Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hmm gene bakıyorum 3 kişi 5 kişi.. Ha biz bize yeteriz ayrı ama ruh yok birader..

Murat benim beyaz eşeği koydum olm ilana insallah baskasıyla yüzgöz edip kendime yeni bir yar edinecegim :) malum önümüz kış sahibinden de piyasa kızışır bir ay sonra :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmm gene bakıyorum 3 kişi 5 kişi.. Ha biz bize yeteriz ayrı ama ruh yok birader..

Murat benim beyaz eşeği koydum olm ilana insallah baskasıyla yüzgöz edip kendime yeni bir yar edinecegim :) malum önümüz kış sahibinden de piyasa kızışır bir ay sonra :)

Hayırlısı olsun abi. Kymco'dan memnunmusun peki? Gideri,konforu,sürüş keyfi nasıl?
Birde abi kymco'yu satım ne almayı düşünüyorsun :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Mustafa valla su beyaz eseği satıp, başıma dert acacak, her tarafımı yağ içinde bırakacak, her bir civatasını söküp tekrar takacağım bakımını kendim yapacagım, yolda kaldıgımda küfürler saydırıp sonra Oktaya Murata Hakana yada diğer arkadaslara telefon acıp "yolda kaldım lan gelin alın beni" dedirtecek bir naked motor yada caferacer tarzı bir motor almayı planlıyorum :) açıklayıcı olmuştur umarım hehehe :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa valla su beyaz eseği satıp, başıma dert acacak, her tarafımı yağ içinde bırakacak, her bir civatasını söküp tekrar takacağım bakımını kendim yapacagım, yolda kaldıgımda küfürler saydırıp sonra Oktaya Murata Hakana yada diğer arkadaslara telefon acıp "yolda kaldım lan gelin alın beni" dedirtecek bir naked motor yada caferacer tarzı bir motor almayı planlıyorum :) açıklayıcı olmuştur umarım hehehe :)

Abi niye bu kadar zahmete giriyorsun :) Motorcuda istemediğin kadar yağ var rica edersin ellerini sokup çıkarırsın yağın içine sonra bir rahatlama gelir derinden :) Ohhh beee dünya varmış dersin :) :)

Sonra Oktay abi,Murat abi,Hakan abi'yi çağırmak için bahaneden bol ne var? :) Az benzin al abi sonra yolda kalınca ararsın onların motordan depoyu fullersin yallah :) Kârlı durumları var abi bu işin :) :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:) motorlu değil motorcu olacan derdi rahmetli dedem 70 küsür model java sını tamir ederken Mustafa.. Anladın? :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Arkadaşlar forumdan uzak kaldım iş güçten bakamıyorum çok sık şekilde. Bu hafta sonu Altınoluk'ta festival var forumda başlığını göremedim, Bandırma'dan arkadaşlarla gitmeyi planlıyorum bir aksilik çıkmazsa. Var mı gelecek olan festivale?
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Ne festivaliymiş bu? benim ew war orda belki gelirim. c.tesi gidip pazar geceye dönmem lazım ama.degecekse belki gelirim
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Ne festivaliymiş bu? benim ew war orda belki gelirim. c.tesi gidip pazar geceye dönmem lazım ama.degecekse belki gelirim
İzmir motosiklet kulübü yanlış hatırlamıyorsam düzenleyen grup, yaza veda gibi bir adı vardı. İnternette aratınca karşıma çıktı.

Motorun 5000 bakımını yaptırdım, motorun performansı değişti, motor kıvranıyormuş meğer. 200 TL verdim o da olacak o kadar nabalım.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Arkadaşlar görenler göremeyenlere söylesin diye diyorum Allah sizi inandırsın 12 000 devirde 175-180 arası gerçekten hayat var... O kadar diyorum. Bazen Murat git bi pasiflore iç öyle bin şu motora diyorum o derece yanii. Gelde uyu şimdi :D
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
yıkıl yıkıl nereye kadar üstadım... Ama şu beyaz eşeği satim o zaman yıkılmadım ayaktayım türküsü eşliğince red line dan cıkarsam ne olim :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
yenı nınja yıkacak ortalıgı,cbr yzf gt herkes nınjaya gececek dıyenler nerde cok merak edıyorum :) gercekten yıkıldı ortalık ama ben daha hıc gormedım satılan. var mı 7100euro verme cesaretını gosteren?

:)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
ooo hocam aleni sataşma var!! :) satılmış bir iki tane.. Ön ödemesi falan alınmış.. Unutmayalım ki malesef ülkemizde her körün bir topal alıcısı vardır.. Hoş bu makina ne kör ne topal sadece biraz pahalı accık pahalı :) ama itiraf etmeliyiz ki makina en iyi ss hazırlık motoru olmaya aday motordur..

Uğur forum kilitlendi çünkü biz yokuz eskisi gibi.. Baksana yeni arkadaşlar motorun üzerinden inemiyorlar heralde yazmaya fırsatları olmuyor.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

Bu arada benim beyaz eşşeği avatar a koydum yorumlarınızı bekliyorum :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

Daha önce yazdım mı hatırlamıyorum ama eski motorun aynaları, manetleri, barend leri elimde. isteyene alayını düsük fiyata veririm.. Aklımda herhangi bir fiyat yok.. arayın görüşelim :p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst