Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
3
tanıştığıma çok memnun oldum ..teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

face teki sayfaya nasıl girebilirim acaba ben biraz acemiyimde bu konuda yardımcı olabilirmisiniz teşekkür ederim...:cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
tanıştığıma çok memnun oldum ..teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

face teki sayfaya nasıl girebilirim acaba ben biraz acemiyimde bu konuda yardımcı olabilirmisiniz teşekkür ederim...:cat:


Face de arama kısmına Kawasaki Ninja 250R İstanbul diye yazarsan grubu bulursun.

Bulut ben araçla giderim büyük ihtimal siz görüşün bana da haber verirsin duruma göre beraber gideriz
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
tanıştığıma çok memnun oldum ..teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

face teki sayfaya nasıl girebilirim acaba ben biraz acemiyimde bu konuda yardımcı olabilirmisiniz teşekkür ederim...:cat:

selamlar face adresi altta var ordan girebilirsin bu arada aramıza hoş geldin...:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam Arkadaşlar... Bayadır görüşemedik, Nasılsınız :)

Ninja 250R İstanbul ailesi olarak tabiki bizde fuarda boy göstericez :) 27 Şubat Pazar... Buluşma noktası, Anadolu yakası Altunizade Capitol 13:00, 13:15 te teker döner... Avrupa yakası: Bakırköy-İncirli Starbucks Saat 14:00 da toplanılacak. 14:30 da teker döner... Fuar sonrası Floryadaki balıkçımıza gidip dedikodu yapıcaz :) Fuar için elimizde bilet mevcuttur. Yinede olan arkadaşlar getirsin...




Ninja250R-İstanbul
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Selam Arkadaşlar... Bayadır görüşemedik, Nasılsınız :)

Ninja 250R İstanbul ailesi olarak tabiki bizde fuarda boy göstericez :) 27 Şubat Pazar... Buluşma noktası, Anadolu yakası Altunizade Capitol 13:00, 13:15 te teker döner... Avrupa yakası: Bakırköy-İncirli Starbucks Saat 14:00 da toplanılacak. 14:30 da teker döner... Fuar sonrası Floryadaki balıkçımıza gidip dedikodu yapıcaz :) Fuar için elimizde bilet mevcuttur. Yinede olan arkadaşlar getirsin...




Ninja250R-İstanbul


Evet arkadaşlar pazar günü Anadolu yakasından gelecek arkadaşları Altunizade Capitolün orda aracımla bekliyor olacağım katılacak arkadaşlarla hep beraber avrupa yakasındaki gruba katılıp fuar alanına devam edeceğiz.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Erdem zaten birşeyler yaptığımız belli abi, şuan 1800 küsür mesaja ulaştık. 1000. mesajı yazın ben yazmıştım :) İyi gidiyoruz... :flower::flower::flower:
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
3
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .SAYGILAR.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:39 ----------

Eyvallah çok teşekkür ederim .tanıştığıma memnun oldum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------

TEŞEKKÜRLER SAĞOL HİAXİSHEYTAN ..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:50 ----------

Eyvalla teşekkürler.. Ya birşey sorabilirmiyim mesaj yazdığımda bütün yazdıklarım benim hanemde gözüküyor yanlış bir yeremi yazıyoum acaba karşıdan cevap gelmiyor lütfen bana yardım edin ..irtibatı kopartmıyalım beyaaa..teşekkür.
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
53
aynen..250 den 600rr:queen: gsx yada r6 daha iyi olmasına ragmen benım gucum buna yettı..ama 600lerın ıcınde daha agresıf olmayan ,benım ıdare edebılcegım makına buydu sanırım..dün baska bır konudada yazmıstım..benım ıcın bıraz erken oldu ama dayanamadım işte...enaz bı 10bın km yapmalıydım aslında nınjayla...aslında öle cok hız yapan bırıde dıılım..hatta bana hep yavas gıttıgımı solerler ama benım ıstedıgım güç elımın altında olsun da ben kullanmayayım yada yerı geldıgınde kullanayım..şimdi arkadaslarım bana korkarım seneye 1000 alırsın dıyorlar:queen: dilim almam desede sanırım bu iş hep daha fazlasını istiyor..:wiinkk:
ilk cbr125 aldıgımda benım ıcın 600 hayal 1000 utopyaydı..hayalıme kavustum.utaopyam artık hayel benım ıcın....ve herkesın hayalıne kavusmasını tüm kalbımle diliyorum..:wiinkk:

Hocam seninle aynı kaderi paylaşacağız inşallah.Bu yaz 250 CC seneye 600 CC 4 sene sonra hayabusaaaaaaaaa:queen:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
dostlar selam dün motorun 5000km bakımı yaptırdım 150 tl tuttu yapılan işlevler yag 2litre matul 10-40. yag filtresi degişti hava filtresi temizlendi zincir yaglandı lastik hava basıncı kontrol yapıldı.motoru kullanmayan arkadaşlar lastik hava basınclarınızı kontrol edin....zincir spreyi würt markayı tavsiye ederim...saygılar...lastik basıncları ön 30 arka 32.
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Merhaba Arkadaşlar,
aranıza yeni katıldım. Daha önce Scooter'dan başka motor kullanmışlığım yok. Nisan Mayıs gibi Ninja 250R almayı planlıyorum. Henüz ehliyet kursuna da yeni kayıt oldum. Biran önce ehliyeti alıp motora binesim var, ama ehliyet pek de yardımcı olmaz sanırım Ninjayı sürmeye :)
Tecrübelerinize dayanarak bu attıgım ilk adımda desteğinizi bekliyorum...
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Merhaba Arkadaşlar,
aranıza yeni katıldım. Daha önce Scooter'dan başka motor kullanmışlığım yok. Nisan Mayıs gibi Ninja 250R almayı planlıyorum. Henüz ehliyet kursuna da yeni kayıt oldum. Biran önce ehliyeti alıp motora binesim var, ama ehliyet pek de yardımcı olmaz sanırım Ninjayı sürmeye :)
Tecrübelerinize dayanarak bu attıgım ilk adımda desteğinizi bekliyorum...

Hele bir ehliyetinizi alında öncelikle gerisi kolay. Kendinize güvenemiyorsanız güvenli sürüş eğitimi alabilirsiniz.

Saygılar.
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Kendime güven konusunda bir sıkıntı yaşamıyorum ama cahil cesaretide göstermek istemiyorum. Bursa' da yaşayan arkadaşlar ,bu bölgede eğer varsa verilen kurslar konusunda beni bilgilendirebilirlerse sevinirim.
Bu arada ninjayı sıfır almayı düşünüyorum. Bayilerle pazarlık payı nedir ne değildir tecrübesi olan arkadaşlar var mı?
SAygılar
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ninja kıvrak bir motordur. bu bakımdan scootera benzer diyebiliriz. ancak gaza olan tepkileri çok ani ve nispeten hızlı bir motor.

imkanın varsa motosikleti alana kadar bir scooterla yada küçük hacimli vitesli bir motor ile pratik yapmanda fayda var.
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Merhaba Overcloud,
benimde kafamda aynı fikir var, imkan yaratabilirsem ehliyet alma sürecinde pratik yapmak istiyorum.
Ninjayı sıfır mı almıştın sen? Beyaz rengini düşünüyorum ben. Bu renkte pek pazarlık şansı vermiyor bayi.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bn ikinci el aldım 7bin km'de, 2008 model.

dün 10bin km'yi devirdi bu arada :)

beyaz yakışıyor ancak ben yeşili daha çok beğeniyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst