Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Yagmur olmazsa gelırım. Bir arkadas bana özelden telini yazarsa sevinirim gelmeden önce arıyım maglum karşıdan gelıyorum sütiş buluşmasında kimseyı goremedım boşa gelmıyım.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
650cc burgman var yakın arkadasımda. Onunla çok denedik. Makine triptronik oldugu için 5 kere kalktıysak 3 kere o geçti 60 a kadar kaa önde şekilde. Fakat lastik ısıtım doldurup kalktığımda hiç şansı yok gelemiyor. Gece kavacık dönüşü uzunda da geçiyorum. O elektronik kadranda en cok 187km/h gördüğünü söyledi. Gerçi elektronik kadran illa yanılması olur.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Buluşma varmı yokmu nedir durum yazdım kimseden ses seda cıkmadı ona göre cıkıcam evden
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
redline dolaşmaya devam edersen yakında kendini serviste bulursun...

neyse cevap verip uzatmak istemiyorum :) ama emin ol 15 senedir motor üstünde olan birisi olarak redline, ivmelenme, vites geçisi ve servis ibarelerini en az senin kadar iyi biliyorum...

kastım, motoru iyice devirlendirip redline ilk girdiğinde 2ye atmaktı. bu zaten her zamanki sürüş tarzım değildir. Motoru gayet sakin kullanırım.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
yenı katılımlara tesekürler yanlız toplu sürüş kurallarına uyalım uymayanları uyaralımmm....:bounce:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Selamlar,

Bende aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 1 aylık Ninja kullanıcısıyım ve motorumu genelde evden - işe / işten - eve kullanıyorum ev ile iş arası 1,5 km :mrgreen: kullanması çok keyifli bir motorsiklet gerçektende. Motorumu her gördüğümde her bindiğimde nasılda doğru bir tercih yaptığım tekrar tekrar aklıma geliyor.

Saygılar.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
hayırlı sürüşler arkadaşlar. çok keyif aldığım motorlardan birisi ki sonuçta 600 cc motordan buna binmeme ragmen süper keyif alıyorum.



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
ikisi de güzel motor
kıyaslamak doğru olmaz
henüz Kawasaki Ninja 250R kullanıp da pişman olanını görmedim okumadım
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
Arkadaşlar merhaba.. Aranıza yeni katılmış bulunuyorum. Kawasaki motorlar çocukluğumdan beri rüyalarımı süsler. Ben ksıa ve öz motor hayatımla ilgili size bir konu yazacağım sonra fikirlerinizi,tavsiyelerinizi öğrenmek istiyorum..

Öncelikle 1ay önce hyosung gt 250r motorumu satmış bulunuyorum. O motoru yaklaşık 3 ay kullandım ve bu 3 ay içerisinde tüm kurnazlıklarına kadar kendim çözdüm. Hızlı virajları almak gibi vs ve hiç agresif kullanmadım 8-9bin deviri geçirmedim. en fazla 150 basıyordu motor. Şimdiki aklım olsa ama hyosungun yanından bile geçmem! Neden mi? motorsikleti direkt kötülemem ondan çok memnuno lanlarda var saygı duyarım. Benim canım çok yandı işcilik birdefa sıfır herşey dökülüyor kırılıyor. Ben 4000kmde ikinci el 2008 model aldım. Motorun beyin dagılmış elektrik sistemi çökmüş vs. Şanslıyım ki 3 ay bu şekilde kullanmışım sonra sattığımda adam servise götrüdüğünde bunları görmüş. Çok üzüldüm başkasına boyle bir mal sattığım için ama inanın şunu çok iyi anladım alacaksak 4 büyük markadan birini alacağız. Gerisi fasafiso. Motorun kontağı kapatınca motor durmuyordu oyle abuk subuk arızalar verdi düşünün. ve daha 2 yıllık motor.

Konuya geleyim şimdi elimde kawasaki ninja250 alacak param var. Ve görünüm olarakta çok begeniyorum. Gönül isterki 600lük makina alayım. Ama 2.el motor yada araba almamaya tövbe ettim. Etiyle butuyla benim olsun. Görüyorum herkes çok memnun. Aşırı hız hastasıda değilim motorsporlarına olan ilgimden bu aleti istiyorum. Bana kalsa F1 aracaıyla gezerim :) Belki param olursa ilerde zx6r alırm ve son motorum olur. Şimdi en az 2-3 yıl için bu motoru alacağım. Kronik problemi yok sanırm? işcilik bakımından hiç şüphem yok oncelikle bunun hakkında bilgi verebilr misinz? Örneğin hyosung ta aynasını 5-6 kere oynatınca yalama oluyordu :) Sürekli düşüyordu ayna yani.

Ayrıca asıl sizden almak istediğim tavsiye şu;

Şimdi malum kış geldi sezon bitti. Güneşli hava gorunce krize giriyorum motora binmek istiyorum kmlerce gidip keyif almak istiyorum. Ama kışın bu her zaman olan bi hava değil. Şimdi hemen bu motoru alıp arada bi trafiğe çıkıp arkadaşımın kapalı depolarında saklamamı tavsiye edersiniz. Yoksa bikaç ay daha bekleyip 2011 model almamı mı onerirsiniz? Ve 2011 model değişiklikler nasıl olur bilgisi olan var mı? yada türkiyeye gelmesi ne kadar sürer en azından? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şeytan diyor git bas parayı al ama...
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
2011'e az bir zaman kaldı
ben sizin yerinizde olsam 2011'i beklerdim ama sizin yerinizde değilim ve beklemedim ağustos ayında aldım motorumu:)
Kawasaki Ninja 250R 2010 model motor aldım sıfır
motordan çok memnunum
şehir içi şehirler arası hiç farketmiyor
motor atak bence ve güçlü bir motor
ilk motorum olduğu için bir kıyaslama bir tavsiye veremeyeceğim
ama daha öncelerde hep dediğim gibi pişman olan yok bildiğim kadarıyla
aralık ayına 1 ay kaldı, kışın bir iki hafta daha güneşli olur sonra normal havaya yağışlı karlı çamurlu havaya dönüşür
Şeytana uymamak gerekir yani
ama bilemiyorum ben 2-3 aydır kullanıyorum motorumu çok memnunum
daha öğreneceğim çok şey var ancak motora alıştıkça motor da size alışıyor
daha rodajım bitmedi onu da söyleyeyim 500km daha var rodajın tamamlanmasına :)
şu yakın zamanlarda ya bu haftasonu yada bir dahaki haftasonu uzun yol denemeleri yapacağım kısmet olursa
saygılar
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
neyse cevap verip uzatmak istemiyorum :) ama emin ol 15 senedir motor üstünde olan birisi olarak redline, ivmelenme, vites geçisi ve servis ibarelerini en az senin kadar iyi biliyorum...

kastım, motoru iyice devirlendirip redline ilk girdiğinde 2ye atmaktı. bu zaten her zamanki sürüş tarzım değildir. Motoru gayet sakin kullanırım.

yaş kaç üstadım
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
2011 al nede olsa aynı parayı vereceksin ve sonuçta satarken 2011 diye satarsın

bu arada motor degişiklikleri yada yenilikler 2 sene ara ile yapılır. 2008 2009 aynı 2010 2011 aynı kasa hiç bir degişiklik olmayacak siyah eksoz ve yeşil arka koltuktan başka bir degişiklik yok
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Arkadaşlar merhaba.. Aranıza yeni katılmış bulunuyorum. Kawasaki motorlar çocukluğumdan beri rüyalarımı süsler. Ben ksıa ve öz motor hayatımla ilgili size bir konu yazacağım sonra fikirlerinizi,tavsiyelerinizi öğrenmek istiyorum..

Öncelikle 1ay önce hyosung gt 250r motorumu satmış bulunuyorum. O motoru yaklaşık 3 ay kullandım ve bu 3 ay içerisinde tüm kurnazlıklarına kadar kendim çözdüm. Hızlı virajları almak gibi vs ve hiç agresif kullanmadım 8-9bin deviri geçirmedim. en fazla 150 basıyordu motor. Şimdiki aklım olsa ama hyosungun yanından bile geçmem! Neden mi? motorsikleti direkt kötülemem ondan çok memnuno lanlarda var saygı duyarım. Benim canım çok yandı işcilik birdefa sıfır herşey dökülüyor kırılıyor. Ben 4000kmde ikinci el 2008 model aldım. Motorun beyin dagılmış elektrik sistemi çökmüş vs. Şanslıyım ki 3 ay bu şekilde kullanmışım sonra sattığımda adam servise götrüdüğünde bunları görmüş. Çok üzüldüm başkasına boyle bir mal sattığım için ama inanın şunu çok iyi anladım alacaksak 4 büyük markadan birini alacağız. Gerisi fasafiso. Motorun kontağı kapatınca motor durmuyordu oyle abuk subuk arızalar verdi düşünün. ve daha 2 yıllık motor.

Konuya geleyim şimdi elimde kawasaki ninja250 alacak param var. Ve görünüm olarakta çok begeniyorum. Gönül isterki 600lük makina alayım. Ama 2.el motor yada araba almamaya tövbe ettim. Etiyle butuyla benim olsun. Görüyorum herkes çok memnun. Aşırı hız hastasıda değilim motorsporlarına olan ilgimden bu aleti istiyorum. Bana kalsa F1 aracaıyla gezerim :) Belki param olursa ilerde zx6r alırm ve son motorum olur. Şimdi en az 2-3 yıl için bu motoru alacağım. Kronik problemi yok sanırm? işcilik bakımından hiç şüphem yok oncelikle bunun hakkında bilgi verebilr misinz? Örneğin hyosung ta aynasını 5-6 kere oynatınca yalama oluyordu :) Sürekli düşüyordu ayna yani.

Ayrıca asıl sizden almak istediğim tavsiye şu;

Şimdi malum kış geldi sezon bitti. Güneşli hava gorunce krize giriyorum motora binmek istiyorum kmlerce gidip keyif almak istiyorum. Ama kışın bu her zaman olan bi hava değil. Şimdi hemen bu motoru alıp arada bi trafiğe çıkıp arkadaşımın kapalı depolarında saklamamı tavsiye edersiniz. Yoksa bikaç ay daha bekleyip 2011 model almamı mı onerirsiniz? Ve 2011 model değişiklikler nasıl olur bilgisi olan var mı? yada türkiyeye gelmesi ne kadar sürer en azından? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şeytan diyor git bas parayı al ama...

fuara az kaldı...orda yenisini inceleybılırsın..bende satıcam motorumu sahıbındene koydum ancak herkes pahalı verıyorsun dıyor..sezon bıtmıs bu paraya veremezsın dıyorlar..paraya ıhtıyacım oldugu ıcın satmıyorumkı...olmazsa kalabılır cunku yenı sezona kadar 3 kez bıle bınsem bınlıraya deger...o yuzden ıcındekı ses sana gıt al dıyorsa gıt sıfır al.aklın hıc kalmıyor cunku..ama illaki cok temız makınalar var..5500euro verıp sıfır almak mı 11-12 bın verıp 600cc temız bısımı bulmak?
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
fuara az kaldı...orda yenisini inceleybılırsın..bende satıcam motorumu sahıbındene koydum ancak herkes pahalı verıyorsun dıyor..sezon bıtmıs bu paraya veremezsın dıyorlar..paraya ıhtıyacım oldugu ıcın satmıyorumkı...olmazsa kalabılır cunku yenı sezona kadar 3 kez bıle bınsem bınlıraya deger...o yuzden ıcındekı ses sana gıt al dıyorsa gıt sıfır al.aklın hıc kalmıyor cunku..ama illaki cok temız makınalar var..5500euro verıp sıfır almak mı 11-12 bın verıp 600cc temız bısımı bulmak?

Temiz olduguna ne akdar güvenilebilir ki? en yakınlarımdan bile şüpheleniyorum.. çünkü bir arkadaşımı km düşürerek kandırdılar vs. Çok arada kaldım yahu :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 ----------

2011'e az bir zaman kaldı
ben sizin yerinizde olsam 2011'i beklerdim ama sizin yerinizde değilim ve beklemedim ağustos ayında aldım motorumu:)
Kawasaki Ninja 250R 2010 model motor aldım sıfır
motordan çok memnunum
şehir içi şehirler arası hiç farketmiyor
motor atak bence ve güçlü bir motor
ilk motorum olduğu için bir kıyaslama bir tavsiye veremeyeceğim
ama daha öncelerde hep dediğim gibi pişman olan yok bildiğim kadarıyla
aralık ayına 1 ay kaldı, kışın bir iki hafta daha güneşli olur sonra normal havaya yağışlı karlı çamurlu havaya dönüşür
Şeytana uymamak gerekir yani
ama bilemiyorum ben 2-3 aydır kullanıyorum motorumu çok memnunum
daha öğreneceğim çok şey var ancak motora alıştıkça motor da size alışıyor
daha rodajım bitmedi onu da söyleyeyim 500km daha var rodajın tamamlanmasına :)
şu yakın zamanlarda ya bu haftasonu yada bir dahaki haftasonu uzun yol denemeleri yapacağım kısmet olursa
saygılar

açıklamaların için teşekkürler bu forumun üm sayfalarını okudum zaten her fırsatta özellikle yazdığın iyi yorumları görmüştüm. rodaj süresinin ne akdar oldugunu falan vs buralardan hep ogrendim zaten :) işte dediğin gibi bu hava şartları ve 2011 model olması benim canımı sıkıyor motorsuz kaldım boyle :) o hyosung veletine iyi alışmıştım emektar gibi bişeydi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:32 ----------

2011 al nede olsa aynı parayı vereceksin ve sonuçta satarken 2011 diye satarsın

bu arada motor degişiklikleri yada yenilikler 2 sene ara ile yapılır. 2008 2009 aynı 2010 2011 aynı kasa hiç bir degişiklik olmayacak siyah eksoz ve yeşil arka koltuktan başka bir degişiklik yok

Bilgi için teşekkürler dostum dediğin gibi ilan verirken 2011 model diye ilan vermek var tabi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst