerdendin :)
bence onu alma antalyadada satan vardı ama bizim buralar az kazıkcı bilirsin 150 tlye satıyordu oda pek tavsiye etmedi görüntüsünün güzelliğinden bahsetti
tigeri al alanyada baktım nakit fiyata baya uygun fullkarbon 750
karbon kapak modeli 450
watermark.php

400 ede zorlarsan alırsın bunu
ara boruya falan ihtiyac yok direk montaj yapıyorlar
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
136
mrb arkadaşlar sizce ninja 250 nin yeni kasasının önümüzdeki sene türkiyeye gelme ihtimali nedir? Bu konuda bilgisi olan var mı?

kawasaki-ninja-3.jpg
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
mrb arkadaşlar sizce ninja 250 nin yeni kasasının önümüzdeki sene türkiyeye gelme ihtimali nedir? Bu konuda bilgisi olan var mı?

bu kasa Turkiye'ye geleli cok oldu ama 300cc oldugu icin OTV nin 250cc alti olan indiriminden yararlanamiyor, dolayisiylada fiyati 16500 civarinda. o paraya cok az eklesen neler alinir neler. eger motor hacmi 249 cc de kalsaydi fiyatida makul seviyeye duserdi ve bence tutardi cunku yakisikli bir motosiklet olmus kanimca ama bu fiyatla ninja 250r satis rakkamlarini yakalamalari bence cok zor hatta imkansiz.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
38
Arkadaşlar ninjam 140-150 km hızla giderken zaman zaman stop ediyor. kontağı kapatıp açmak gerekiyor tekrar çalıştırmak için. benzer sorunu yaşayanlar oldu mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst