Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Fuardan ben de deri mont, eldiven, ve ayakkabı aldım.
860312_10151446887718490_134163575_o.jpg
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
S.A arkadaşlar az önce ufak bi kaza yaptım hatanın hepsi bende çıkacak büyük ihtimalle. Durduğum yerde servis arabası egzosa dokununca motoru tutamadım sola yattı. Sinyal içeri göçtü karenajı kırdı bide vites pedalı belli belirsiz şekilde yamuldu. Ne yapmak lazım sigorta işleri nasıl olur. Hatanın hepsi bende çıkarsa ceptenmi yaptırmak gerekiyor bu işler nasıl oluyor bir yol gösterin.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
geçmiş olsun durduğun yerde vurduysa neden sende çıksın yanlış yerde duruyorsan trafik cezası ödersin o granajın biri 950 tl olması lazım. sigorta hepsini ödemez yaşına göre yıpranma payı düşer. olduğun yerde tutanak tutturmadınmı. o tutanaklar karşı tarafın ehliyet ruhsat fotokopisi ve tutanakla beraber sigorta şirketine başvuruyon bildiğim kadarıyle. internet cafe işi yapıyorum çok zaman gece kazalar oluyor. onları fotokopi çektirip gidiyorlar.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
geçmiş olsun durduğun yerde vurduysa neden sende çıksın yanlış yerde duruyorsan trafik cezası ödersin o granajın biri 950 tl olması lazım. sigorta hepsini ödemez yaşına göre yıpranma payı düşer. olduğun yerde tutanak tutturmadınmı. o tutanaklar karşı tarafın ehliyet ruhsat fotokopisi ve tutanakla beraber sigorta şirketine başvuruyon bildiğim kadarıyle. internet cafe işi yapıyorum çok zaman gece kazalar oluyor. onları fotokopi çektirip gidiyorlar.
Ters istikamette duruyodum onun için hata bende çıkar demiştim. Motor daha 3 aylık. Yanımızda tutanak yoktu yarın tutacağız. Birde motoru eksper gelene kadar illaki servistemi bırakmak gerekiyor acaba. Cevap için teşekkürler.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
ters istikametse bişey diyemeyem benimde öyle ahım şahım bir bilgim yok ama durur vaziyette yönün önemli değil park halinde isen yanlış park cezası yersin durmak faklı bişey yürür durumda olsaydın farklı. park halinde motorun üzerinde oturuyodum dersin müsait biryerse. sana ters istikamete park cezası keserler diğeri komple suçu alır bildiğim kadarıyla. tuttanak tutturduktan sonra zaten söylerler adamın(karşı tarafın) sigorta ruhsat ve ehliyet fotokopilerini al
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
ters istikametse bişey diyemeyem benimde öyle ahım şahım bir bilgim yok ama durur vaziyette yönün önemli değil park halinde isen yanlış park cezası yersin durmak faklı bişey yürür durumda olsaydın farklı. park halinde motorun üzerinde oturuyodum dersin müsait biryerse. sana ters istikamete park cezası keserler diğeri komple suçu alır bildiğim kadarıyla. tuttanak tutturduktan sonra zaten söylerler adamın(karşı tarafın) sigorta ruhsat ve ehliyet fotokopilerini al
Sağolasın. Adamda pek anlaşılcak bir tipe benzemiyor yarın ola hayr ola.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Ercüment geçmiş olsun. Olurda cebinden karşılaman gerekirse serviste yaptırma bence. internetten vites kolunun satıldığı takımlar var.ayaklık vs. sarı renkte. çok ta şıklar. orjinaller kadar da pahalı olmayacaktır diye düşünüyorum. cnc de yapılıyor. onlardan taktırırsın. Hatta fuarda da görmüştüm. çinliler getirmişti...
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
@metci Mont 750 TL Hudson deriden aldım. Yazlık deri ceket, Apollo modeli artık üretilmiyor.
@Ercument Geçmiş olsun.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Dostum o motora yemedim icmedim, kendime bakmadigim kadar iyi baktim.. Benden sonra sattigim eleman atesli genc.. Motorun basina birsey geldimi bilmiyorum ama ne zaman gorsem soyle gazliyorum boyle makas atiyorum triplerine giriyor.. Bende zavalli motorum diye geciriyorum icimden.. Uzuldum motorun bu halde olmasina.. Benim zamanimda hic kazasi olmadi.. Benden onceki sahibi kucuk bir kaza yapmisti ama oyle on takima girecek bir kaza degildi.. Zaten motoru aldigimda adam gibi baktirmistim ustasina.. Ama uzuldum kara kizin durumuna simdi :(
Üzülme abi benden başka kimse anlamamıştır o durumu çoğu ilkkez ninja sürdüğünden kıyaslama imkanı bulamamışlardır başka ninja ile yalnız barkın abi amortisörden şikayet etti sonra bende binince hak verdim zere kadar tepki vermiyor amortisör üstünde toton zıplıyor yani hiç esneme kapanma yapmıyor en serttemi alınmış yoksa odamı bozulmuş anlamadım :) kesin barkın abi lafını etmiştir videoda :D
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
enginar, can sağolasınız. Hasar resimdeki kadar arkadaşlar yüzde yüz hatalı çikarsam sigortada sonuç ne olur veya ne yapmamı önerirsiniz.
kru76.jpg
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
enginar, can sağolasınız. Hasar resimdeki kadar arkadaşlar yüzde yüz hatalı çikarsam sigortada sonuç ne olur veya ne yapmamı önerirsiniz.
http://g1303.hizliresim.com/17/5/kru76.jpg

Çüşş yaa resmen şok oldum. Ne sinyalmiş arkadaş o öyle. Ben bu kadar bir hasar beklemiyordum açıkçası abi.

En mantıklısı murat abininde dediği gibi Y.dışından orjinal grenajlarını yada modifiye grenaj takımı sipariş etmen olur bence. Z-moto herkesçe bilinir ve fiyatlar bir o kadar kazıktır maalesef. Y.dışından orjinal grenajlarını yada kendi beğenilerine göre bir grenaj siparişi vermen daha doğru olur diye düşünüyorum. Geçmiş 1-2 sayfada arkadaşın biri Y.dışından beyaz modifiye grenaj getirtmişti. Onunla iletişime geçebilirsin. Fiyat konusunda seni bilgilendirebilir.

Sayfa bu abi.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-377.html
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Çüşş yaa resmen şok oldum. Ne sinyalmiş arkadaş o öyle. Ben bu kadar bir hasar beklemiyordum açıkçası abi.

En mantıklısı murat abininde dediği gibi Y.dışından orjinal grenajlarını yada modifiye grenaj takımı sipariş etmen olur bence. Z-moto herkesçe bilinir ve fiyatlar bir o kadar kazıktır maalesef. Y.dışından orjinal grenajlarını yada kendi beğenilerine göre bir grenaj siparişi vermen daha doğru olur diye düşünüyorum. Geçmiş 1-2 sayfada arkadaşın biri Y.dışından beyaz modifiye grenaj getirtmişti. Onunla iletişime geçebilirsin. Fiyat konusunda seni bilgilendirebilir.

Sayfa bu abi.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-377.html

Yurtdışından hiç parça getirmedim malesef koruma takozları için araştırma yapıyordum takozları alamadan başımıza bu geldi. Z-moto grenaja 1.050 TL. diyor. E-bayda set fiyatları 350 dolar civarı fakat gümrük sorun çıkar diyolar. Tanıdık bir sigorta acentesi ile görüştüm bu durumda üçün birini alırsın diyor. Sekiz yıldır motosiklet kullanıyorum irili ufaklı bir çok kaza yaptım hiçbiri madden ve manen bu kadar acıtmamıştı.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Karenajı tamir ettirebilirsiniz. Size verdikleri fiyatın beşte birine yaparlar o karenajı büyük ihtimalle. Ve orjinali gibi yapıyorlar.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Karenajı tamir ettirebilirsiniz. Size verdikleri fiyatın beşte birine yaparlar o karenajı büyük ihtimalle. Ve orjinali gibi yapıyorlar.
Boya işi sıkıntılı olur diye düşünüyorum. Siyah renk düz siyah değil çünkü özellikle ıslakken boyanın içinden farklı renkler çıkıyor gibi.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu arada siz dururken size çarptılarsa neden suçlu olasınız anlamadım. Tutanağa kaza olduğunda durur halde olduğunuzu yazın mutlaka.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Yurtdışından hiç parça getirmedim malesef koruma takozları için araştırma yapıyordum takozları alamadan başımıza bu geldi. Z-moto grenaja 1.050 TL. diyor. E-bayda set fiyatları 350 dolar civarı fakat gümrük sorun çıkar diyolar. Tanıdık bir sigorta acentesi ile görüştüm bu durumda üçün birini alırsın diyor. Sekiz yıldır motosiklet kullanıyorum irili ufaklı bir çok kaza yaptım hiçbiri madden ve manen bu kadar acıtmamıştı.

Abi Fevzi abi'yle iletişime geç o Y.dışından getirdi.

http://www.motosiklet.net/forum/members/fevzikeles-97358.html
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Bu arada siz dururken size çarptılarsa neden suçlu olasınız anlamadım. Tutanağa kaza olduğunda durur halde olduğunuzu yazın mutlaka.

Adama yol vermek isterken durur pozisyonda yolun ters istikametinde kaldım. Adamda başka tarafa baktığı için beni hiç görmemiş. Egzosa sürtünce bende motoru tutamadım sol tara yattı.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
enginar, can sağolasınız. Hasar resimdeki kadar arkadaşlar yüzde yüz hatalı çikarsam sigortada sonuç ne olur veya ne yapmamı önerirsiniz.
http://g1303.hizliresim.com/17/5/kru76.jpg

dostum korktuğun kadar bişey yok onda plastik kaynakcılar onu içerden yapar ve hiçbirşey anlayamassın. iyi bildiğin bir motor tamircisine yada kendin o granajı sök tampon yapanlar var sanayilerde 3 5 yere sordunmu bulursun içeriden ona tel atıyolar havye gibi bir cihazı var ısıtıp plastiğin içine gömüyolar taş gibi oluyor. eskisinden daha sağlam olur . eksik parça yoksa anlayamassın. boşa bir sürü masraf etme derim . senden alacağı para oraya tahmini 20 yada 30 tl . yaptır tak yerine içine sinmesse ondan sonra diğer seçeneklere bakarsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst