Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşım tamam süper de... Hani be adam korumaların? Kaskın nerde? Montun nerde? yahu bu zamana kadar bu forumlarda ne konuşuyoruz, neyin peşindeyiz? adrenalin, heyecan tamam da senin canından kıymetli mi bunlar? Allahınızı severseniz biraz kendinize gelin, hiçbirşey sizin hayatınızdan, insan hayatından değerli değildir beyler.. Bırakalım bu saçma sapan işleri lütfen..

Nasılsın Kürşat abi. Bayadır sende pek uğramaz oldun. Tabi aldın Twin bir canavar kendine unuttun buraları :) Ahhh eskiler ahhh. Uğur abi, Kürşat abi, Oktay abi, Overcloud bir sürü insan vardı kimsecikler kalmadı. :sunny:
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
tek teker arkadasin kareler guzel gercekten fakat benim de ilk dikkatimi ceken korumaların olmaması.Motora yeni başlayan arkadaslara hepimizin örnek olması lazım. Lutfen ekipmanlarımızı ihmal etmeyelim arkadaslar...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Atilla kardeşim ben buralardayım seninle karşılaşamıyoruz :) valla biz sürekli Oktay Abi ve Muratla görüşüyoruz. Uğur buralarda olsa onuda rahat bırakmayacağız ama adam Ankara da yapacak birşey yok :) Kardeş bir sonraki görüşmeye haber verelim gelebilirsen bekleriz senide..
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Arkadaşım tamam süper de... Hani be adam korumaların? Kaskın nerde? Montun nerde? yahu bu zamana kadar bu forumlarda ne konuşuyoruz, neyin peşindeyiz? adrenalin, heyecan tamam da senin canından kıymetli mi bunlar? Allahınızı severseniz biraz kendinize gelin, hiçbirşey sizin hayatınızdan, insan hayatından değerli değildir beyler.. Bırakalım bu saçma sapan işleri lütfen..

koruma konusunda haklısınız ama bi dahaki çekimler korumalı olarak artık ..

gerekli koruma ekipmanları ve fotoğraf çekebilen bir arkadaşla daha hoş kareler yakalanabilir :wiinkk:

:) aynen hocam



Ali kardeşim sen kasksız korumasız binmezdin şaşırdım doğrusu. Güzel kareler yakalamışşın tşkler fotolar için.

kardesim ben kasksız zaten binmem . fotoğraflardaki çok yakın bir arkadaşım .çeken benım

tek teker arkadasin kareler guzel gercekten fakat benim de ilk dikkatimi ceken korumaların olmaması.Motora yeni başlayan arkadaslara hepimizin örnek olması lazım. Lutfen ekipmanlarımızı ihmal etmeyelim arkadaslar...

hocam normalde kask mont kullanarak yapıyoruz. o an hesapta olmaması ve motoru kullanan arkadaşın ninja ile ilk teker denemesi olması dolayısı ile kasksız oldu..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Murat abi hayırlı uğurlu olsun inşallah istediğin fiyata verebilirsin ve yeni motoruna en kısa sürede kavuşursun.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Atilla kardeşim ben buralardayım seninle karşılaşamıyoruz :) valla biz sürekli Oktay Abi ve Muratla görüşüyoruz. Uğur buralarda olsa onuda rahat bırakmayacağız ama adam Ankara da yapacak birşey yok :) Kardeş bir sonraki görüşmeye haber verelim gelebilirsen bekleriz senide..

Kürşat abi karıştırdın herhalde nerelerdesiniz diye ben sordum :) Atilla abi değil :) :)
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Bugün Kozyatağından Maslağa 2. köprüden giderken Kavacık civarında yola dökülen beyaz boyanın üzerinden geçtim.

3. Dünya ülkesi olmaktan çıkmaya niyetimiz olmadığı için herhangi bir uyarı vs. yoktu. Belki de bir kaza olmuştur yada yanlışlıkla dökülmüştür.
Önü büyük oranda kurtardım, arkada da çamurluk olduğu için amortisör vs. korundu, ama yine de arka çamurluğun bir kısmı, arka lastik beyaz boya içinde kaldı.

Ne önerirsiniz?

Bir de; herkes biliyor ama köprüden anadolu yakasına geçerken sağ tarafta bir karış kum yığını. Ölümcül...
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
bilgi için teşekkürler Başar; tiner benzin boyayı kaldırabilir, bauhause a bakmanı öneririm. Orda boyaya zarar vermeden temizleyici bir ürün bulabilirsin diye düşünüyorum. Orda standlarda ki görevli ya da ürün satış temsilcileri seni doğru şekilde yönlendirecektir. Bu konuda hızlı olmanı öneririm. Alttaki esas boyaya işlemeden derin iz bırakmadan biran önce temizlenmesinde fayda var
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Atilla ne yaptın sen satmadınmı hala? Ne alacaksın sonrasında?

Kürşat abi daha satamadım demeyelim de satmak pek içimden gelmiyor :) Ev baskısı var biraz üstümde sat sat diye. Biraz ara vermeye karar verdim. Motor aşkı hala içimde inşallah 2 veyada 3 sene sonra fazer 600 veyada 1000 düşünüyorum. Malum yengede olacak rahat birşey arıyorum artık.

---------- Post added at 02:11 ---------- Previous post was at 02:05 ----------

Kürşat abi karıştırdın herhalde nerelerdesiniz diye ben sordum :) Atilla abi değil :) :)

Can kardeşim bende senin sorunu cevapladı diye kürşat abi cevap vermek istemedim. Sanırım biraz karıştı forum :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Bugün Kozyatağından Maslağa 2. köprüden giderken Kavacık civarında yola dökülen beyaz boyanın üzerinden geçtim.

3. Dünya ülkesi olmaktan çıkmaya niyetimiz olmadığı için herhangi bir uyarı vs. yoktu. Belki de bir kaza olmuştur yada yanlışlıkla dökülmüştür.
Önü büyük oranda kurtardım, arkada da çamurluk olduğu için amortisör vs. korundu, ama yine de arka çamurluğun bir kısmı, arka lastik beyaz boya içinde kaldı.

Ne önerirsiniz?

Bir de; herkes biliyor ama köprüden anadolu yakasına geçerken sağ tarafta bir karış kum yığını. Ölümcül...

Ben mavi renk ybr esd kullanıcısıyım. Benim motorumunda egzoz'unu boyarken boyayı kaçırıp motorun yan grenajlarınıda siyah renge bulamışlardı. Pasta cila ile ne boya kaldı nede bir iz. Problemsiz bir şekilde hallettik motosikletimde şıkır şıkır oldu. Motosikletin grenajlarında boya varsa güzel bir pasta cila ile halledebilirsin. Ama lastikteki boyanın nasıl çıkacağı hakkında pek bilgim yok.

Can kardeşim bende senin sorunu cevapladı diye kürşat abi cevap vermek istemedim. Sanırım biraz karıştı forum :)

Aynen karışıklık olmuş :)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
223654_460198490690826_670091489_n.jpg


398360_459900204053988_406609075_n.jpg


ninja artık bembeyaz :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
38
arkadaşlar motosikleti bahara kadar kullanmayacağım. özetle kış uykusuna yatırıcam. Motosiklet için nasıl bir bakım gerek?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst