- Katılım
- 17 Haz 2011
- Mesajlar
- 902
Nisan gibi yeni makinam gelicek. Ozamana kadar satamazsan ben ilgilenirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
Gidon değiştiren olmadı bizden bildiğim kadarıyla. Yapsa yapsa anca ejolver - uğur yapmıştır ama ondanda emin değilim. Şahsi fikrim bana pek estetik gelmedi. Üstündeki orjinalinin renkleri daha güzel ve uyumlu.
Yok ben de vazgecmistim Murat
---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:56 ----------
Fiyat yüksek, resimler eski, güncel durumu bilinmiyor. Hiç samimi bir ilan olmamış.bildiğin copy-paste:farao:
Selam Koray,
Can'in dedigi gibi 2 sayfa oncesinde o gun cekilen fotolar var. Alan kisi ek hic bir sey yapmadi. Motoru da inceledim, on camin 1 vidasi dusmus o kadar

