redline'da ikiye atıp gaz açtığınızdaki ivmelenmesi bana çok tatlı geliyor.
redline dolaşmaya devam edersen yakında kendini serviste bulursun...
redline dolaşmaya devam edersen yakında kendini serviste bulursun...
zxr 250de sadece 2010 modellerdemi benzin göstergesi var.


neyse cevap verip uzatmak istemiyorumama emin ol 15 senedir motor üstünde olan birisi olarak redline, ivmelenme, vites geçisi ve servis ibarelerini en az senin kadar iyi biliyorum...
kastım, motoru iyice devirlendirip redline ilk girdiğinde 2ye atmaktı. bu zaten her zamanki sürüş tarzım değildir. Motoru gayet sakin kullanırım.
Arkadaşlar merhaba.. Aranıza yeni katılmış bulunuyorum. Kawasaki motorlar çocukluğumdan beri rüyalarımı süsler. Ben ksıa ve öz motor hayatımla ilgili size bir konu yazacağım sonra fikirlerinizi,tavsiyelerinizi öğrenmek istiyorum..
Öncelikle 1ay önce hyosung gt 250r motorumu satmış bulunuyorum. O motoru yaklaşık 3 ay kullandım ve bu 3 ay içerisinde tüm kurnazlıklarına kadar kendim çözdüm. Hızlı virajları almak gibi vs ve hiç agresif kullanmadım 8-9bin deviri geçirmedim. en fazla 150 basıyordu motor. Şimdiki aklım olsa ama hyosungun yanından bile geçmem! Neden mi? motorsikleti direkt kötülemem ondan çok memnuno lanlarda var saygı duyarım. Benim canım çok yandı işcilik birdefa sıfır herşey dökülüyor kırılıyor. Ben 4000kmde ikinci el 2008 model aldım. Motorun beyin dagılmış elektrik sistemi çökmüş vs. Şanslıyım ki 3 ay bu şekilde kullanmışım sonra sattığımda adam servise götrüdüğünde bunları görmüş. Çok üzüldüm başkasına boyle bir mal sattığım için ama inanın şunu çok iyi anladım alacaksak 4 büyük markadan birini alacağız. Gerisi fasafiso. Motorun kontağı kapatınca motor durmuyordu oyle abuk subuk arızalar verdi düşünün. ve daha 2 yıllık motor.
Konuya geleyim şimdi elimde kawasaki ninja250 alacak param var. Ve görünüm olarakta çok begeniyorum. Gönül isterki 600lük makina alayım. Ama 2.el motor yada araba almamaya tövbe ettim. Etiyle butuyla benim olsun. Görüyorum herkes çok memnun. Aşırı hız hastasıda değilim motorsporlarına olan ilgimden bu aleti istiyorum. Bana kalsa F1 aracaıyla gezerimBelki param olursa ilerde zx6r alırm ve son motorum olur. Şimdi en az 2-3 yıl için bu motoru alacağım. Kronik problemi yok sanırm? işcilik bakımından hiç şüphem yok oncelikle bunun hakkında bilgi verebilr misinz? Örneğin hyosung ta aynasını 5-6 kere oynatınca yalama oluyordu
Sürekli düşüyordu ayna yani.
Ayrıca asıl sizden almak istediğim tavsiye şu;
Şimdi malum kış geldi sezon bitti. Güneşli hava gorunce krize giriyorum motora binmek istiyorum kmlerce gidip keyif almak istiyorum. Ama kışın bu her zaman olan bi hava değil. Şimdi hemen bu motoru alıp arada bi trafiğe çıkıp arkadaşımın kapalı depolarında saklamamı tavsiye edersiniz. Yoksa bikaç ay daha bekleyip 2011 model almamı mı onerirsiniz? Ve 2011 model değişiklikler nasıl olur bilgisi olan var mı? yada türkiyeye gelmesi ne kadar sürer en azından? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şeytan diyor git bas parayı al ama...
fuara az kaldı...orda yenisini inceleybılırsın..bende satıcam motorumu sahıbındene koydum ancak herkes pahalı verıyorsun dıyor..sezon bıtmıs bu paraya veremezsın dıyorlar..paraya ıhtıyacım oldugu ıcın satmıyorumkı...olmazsa kalabılır cunku yenı sezona kadar 3 kez bıle bınsem bınlıraya deger...o yuzden ıcındekı ses sana gıt al dıyorsa gıt sıfır al.aklın hıc kalmıyor cunku..ama illaki cok temız makınalar var..5500euro verıp sıfır almak mı 11-12 bın verıp 600cc temız bısımı bulmak?
2011'e az bir zaman kaldı
ben sizin yerinizde olsam 2011'i beklerdim ama sizin yerinizde değilim ve beklemedim ağustos ayında aldım motorumu
Kawasaki Ninja 250R 2010 model motor aldım sıfır
motordan çok memnunum
şehir içi şehirler arası hiç farketmiyor
motor atak bence ve güçlü bir motor
ilk motorum olduğu için bir kıyaslama bir tavsiye veremeyeceğim
ama daha öncelerde hep dediğim gibi pişman olan yok bildiğim kadarıyla
aralık ayına 1 ay kaldı, kışın bir iki hafta daha güneşli olur sonra normal havaya yağışlı karlı çamurlu havaya dönüşür
Şeytana uymamak gerekir yani
ama bilemiyorum ben 2-3 aydır kullanıyorum motorumu çok memnunum
daha öğreneceğim çok şey var ancak motora alıştıkça motor da size alışıyor
daha rodajım bitmedi onu da söyleyeyim 500km daha var rodajın tamamlanmasına
şu yakın zamanlarda ya bu haftasonu yada bir dahaki haftasonu uzun yol denemeleri yapacağım kısmet olursa
saygılar
2011 al nede olsa aynı parayı vereceksin ve sonuçta satarken 2011 diye satarsın
bu arada motor degişiklikleri yada yenilikler 2 sene ara ile yapılır. 2008 2009 aynı 2010 2011 aynı kasa hiç bir degişiklik olmayacak siyah eksoz ve yeşil arka koltuktan başka bir degişiklik yok