- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,407
- Motosikleti
- 2013 Honda Cbf150
ninja 300 kullandınız mı hiç ?![]()
ninja250 tarihi eser gibi yanında dsfaffdsg
Bu hangi dil.
ninja 300 kullandınız mı hiç ?![]()
ninja250 tarihi eser gibi yanında dsfaffdsg
Bu hangi dil.
abi orası devrelerin yandığı nokta galiba :cherry:
Anladım teşekkür ederim bizde bir görüşelim çünkü haklısın bin lira ekzoza fiyat veriyor hani R6 ekzozuda bu paralara yaklaşık aralarında dağlar kadar fark yok :rendeer:
berqu seinin 100 tl lik eksozun bu kadar guzel oldugunu hic tahmin etmemistim .satici ile nasi irtibata gecerim yardimci olursan bende takayim birtaneve plakaligi söktugun yer acikmi yoksa stop lambasinin altinda kalan acikligi kapatabilicek biseyler yaptinmi
Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.
Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.
Bu gun burdaki yedek parcacilari gezdim bitanesi bitti dedi aksama sahibinden .com dan siparis vericem ama berqunun aldigi satici ile telde konustum tavsiye etmedi sakaryadaki.
dünyadan dragon38 e,o kasa 1 sene önce geldi zaten ama 300 cc olanı.
%0 (yazıyla sıfır).mrb arkadaşlar sizce ninja 250 nin yeni kasasının önümüzdeki sene türkiyeye gelme ihtimali nedir? Bu konuda bilgisi olan var mı?
http://imgim.com/kawasaki-ninja-3.jpg
mrb arkadaşlar sizce ninja 250 nin yeni kasasının önümüzdeki sene türkiyeye gelme ihtimali nedir? Bu konuda bilgisi olan var mı?
Arkadaşlar ninjam 140-150 km hızla giderken zaman zaman stop ediyor. kontağı kapatıp açmak gerekiyor tekrar çalıştırmak için. benzer sorunu yaşayanlar oldu mu?