Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
cbr125'i sattıktan sonra üzerindeki kaskoyu ninja'ya geçirdim ve önceden ödemiş olduğum 520tl'nin üzerine 35tl fark ödedim.

tabiki bu, seneye kaskoyu yenilerken kasko ucretinin 535tl olacağı anlamına gelmiyor ama 2700tl'lik fiyat bana pek inandırıcı gelmedi, çok yüksek.

makul seviyelerdeki otomobillerde bile bu kadar yuksek kasko yok zira cbr125'imin kaskosu 0km aldığımız hyundai i30'dan daha yuksekti.

belki kaskoyla birlikte içinde farklı opsyionlar olan bir sigortadır..:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
selam ninjacı kardeşler. bugün kasko fiyatı aldım 2700 tl (yıllık) . yorumlarınızı bekliyorum...

O fiytatı veren ya hiç dayak yememiş yada sayı saymayı bilmiyor.

Ben arabama (2005 model clio hb.) her sene kasko yaptırıyorum her sene mutlaka bir kazam olmasına rağmen 2000 liranın üstüne hiç çıkmıyor ki kaskoda artı olarak teyp navigasyon jant ve lastik var...
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
aylardır girip cıktıgım Otoparkta bi ninja yatıyormuşta haberım yok :)
Maslak Ata Center Otoparkında Siyah ninja burdan Birinin mi?
BU760 olması lazım plakası :)
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Arkadaşlar bu motorun km olarak ömrü ortalama ne kadardır? Yani gerekli bakımları yapılmış bir ninja motoru ortalama olarak kaç bin km'de rektefiye ister bir duruma gelir?
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Arkadaşlar bu motorun km olarak ömrü ortalama ne kadardır? Yani gerekli bakımları yapılmış bir ninja motoru ortalama olarak kaç bin km'de rektefiye ister bir duruma gelir?

Şahsen o kadar süre binen biriyle hiç tanışmadım ama uzun bir kmsanırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
slm arkadaşlar ninja almayı düşünüyorum pişman olmak istemiyorum alırsam verdiğim paraya değermi ?? cnkü para ufak bi miktar değil babam işçi emeklisi verdğim para boşa gitsin istemem
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
slm arkadaşlar ninja almayı düşünüyorum pişman olmak istemiyorum alırsam verdiğim paraya değermi ?? cnkü para ufak bi miktar değil babam işçi emeklisi verdğim para boşa gitsin istemem

yaklaşık 4 aydır motoru kullanıyorum
sfır almıştım
verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum
saygılar
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
slm arkadaşlar ninja almayı düşünüyorum pişman olmak istemiyorum alırsam verdiğim paraya değermi ?? cnkü para ufak bi miktar değil babam işçi emeklisi verdğim para boşa gitsin istemem

motor ödeyeceğin parayı her kuruşuna kadar hakediyor.

öyle masraflı bir motorda değil, sürat meraklısı biri değilsen 100km/4.5lt yakıt tüketiyor, fakat parçaları çok pahalı. olurda grenaj değiştirmek zorunda kalırsan çok masraf açacaktır başına.

kullanması çok keyifli ve son derece tatminkar bir motor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:15 ----------

ninja 250r street fighter mod

http://www.youtube.com/watch?v=3IrtI2VYZHs&feature=related

kafa grenajını ninja 150r'dan aldım diyor, bir kaç görsel buldum fakat teknik özellikler hakkında bilgiye ulaşamadım.
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
9
Slm arklar.Uzun zamandır ninja üzerine araştırma yapmaktayım.Hayırlısıyla iki veya üç ay sonra satın alıcam.Sanırım şuan bayilerde satılanlar 2010 modelleri.2011 modelleri çıkıcakmı fiyatta vb. ne değişiklikler olacak yardım ederseniz sevinirim.Eğer 2011 yakında çıkarsa sabretmeye hazırım :)
Birde en büyük isteğim inşallah benzin göstergeli olmasıdır
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ninja 2011 lede bu önümüzdeki sene hiç bir degişiklik malesef olmayacak degişiklikler 2 yılda bir olur. 2008 ve 2009 aynı 2010 ile 2011 aynı olacaktır. bütün modellerde bu böyledir. 2 senelik motor üretilir. ve 2012 yıknda bu degişikliklere umutlanabilirsin. bayilerin eline 8 ci aydan sonraki giren mallar 2011 yılı diye satılacaktır. ve mart ayında elinde malı olan bayiler size yine elindeki malı verecektir. sizde 2011 aldık diye sevineceksiniz. istersen bayi bayi sorabilirsin. bu dediklerimi ordanda teyit ettirebilirsin.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
ninja 2011 lede bu önümüzdeki sene hiç bir degişiklik malesef olmayacak degişiklikler 2 yılda bir olur. 2008 ve 2009 aynı 2010 ile 2011 aynı olacaktır. bütün modellerde bu böyledir. 2 senelik motor üretilir. ve 2012 yıknda bu degişikliklere umutlanabilirsin. bayilerin eline 8 ci aydan sonraki giren mallar 2011 yılı diye satılacaktır. ve mart ayında elinde malı olan bayiler size yine elindeki malı verecektir. sizde 2011 aldık diye sevineceksiniz. istersen bayi bayi sorabilirsin. bu dediklerimi ordanda teyit ettirebilirsin.

Fuardan alırsakta aynı şey geçerli olur mu? yani sonuçta 2011 diye aldığımız mal ruhsatta 2011 diye geçecektir. yoksa bende 2011 model bekliyorum en azından satarken 2011 diye satmak için. e 2-3 ay boşa mı beklemiş olacağım? zmotoyu aradığımda 2011 ocak sonu şubat başı gibi elimizde olur dedi. ve fiyatın birazcık artacağını söyledi.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
2010 da ilk motorumu aldım motorum 2007 model
ruhsatta yazan budur.
ruhsata üretim yılı yazılmak zorunda değil mi?
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
2010 da ilk motorumu aldım motorum 2007 model
ruhsatta yazan budur.
ruhsata üretim yılı yazılmak zorunda değil mi?

motosikleti teslim aldığın tarih trafiğe çıkış tarihin. yani şöyle şu an gidip 2010 motosiklet al ruhsatta 2011 model yazar ama trafige çıkış tarihi 2010 yazar. bende 2008 cbr125 var ama trafiğe çıkış tarihi 2007 nin 9uncu ayı. yanı satışı çok etkileyeceğini düşünmüyorum.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
motosikleti teslim aldığın tarih trafiğe çıkış tarihin. yani şöyle şu an gidip 2010 motosiklet al ruhsatta 2011 model yazar ama trafige çıkış tarihi 2010 yazar. bende 2008 cbr125 var ama trafiğe çıkış tarihi 2007 nin 9uncu ayı. yanı satışı çok etkileyeceğini düşünmüyorum.

İlan verirken 2010 model demek var 2011 model demek var siz iki motorun fiyatı aynı olsa ikiside aynı şekilde hasarsız olsa hangisine bakarsınız ?
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
Arkadaşlar bu motorlarda sabit gidilebilecek en yüksek hız nedir?Mesela otobanda sabit bir hızla 1 saat boyunca en çok kaç km/s hızla gidebilirimki motoru zorlamamış olayım..
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Arkadaşlar bu motorlarda sabit gidilebilecek en yüksek hız nedir?Mesela otobanda sabit bir hızla 1 saat boyunca en çok kaç km/s hızla gidebilirimki motoru zorlamamış olayım..

bu soru her 2-3 sayfada bir soruluyor
azcık sayfaları bir göz gezdirin
motor en fazla 320km yapıyor
yapmaz diyen olursa ben yaptım olacak:p
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
bu soru her 2-3 sayfada bir soruluyor
azcık sayfaları bir göz gezdirin
motor en fazla 320km yapıyor
yapmaz diyen olursa ben yaptım olacak:p

ben bir depoyla kaç km gittigini sormuyorum ki motoru zorlamadan ortalama kaç km hız ile gidilebilir onu soruyorum mesela son hızı 170 km diosunuz ama yarım saat otobanda 170 ile gitsek motor pert olur ben stabil en yuksek motora zarar vermeden kaç km hızla gidilebilir onu soruyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
En rahat 100-120 arası gidersin. Hatırladıgım kadarıyla 6.viteste 8.000 devirde falan oluyosun o sıralarda. Daha yuksek suratle uzun süre gidemezsin ama sollamalar ve ara hızlanmalarda limite hemen ulaşabılırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst