Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Uğur hoş geldin tekrar.. Özlettin kendini.. Ayrıca tezi verdin anladığım kadarıyla hayırlı olsun.. Şimdi tayin bekliyorsun sanırsam :)

Hosbulduk abi valla ben de ozledim :) Yok tip doktoru degil, muhendisim ben ;) Universitede hocayim zaten title eklenmis oldu :)

Hayırlı olsun Dr. Uğur :)
Eski ninjanı görüyor musun sık sık? :) Satmıyor mu sahibi?
Hosbulduk :) Abi satiyor simdi 636 siparisi verdi ;) Ama 12,000 istiyor, o nedenle haber vermedim. 3,000km yapmis su an 8,500'de motor. Eklenen, cikan bi sey yok ;)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
59
inşallah hepsıne katılmak ısterım özellıkle canakkale gezısı cok ıyı olur uzun yol gezılerını cok severım =)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
bu da benim sattığım ninja .yeni sahibi daha da olayı abartmış full bodykit takoz radyator koruma mono kapak ilaveleri yapmış , motor fena olmuş .r6 nın yanına alasım geldi :)

Tebrik ederim parkboy.benim bıraktığım yerden iyi devam etmiş....:thumleft:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Nereden aldığının bir önemi yok zaten marka kapalı kutu. Ben Motül kullanmanı öneririm. +1 beygir eklediği söyleniyor. Bende kullanıyordum,hakikaten vites geçişlerini rahatlatıyor. Ninjalar için 2 tipi var. Racing tiplisini almanı öneririm,özellikle zincirde beyaz bir tabaka bıraktığından hem yağın ömtünü kolaylıkla takip ediyorsun,hemde yağ zincire yapıştığından sağa sola jantlara damlama olmuyor. Pisliği olmuyor. Benim önerim motül zincir yağı. Yıkama için biryer öneremiycem zira kendi işimi kendim hallederim. Temiz biyer bulamazsan getir bana ben yıkar cilalar yağlar veririm motorunu sana :) 20 liranı alırım ama söyliyim yeni motor için para biriktiriyorum :D

Beyler motorumu yıkatmak istiyorum sonra da bir zincir temizliği ve yağlaması.
Yıkama için Avrupa yakasında nereyi önerirsiniz? levent maslak tarafları olursa tercihimdir.
Zincir temizleyici ve yağını hangi marka nerden almalıyım tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Nisan gibi yeni makinam gelicek. Ozamana kadar satamazsan ben ilgilenirim.

Arkadaşlar Ninja'mı sattığım için boşa çıkan Kappa TK711 çantamı da satışa çıkardım. İlgilenen olursa:
www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca...t-kappa-tk711-soft-arka-canta-114766681/detay


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

Gidon değiştiren olmadı bizden bildiğim kadarıyla. Yapsa yapsa anca ejolver - uğur yapmıştır ama ondanda emin değilim. Şahsi fikrim bana pek estetik gelmedi. Üstündeki orjinalinin renkleri daha güzel ve uyumlu.

 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
Nisan gibi yeni makinam gelicek. Ozamana kadar satamazsan ben ilgilenirim.



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

Gidon değiştiren olmadı bizden bildiğim kadarıyla. Yapsa yapsa anca ejolver - uğur yapmıştır ama ondanda emin değilim. Şahsi fikrim bana pek estetik gelmedi. Üstündeki orjinalinin renkleri daha güzel ve uyumlu.

bu gidon race gidon daha ilerde ve daha alçak
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Alçak gidon daha çok yorar. Zewk meslesi. Almayı düşünüyorsan da renk seceneklerini gözden geçirmeni öneririm. Cırtlak olmayan soft sarılardan secmen guzel olabilir. Aynı renk manetlerle ve belki de yağdanlık değişimiyle filan guzel bir konsept yakalarsın.
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
14
Yağ konusundaki tavsiyelerin için teşekkürler. Yıkama için bomontide deruchi yıkamaya gittim forumdan bulmuştum tavsiye edenleri.Bende memnun kaldım. Bu sefer bayagı bi kirliydi ve evde onu halledecek ekipmanım olmadığı için götürdüm. Teklifin için tşekkürler motor almak için katkımız olursa seviniriz. tekeriniz düz bassın iyi gunler...

Nereden aldığının bir önemi yok zaten marka kapalı kutu. Ben Motül kullanmanı öneririm. +1 beygir eklediği söyleniyor. Bende kullanıyordum,hakikaten vites geçişlerini rahatlatıyor. Ninjalar için 2 tipi var. Racing tiplisini almanı öneririm,özellikle zincirde beyaz bir tabaka bıraktığından hem yağın ömtünü kolaylıkla takip ediyorsun,hemde yağ zincire yapıştığından sağa sola jantlara damlama olmuyor. Pisliği olmuyor. Benim önerim motül zincir yağı. Yıkama için biryer öneremiycem zira kendi işimi kendim hallederim. Temiz biyer bulamazsan getir bana ben yıkar cilalar yağlar veririm motorunu sana :) 20 liranı alırım ama söyliyim yeni motor için para biriktiriyorum :D
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
139
arkadaşlar merhaba 1 sene kadar apachi 150 kullandıktan sonra 3 gün önce ninja 250r aldım çok süper. benim sorum aldığım makinada plaka iptali yapılmış plaka f1 çakarın birazda arkasında kalıyor ve nerdeyse görünmüyor polisle sorun yaşarmıyım yada f1 çıkartmalımıyım yada plakanın yerini değiştirebileceğim bi yer varmı daha diplere doğru falan. eksozu akropovic polisler sorun ediyormu bu eksoza bide bugün yarın servisine gidip yağını suyunu filtrelerine balatalarına falan bi baktıracam değişmesi gerektiğini söylerse değiştirtecem adanada yada mersinde önereceğiniz servis yada bi usta varsa çok iyi olur. garantisi devam ediyordur ama eksoz değişmiş falan gararanti kapsamı dışına çıkarmı bilmiyorum zaten garanti belgeside yok. yağını filtrelerini bujilerini balatalarını değiştirsem bana kaça patlar serviste, dışarda kaça patlar yada servise git için rahat olsunmu dersiniz. kawasakim 12.000 km de 2011 model ve adanada yaşıyorum önerileriniz yardımlarınız için simdiden teşekkürler.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Fiyat yüksek, resimler eski, güncel durumu bilinmiyor. Hiç samimi bir ilan olmamış.bildiğin copy-paste:farao:
Yok koray abi motosiklet hala o halde. Geçen sayfalarda uğur abi uğrayıp R1 ile eski motoru ninjayı yan yana foto çekmişti. Motosiklet hala aynı motosiklet. Hiç bir değişikliği yokmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst