Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Nisan gibi yeni makinam gelicek. Ozamana kadar satamazsan ben ilgilenirim.



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

Gidon değiştiren olmadı bizden bildiğim kadarıyla. Yapsa yapsa anca ejolver - uğur yapmıştır ama ondanda emin değilim. Şahsi fikrim bana pek estetik gelmedi. Üstündeki orjinalinin renkleri daha güzel ve uyumlu.

Yok ben de vazgecmistim Murat :) Ninja250'lerde clip-on'lar triple clamp'e ustten baglaniyor (turkce isimlerini bilmiyorum bu parcalarin affedersiniz). O da cok estetik durmuyor. Pek cok markaya baktim da degmez dedim sonunda ;(

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:56 ----------

Fiyat yüksek, resimler eski, güncel durumu bilinmiyor. Hiç samimi bir ilan olmamış.bildiğin copy-paste:farao:

Selam Koray,

Can'in dedigi gibi 2 sayfa oncesinde o gun cekilen fotolar var. Alan kisi ek hic bir sey yapmadi. Motoru da inceledim, on camin 1 vidasi dusmus o kadar :) Baska cikan eklenen bi sey yok. Bi de plakayi araklamislar (ya da dusmus) yenisini cikartmis o da duruyor ;) 3,400km kullanmis benden sonra. Baska da bi sey yok zaten :) Fiyat bile ayni hatta :rendeer:
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
Yok ben de vazgecmistim Murat :) Ninja250'lerde clip-on'lar triple clamp'e ustten baglaniyor (turkce isimlerini bilmiyorum bu parcalarin affedersiniz). O da cok estetik durmuyor. Pek cok markaya baktim da degmez dedim sonunda ;(

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:56 ----------



Selam Koray,

Can'in dedigi gibi 2 sayfa oncesinde o gun cekilen fotolar var. Alan kisi ek hic bir sey yapmadi. Motoru da inceledim, on camin 1 vidasi dusmus o kadar :) Baska cikan eklenen bi sey yok. Bi de plakayi araklamislar (ya da dusmus) yenisini cikartmis o da duruyor ;) 3,400km kullanmis benden sonra. Baska da bi sey yok zaten :) Fiyat bile ayni hatta :rendeer:

ninja 250 nin plakalık ptalini nasıl yaptınız ?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
buda benim beyaz kelebeğim biraz modifiye biraz nostalji karşık öncamı söktüm siyah cam aldım ebaydan gelince onuda takınca süper olacak



2lem.jpg

OBXwN.jpg


mekanı merak eden varsa antalya manavgat side liman

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

ya sahibinde de yorum yapmıssın neresi sıyrık tı yok sıyrık fln ...

bi ara foto cek bakkayım allah allah :mrgreen: :silent:

heh bi mono yu takamadın mı :mrgreen: :mrgreen:

.

volkan kardeş buda senin sorduğun yer uzaktan bakınca fark edilmiyor ama benim gibi motoruna kıl birisi çok iyi fark ediyor. burayı görmeme ihtimalin bence

bu arada monoyuda az önce takdım gece gece resim iyi çıkmaz diye diyede koymadım e kıza zamanda çekip koyarım :D
OFmJC.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
buda benim beyaz kelebeğim biraz modifiye biraz nostalji karşık öncamı söktüm siyah cam aldım ebaydan gelince onuda takınca süper olacak

[url]http://d1302.hizliresim.com/16/l/k7yj1.jpg[/url]
[url]http://g1302.hizliresim.com/16/l/k7yn5.jpg[/url]
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/02/18/2lem.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/02/18/OBXwN.jpg

mekanı merak eden varsa antalya manavgat side liman

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------



volkan kardeş buda senin sorduğun yer uzaktan bakınca fark edilmiyor ama benim gibi motoruna kıl birisi çok iyi fark ediyor. burayı görmeme ihtimalin bence

bu arada monoyuda az önce takdım gece gece resim iyi çıkmaz diye diyede koymadım e kıza zamanda çekip koyarım :D
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/02/18/OFmJC.jpg

Hocam çok güzel olmuş motosikletiniz... Nazar değmesin...
Special Edition Sticker seti alarak mı yaptınız?
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
14
fevzikeleş malzeme kalitesi nasıl bu kitlerin? Gözüne çarpan orjinaline göre takarken sökerken bir fark gördün mü?

Arkadaşlar benim motorda yazın gelen taştan dolayı oluşan çatlak kışın kullandıkça yürümeye başladı ve artık yapacak bişey yok gibi duruyor.
Sizce bu aşamadan tamiri yapılır mı? Şimdi motor kazalı düşmüş damgası da yesin istemiyorum. bana tavsiye verirmisiniz.

Tesekkürler

rpLPg.jpg


FYjWI.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
mono kapakda takıldı bu gün itibariyle bide siyah cam gelseydi tam oturacak motorda. yağmur çamur demeden uğraşıyorum sanayiciler delirdinmi diyor bende aşk meselesi diyorum. ön düzeni bi 5 cm düşürebilsem çok iyi olacak, bunda olacak gibi değil cbr 250de ne güzel yukarı salıyosun 4 cıvata gevşet sık tamamdı . direksiyon kollarını değiştirmeden olmayacak ninjada
KGSZz.jpg

jWh1n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

fevzikeleş malzeme kalitesi nasıl bu kitlerin? Gözüne çarpan orjinaline göre takarken sökerken bir fark gördün mü?

Arkadaşlar benim motorda yazın gelen taştan dolayı oluşan çatlak kışın kullandıkça yürümeye başladı ve artık yapacak bişey yok gibi duruyor.
Sizce bu aşamadan tamiri yapılır mı? Şimdi motor kazalı düşmüş damgası da yesin istemiyorum. bana tavsiye verirmisiniz.

Tesekkürler

http://hizliresimyukle.com/images/2013/02/19/rpLPg.jpg

http://hizliresimyukle.com/images/2013/02/19/FYjWI.jpg

kardeş orjinalle çok bi farkı yok gayet iyi kalite ama o kadar para vereceğine plastik kaynakçılar var tampon yapanlar şimdi sistem değişmiş tampon yaptırdı bi arkadaş geçende o zaman gördüm. çatlak yerin arkasına elek gibi ince tel yatırıyorlar sonrada ısıtıp plastiğin içine sokuyolar mükemmel olur . bu aşamaya kadar boşuna beklemişsin
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Arkadaşlar benim ninjamında aksesuarları bitmiş durumda.. yarin inş resimlerini cekip paylasıcam sizinle.. öncelikle belirtmek isterimki bütün aksesuarları uğur abimi örnek alarak yaptim.. onun zevki hoşuma gitti bende yapmak istedim ve yaptim inş bana kızmaz.. :) yarin görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Arkadaşlar benim ninjamında aksesuarları bitmiş durumda.. yarin inş resimlerini cekip paylasıcam sizinle.. öncelikle belirtmek isterimki bütün aksesuarları uğur abimi örnek alarak yaptim.. onun zevki hoşuma gitti bende yapmak istedim ve yaptim inş bana kızmaz.. :) yarin görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Bora sen misin? :silent: Neden kizayim tam tersine mutlu olurum birilerinin zevkine hitab eden bir seyler yapabildigim icin :thumleft: Gozun aydin bitirebildiysen. Resimleri bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
644404_10151284269881566_240851834_n.jpg


merhaba arkadaşlar , konulara pek yorum yapmasamda aranızdayım :) takip ediyorum sürekli...
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
Michelin 140/70-17 - Arka Lastik Pilot Activ Yük / Hız Endeksi - 66H arkadaşlar ben bu lastikden almayı düşünüyorum alıp kullanan varmı memnunmu değilmi öneri alabilirmiyim mümkünse
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
dün orjinal ebatlarda olanları taktırdım nınjama yanı arka 130 ön 110 olanları çok fark var lastıkler ısındıgında mukemmel tutuş saglıyor orjınal lastıklerle allaha emanet gıttıgımı farkettım tavsıye ederım şahsı fıkrım=)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Bora sen misin? :silent: Neden kizayim tam tersine mutlu olurum birilerinin zevkine hitab eden bir seyler yapabildigim icin :thumleft: Gozun aydin bitirebildiysen. Resimleri bekliyoruz :rendeer:

evet uğur abi benim.. :) bi foto cekemedım abi en yakın zamanda cekıcem :) bir tek egzoz tiger aldım onda ters düştükk :==))
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
michelin pilot active 140 lik kullandım.. Gönül rahatlığı ile alıp virajlara girebilirsin. Hayatımı michelin'e borcluyum. Yol tutuş ve fren mesafesinin kısalması mükemmel. Tavsiye ederim. Hee ıslak zeminde de kötü değildir. Şartları zorlamadığın sürece ırc lerden çok çok iyidir.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
169
Tesekkur ederim dostum . Feyizoglunda 290 tl ye var alsam olacak bi iki daha bayimda . Belki 5-10 tl daha uygun bulurum.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
BU zamanda zaten dışardan alınmaz lastik vs. Fuardan alın arkadaşlar. Orda hesaplı olur. Ayrıca piyasada bizim lastik ebatlarımızda metzeller hiç yok. Ben çok araştırmıştım bulamamıştım. Depolarda yokmuş istanbulun. Belki fuara gelirse 140lık metzeller onu alın derim. Ben alamadım içimde ukte kaldı bari siz alın kullanın fotolayın tecrubelerınızı paylaşın. Orjinal eksoz ihtiyacı olan varsa arkadaşlar elimde çok temiz 2.el karbon orjinal eksoz var. foruma uygun fiyattan satmayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst