Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21
K.bakmayin alakasiz bi yerden atlicam ama Merhaba dostlar sonunda İZMİR den bugün ninja 250 r ile aranıza katılmış bulunmaktayım beni de aranıza kabul ederseniz çok mutlu olurum konudan konuya atlarsam eğer beni mazur görün çünkü bu forumu okumaya başlayali tam tamına 3hafta oldu ve sonunda bugün en son sayfayı okuyarak kayıt olma şerefine nail oldum bugüne kadar yazmamak için kendimi zor tuttum inanamazsınız ama artık hepinizle tanışmak deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum e e e o kadar sayfa okudun hâlâ bir şey öğrenemedin mi diye kızmayın çünkü bu benim ilk motorum ilk gözağrım sizlerden bugüne kadar çok şey öğrendim hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum @CCMAN @EJLOVER @DREAMKILLER @RIO-MAVI @ATILLA HAKAN @ OVERCLOUD @FEVZIKELES @TWIN @BORISS @METCI @ ENGINAR @VLKNSYRN @SEMIHSS @DUNC @IBOPASA (O zaman diyememistim gecmis olsun ibopasa) @ORHANYOR VE DİĞER DEGERLI NINJA DOSTLARI ccman ve ejlover sizin modifiyelerinizi hayranlikla izledim okudum özellikle sizlerden ve diğer degerli ninja dostlarindan bu konuda yardımlarını bekliyorum umarım esirgemezsiniZ çünkü bu konuda baya baya bi acemiyim @CCMAN ustadim bi sayfada soylemistin ahh izmirdeki ustam şimdi olsaydi diye o ustayla beni tanistirirsan cok sevinirim çünkü motor aleminde kimseye guvenilmiceni bu isin ticaretini yapanlarin nasıl gözünün döndüğünu gördüm bu konuda yardimlarinizi bekliyorum zira tek güvendiğim siz ninjadaslarimsiniz bu arada İZMİR den katilan arkadaslar var ise mutlaka tanismak gorumek isterim bütün dostlara saygilar sevgiler Tekeriniz Düz Bassin...
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
CirkinKral hoşgeldin

arkadaşlar bu gün ilginç olduğunu düşündüğüm bi konuyu yazayım dedim ninjam bu güne kadar hiç 160 km hızı geçmemişti bu gün michelin lastik takdım rüzgarlı havalarda 130dan sonra sağa sola gezeleme yapıyordu.az önce bastım biyere gidip geldim . 170 km hıza ulaştı hemde epey bir rüzgarlı havada hemde öylesine rahat bir sürüş sergilediki hiçbir gezeleme yoktu ve acaib bi oturaklaşma oldu motorda sizcede lastikdenmi ben öyle düşünüyorum şu an
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21
eyvallah üstadım hoşbulduk michelım pilot activ mi lastiğin daha önceki sayfalarda okuduğum kadarıyla arkadaşların önerileri arasındaydı yani iyi bi lastik tercihi yapmışsın
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21
doğru tercih bildiğim kadarıyla kullanıcıların memnun olduğu dıoblo ross II metzeller ve michelin pilot activ en çok tercih edilenler
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
doğru tercih bildiğim kadarıyla kullanıcıların memnun olduğu dıoblo ross II metzeller ve michelin pilot activ en çok tercih edilenler

Diablo yu tavsiye ederim dostm.. aramıza hoşgeldin bu arada.. aksesuar konusunda ben uğur (ejlover) abimden iyi ders aldım o yüzden sana yardimci olabilirim. forumda benim motorun resimlerini görmüssündür ztn. haydi bakalım Allah kaza bela vermesin sana..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hocam hoş geldin.. Motorunla ilgili herşey fazlası ile burda mevcut.. ama gene de sor çekinme :)

Bu arada Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc karşılaştırmasında Kawasaki Ninja 250 R ı benim eski motorum temsil etmiş :) poahahah merak içinde beklemedeyim :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
Bora hemen hemen aklımdaki gibi bir kişiselleştirme yapmışsın çok da güzel olmuş. fiyat da tabi ona göredir ama biraz daha uygun olsa denemek isterdim.
hayırlısı
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Bora hemen hemen aklımdaki gibi bir kişiselleştirme yapmışsın çok da güzel olmuş. fiyat da tabi ona göredir ama biraz daha uygun olsa denemek isterdim.
hayırlısı

Enreka merhaba öncelikle.. motora baya bi emek harcadim çoğu ürünü yurt dısından getirttim ve hepsinin fatura bilgileri elimde. eğer senin zevkine hitab eden bi motorsa bence tavsiye ederim inş bunun kıymetini bilen birine nasip olur motorum.. sana söyle diyim ben kısaca eğer benim yaptıgım masrafı yapmaya kalkarsan sıfır bir ninjaya sana toplam maliyeti 15 bin Tl olucaktır.. saygılarlar herşey hayırlısı olsun sevgili dostum :)
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21
Diablo yu tavsiye ederim dostm.. aramıza hoşgeldin bu arada.. aksesuar konusunda ben uğur (ejlover) abimden iyi ders aldım o yüzden sana yardimci olabilirim. forumda benim motorun resimlerini görmüssündür ztn. haydi bakalım Allah kaza bela vermesin sana..

@Borıss dostum eyvallah evet resimlerini daha önceki sayfalarda gördüm çok güzel bi ninjan var Allah kaza bela vermesin zaman zaman bilgilerine başvurucam

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Hocam hoş geldin.. Motorunla ilgili herşey fazlası ile burda mevcut.. ama gene de sor çekinme :)

Bu arada Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc karşılaştırmasında Kawasaki Ninja 250 R ı benim eski motorum temsil etmiş :) poahahah merak içinde beklemedeyim :)

üstadım eyvallah yardımların için şimdiden tşkler ben aslında nınjamı aldıktan sonra böyle bir forumdan haberdar oldum bir solukta okumaya başladım ve dün bitirip üye olmak kısmet oldu bi kac bişey aslında yaptırdımda forumu okumadan önce bilmiyorum nasıldır şimdiye kadar öyle bir yorumada denk gelmedim ben dunlopun lastiklerini taktırdım acaba nasıldır hiç bilmiyorum birde yanlara karbon yaptırıyorum üstadım hepsi bi bitsin foto eklicem
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
K.bakmayin alakasiz bi yerden atlicam ama Merhaba dostlar sonunda İZMİR den bugün ninja 250 r ile aranıza katılmış bulunmaktayım beni de aranıza kabul ederseniz çok mutlu olurum konudan konuya atlarsam eğer beni mazur görün çünkü bu forumu okumaya başlayali tam tamına 3hafta oldu ve sonunda bugün en son sayfayı okuyarak kayıt olma şerefine nail oldum bugüne kadar yazmamak için kendimi zor tuttum inanamazsınız ama artık hepinizle tanışmak deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum e e e o kadar sayfa okudun hâlâ bir şey öğrenemedin mi diye kızmayın çünkü bu benim ilk motorum ilk gözağrım sizlerden bugüne kadar çok şey öğrendim hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum @CCMAN @EJLOVER @DREAMKILLER @RIO-MAVI @ATILLA HAKAN @ OVERCLOUD @FEVZIKELES @TWIN @BORISS @METCI @ ENGINAR @VLKNSYRN @SEMIHSS @DUNC @IBOPASA (O zaman diyememistim gecmis olsun ibopasa) @ORHANYOR VE DİĞER DEGERLI NINJA DOSTLARI ccman ve ejlover sizin modifiyelerinizi hayranlikla izledim okudum özellikle sizlerden ve diğer degerli ninja dostlarindan bu konuda yardımlarını bekliyorum umarım esirgemezsiniZ çünkü bu konuda baya baya bi acemiyim @CCMAN ustadim bi sayfada soylemistin ahh izmirdeki ustam şimdi olsaydi diye o ustayla beni tanistirirsan cok sevinirim çünkü motor aleminde kimseye guvenilmiceni bu isin ticaretini yapanlarin nasıl gözünün döndüğünu gördüm bu konuda yardimlarinizi bekliyorum zira tek güvendiğim siz ninjadaslarimsiniz bu arada İZMİR den katilan arkadaslar var ise mutlaka tanismak gorumek isterim bütün dostlara saygilar sevgiler Tekeriniz Düz Bassin...

ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇİRKİN :) HOŞGELDİN
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Hocam hoş geldin.. Motorunla ilgili herşey fazlası ile burda mevcut.. ama gene de sor çekinme :)

Bu arada Altın Elbiseli Adam'ın 250 cc karşılaştırmasında Kawasaki Ninja 250 R ı benim eski motorum temsil etmiş :) poahahah merak içinde beklemedeyim :)
harbimi senin motormu hocam o alette bi olay varya ön freni çok berbat onu kafadan biyere çarptınızmı onun hem odun gibi sert fren hemde sıfır his var hemende kafayı kitlemeye meyilleniyor bi tarafa ön fren takımında bi sorun var Frank Lucas ın 2011 ninja nın ön freni ile onu kıyaslayınca aralarında dağlar kadar fark var :D
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Bu sene de fuar bana baya masraf açtı. Ama Ls2 nin çok güzel bir kaskını aldım. Bir kaç monster çıkartma,kawasaki şapkalarım,alarmlı disk kilidim,kablo vs. vs. vs. ama çok iyi oldu,aklımdan çıktı bu alışveriş durumu. Nasıl olsa alacaktım... Var mı beyler fuara gidip alışveriş yapanlar ? BMW f800 32 liradan satıştaydı. z800 hayalim olmasa bir an düşünmeden alabilirdim.beygiri çok düşük fakat malzeme işçiliği paranın hakkını veriyor arkadaş. bMW ya ötesi var mı ?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Bu sene de fuar bana baya masraf açtı. Ama Ls2 nin çok güzel bir kaskını aldım. Bir kaç monster çıkartma,kawasaki şapkalarım,alarmlı disk kilidim,kablo vs. vs. vs. ama çok iyi oldu,aklımdan çıktı bu alışveriş durumu. Nasıl olsa alacaktım... Var mı beyler fuara gidip alışveriş yapanlar ? BMW f800 32 liradan satıştaydı. z800 hayalim olmasa bir an düşünmeden alabilirdim.beygiri çok düşük fakat malzeme işçiliği paranın hakkını veriyor arkadaş. bMW ya ötesi var mı ?


Abi bende frene bastığım zaman stop lambasının çakar yapmasını istiyordum öyle bir zımbırtı aldım. Tech90 balaklava aldım. Dizlik alıcaktım Zandona marka dizliğe 50 dedi 5 kuruş inmedi sinir oldum almadım. Zaten mafsallı dizlik değildi pek gözüm tutmamıştı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:55 ----------

harbimi senin motormu hocam o alette bi olay varya ön freni çok berbat onu kafadan biyere çarptınızmı onun hem odun gibi sert fren hemde sıfır his var hemende kafayı kitlemeye meyilleniyor bi tarafa ön fren takımında bi sorun var Frank Lucas ın 2011 ninja nın ön freni ile onu kıyaslayınca aralarında dağlar kadar fark var :D


Alper abi Kürşat abi çok temiz kullanıyor, gözü gibi bakıyordu ama demek ki sattığı kişi kaza yapmış. Ben sıkı takipçisiydim buranın bir kazası olmadı bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
dainese goratex çizme aldım şu ruzgar gecırmeyen malzeme var ya ondan dızlık yapmıslar onu aldım kullandım gayette ıse yarıyor uzunu olsaydı ıyıydı dedıgımde oldu pazar tekrar gıttıgımde hudsonun standında uzununu buldum bu gun geldı dedı ama artık almıstım yapcak bısey yoktu ayrıca yıne aynı malzemeden hırka seklınde ıclık aldım daınese bellık aldım fakat bedenı buyuk geldı yolda gıderken denedım onuda sonrakı gun degıstırmeye gıttım bedenı kalmamıs gerı ıade ettım şimdilık bu kadar tek eksıgım goratex pantalon kaldı
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
harbimi senin motormu hocam o alette bi olay varya ön freni çok berbat onu kafadan biyere çarptınızmı onun hem odun gibi sert fren hemde sıfır his var hemende kafayı kitlemeye meyilleniyor bi tarafa ön fren takımında bi sorun var Frank Lucas ın 2011 ninja nın ön freni ile onu kıyaslayınca aralarında dağlar kadar fark var :D

Dostum o motora yemedim icmedim, kendime bakmadigim kadar iyi baktim.. Benden sonra sattigim eleman atesli genc.. Motorun basina birsey geldimi bilmiyorum ama ne zaman gorsem soyle gazliyorum boyle makas atiyorum triplerine giriyor.. Bende zavalli motorum diye geciriyorum icimden.. Uzuldum motorun bu halde olmasina.. Benim zamanimda hic kazasi olmadi.. Benden onceki sahibi kucuk bir kaza yapmisti ama oyle on takima girecek bir kaza degildi.. Zaten motoru aldigimda adam gibi baktirmistim ustasina.. Ama uzuldum kara kizin durumuna simdi :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

@Borıss dostum eyvallah evet resimlerini daha önceki sayfalarda gördüm çok güzel bi ninjan var Allah kaza bela vermesin zaman zaman bilgilerine başvurucam

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------



üstadım eyvallah yardımların için şimdiden tşkler ben aslında nınjamı aldıktan sonra böyle bir forumdan haberdar oldum bir solukta okumaya başladım ve dün bitirip üye olmak kısmet oldu bi kac bişey aslında yaptırdımda forumu okumadan önce bilmiyorum nasıldır şimdiye kadar öyle bir yorumada denk gelmedim ben dunlopun lastiklerini taktırdım acaba nasıldır hiç bilmiyorum birde yanlara karbon yaptırıyorum üstadım hepsi bi bitsin foto eklicem

Dunlop dan memnun olan cok kisi duydum olmayanda cok kisi gordum.. Ugur memnundu, oktay abi degildi diye hatirliyorum en basitinden.. Ben denemedim birsey soylersem yalan olur ama sonucta dunlop tel masa bir lastik degildir.. Beklentiye gore degisir memnuniyet..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst