- Katılım
- 3 Tem 2010
- Mesajlar
- 453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rica ederim güzel insan istediğin zaman yardımcı olurum.
zzr karbüratörlüdür, yakıtı biraz daha fazla ninjaya oranla. Motoru ninjaya göre daha hassas bence, ama daha sportif.(Bence nedeni de 12.4:1 sıkıştırma oranı) Ninja kullanmadım ama ciddi bir fark olduğunu gözlemlemedim açıkcası. Kalıbı on numara onu belirteyim kesinlikle 600 lük sanıyorlar ninjadan geniş. Ninja enjeksiyonlu olduğundan daha verimli tabi ve revize edilmiş motor parçaları ve indirgenmiş kompresyon oranı ile de daha dayanıklı motora sahip.
Peki çoğu yerde görüyorum. Diyorlarki son hızı 180-190 km/h buna ne diyebilirsin? Zxr250 170-180 max görüyo oda baya zorlamak gerekiyo. Zzr modifiyesiz 180-190 görüyo nasıl oluyo? Baya kafam karıştı bg farkımı var arada yada bu kadar fark eden ne?
(Tabi ben bunların hızında değilim sadece farkı merak ettim.)