Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Benim motorum düzlükte rahat 180 km çıkıyor. Hafif meğilde (genelde 2.köprü yolunda kavacıktan gelirken tam gaz açıyorum) 185 km ye çıkıyor.

Keyif için bindiğimden ne kadar yakar kaç kuruş özellikle hesaplamadım fakat genel olarak 20 kuruş diyebilirim şehir içi dur kalk çok oldugunda. Ortalama 80km ile dur kalk olmadan gittiğimde 13 kuruşa kadar indi. Ayrıca motorumda Mivv Gp egzos mevcut.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Benim motorum düzlükte rahat 180 km çıkıyor. Hafif meğilde (genelde 2.köprü yolunda kavacıktan gelirken tam gaz açıyorum) 185 km ye çıkıyor.

Keyif için bindiğimden ne kadar yakar kaç kuruş özellikle hesaplamadım fakat genel olarak 20 kuruş diyebilirim şehir içi dur kalk çok oldugunda. Ortalama 80km ile dur kalk olmadan gittiğimde 13 kuruşa kadar indi. Ayrıca motorumda Mivv Gp egzos mevcut.

Kardeş eksozun yüksek devirlerdeki sesi (7000rpm ve üstü diyelim) nasıl fabrika çıkışı eksoza göre? Kayda değer bir fark var mı ses açısından?
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Kardeş eksozun yüksek devirlerdeki sesi (7000rpm ve üstü diyelim) nasıl fabrika çıkışı eksoza göre? Kayda değer bir fark var mı ses açısından?


Ses kesinlikle çok farklı.. Standart egzozundan zaten zerre ses çıkmıyordu..
Ben bu egzozu takmadan önce TwoBrothers'ın ninja250r için yaptıgı egzozu taktım kullandım ses kesinlikle tatmin etmedi chopper sesi gibi geldi. Aklımda Mivv vardı kısmet buldum hemen aldım. Ses gerçekten çok çok iyi. 2 silindirli makinaya göre çok tatmin edici. Silencer takılı gidiyorum hep. Silencer ı çıkarttıgımda ses aşırı oluyor ve butun polislerin dikkatini çekiyor. Ayrıca 250cc makine sıkıştırma olması lazım silencer ı çıkarttıgımda hıc olmuyor gibi düşünuyorum. Gecenlerde bir arkadasım arabasını denemek istedi gece kavacık yoluna çıktık ben silencer ı söktüm söylediğine göre o 150 ile giderken (ben muhtemelen 5.vites sonu 165km) ateş atmış egzoz ben 6.vitese atarken. Silencer olmadan çok patlatıyor.
Sezon bitti gibi guzel bir gunde buluşma olursa gelirim video vs çekebiliriz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Ses kesinlikle çok farklı.. Standart egzozundan zaten zerre ses çıkmıyordu..
Ben bu egzozu takmadan önce TwoBrothers'ın ninja250r için yaptıgı egzozu taktım kullandım ses kesinlikle tatmin etmedi chopper sesi gibi geldi. Aklımda Mivv vardı kısmet buldum hemen aldım. Ses gerçekten çok çok iyi. 2 silindirli makinaya göre çok tatmin edici. Silencer takılı gidiyorum hep. Silencer ı çıkarttıgımda ses aşırı oluyor ve butun polislerin dikkatini çekiyor. Ayrıca 250cc makine sıkıştırma olması lazım silencer ı çıkarttıgımda hıc olmuyor gibi düşünuyorum. Gecenlerde bir arkadasım arabasını denemek istedi gece kavacık yoluna çıktık ben silencer ı söktüm söylediğine göre o 150 ile giderken (ben muhtemelen 5.vites sonu 165km) ateş atmış egzoz ben 6.vitese atarken. Silencer olmadan çok patlatıyor.
Sezon bitti gibi guzel bir gunde buluşma olursa gelirim video vs çekebiliriz.

Teşekkürler:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
biraz önce eksozu kople söktüm 6 bin ile 7 bin devir arası bagıttırdım. çok dehşet ses vardı.
mahallelerde devir çektim hevesimi alıp tekrar orji eksozu taktım.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
10.000 bakımını yaptırdım... Erkenden yaptırdım ama maalesef havalar kötü bugun fena degılken aradan çıksın dedım..

Zmoto'da yaptırmadım bakımını. Motorumu bırakmak içime sinmedi çunku değişicek çok parça vardı görmem gerekıyordu ayrıca 10.000 bakım oldugu için işçiliği fazla istediler ne alakaysa sadece yag filtreler değişiyor genel kontrol...

Kawasaki yetkili satıcı olup , servisi vs çok düzgün çoğu motorcunun yakından tanıdıgı yerde yaptırdım bakımları.. Hem aramızın iyi oluşu hemde motorumun başında durdugum için çok çok memnun kaldım.

-2 litre castrol 10-50 racing motor yağı (bu yağ pahalı oldugu için bilenler kullanıyor kesinlikle tavsiye bende yeni öğrendim)
-2 adet NGK CR9E buji (daha sıcak çalıştıgından dolayı bunu tercih ettım + bir kaç kişi daha tavsiye etmişti değişince 9E tak diye)
-Ön fren balatası (Çok daha kaliteli bir balata alıp taktık markası aklımda değil öğrenirsem yazarım özellikle seçtım)
-Yağ filtresi.
-Hava filtresi iyi durumda oldugu için balata yağı ile temizledikten sonra yıkıyıp kuruttuk değişmedik.

Değişenler haricinde motor suyu kontrol edildi az biraz eksilme vardı, zincirin ayarı yapıldı ve yağlandı, lastik havaları kontrol edildi, grenajların içindeki vidayı tutan plastıkler çatladıgı için hepsi değiştirildi, grenaj kopçeleri değiştirildi, vites pedalının aralıgı ayarlandı..

Aklımda ufak tefek çok şey vardı servise bırakmayarak bunlarıda yaptırmış oldum..
Çok memnun kaldım

 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
10.000 bakımını yaptırdım... Erkenden yaptırdım ama maalesef havalar kötü bugun fena degılken aradan çıksın dedım..

Zmoto'da yaptırmadım bakımını. Motorumu bırakmak içime sinmedi çunku değişicek çok parça vardı görmem gerekıyordu ayrıca 10.000 bakım oldugu için işçiliği fazla istediler ne alakaysa sadece yag filtreler değişiyor genel kontrol...

Kawasaki yetkili satıcı olup , servisi vs çok düzgün çoğu motorcunun yakından tanıdıgı yerde yaptırdım bakımları.. Hem aramızın iyi oluşu hemde motorumun başında durdugum için çok çok memnun kaldım.

-2 litre castrol 10-50 racing motor yağı (bu yağ pahalı oldugu için bilenler kullanıyor kesinlikle tavsiye bende yeni öğrendim)
-2 adet NGK CR9E buji (daha sıcak çalıştıgından dolayı bunu tercih ettım + bir kaç kişi daha tavsiye etmişti değişince 9E tak diye)
-Ön fren balatası (Çok daha kaliteli bir balata alıp taktık markası aklımda değil öğrenirsem yazarım özellikle seçtım)
-Yağ filtresi.
-Hava filtresi iyi durumda oldugu için balata yağı ile temizledikten sonra yıkıyıp kuruttuk değişmedik.

Değişenler haricinde motor suyu kontrol edildi az biraz eksilme vardı, zincirin ayarı yapıldı ve yağlandı, lastik havaları kontrol edildi, grenajların içindeki vidayı tutan plastıkler çatladıgı için hepsi değiştirildi, grenaj kopçeleri değiştirildi, vites pedalının aralıgı ayarlandı..

Aklımda ufak tefek çok şey vardı servise bırakmayarak bunlarıda yaptırmış oldum..
Çok memnun kaldım


bılgılerden dolayı tesekurler yapılan yerın ismini tel ve adreside eklersen memnun kalırız saygılar....:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Moto RS - 216-337 13 72 Bahtiyar Salih. Kadıköy yoğurtçu parkının karşısı..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
pes diyorum kendime, daha iki sayfa önce yazılmış :)

sonuç olarak motoru tavsiye ettiğini söylemişsin ordaki mesajında.

peki sürüşü rahat mıdır, uzun yolda yorar mı?

ve periyodik bakımları pahalı mıdır?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
pes diyorum kendime, daha iki sayfa önce yazılmış :)

sonuç olarak motoru tavsiye ettiğini söylemişsin ordaki mesajında.

peki sürüşü rahat mıdır, uzun yolda yorar mı?

ve periyodik bakımları pahalı mıdır?

Ninja ile aynı oturuş pozisyonu, bakımları da aynı. Zaten bu ninjanın atası, yani 2004 ninja. Çoğu şeyi aynıdır kardeş. Özeline de mesaj attım bilgilendirme amaçlı.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşlar ninja 250 motorsikleti olupta radyatör koruması takmayı ihmal etmeyin
illa orjinal olacak diye birşey yok otobüs hava filitre lerini kesip takabilirsiniz.
arkadaşım er 6 en ile yola çıkıyor ve ön tekerden kalkan taş parçası radyatörü deldi fiyatı 1700 tl

 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam Arkadaşlar...

Yine bir buluşma ayarladık. 17 Ekim Pazar Saat 14:00 Yer Dolmabahçe Sarayı yanındaki çay bahçesi... Görüşmek üzere...



NOT: Yağmur yağışı olursa buluşma iptal edilecektir...



Ninja 250R
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst