Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
2
iyide .. :)

Anadolu yakasından gelenlerle nerede bulusacaksınız?? Ben Bostancıdan katılmayı düsünüyorum...
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar,

Ben de 2. el bir ninja 250 ile aranıza katıldım, henüz yeni ehliyet almak üzere olduğumdan şimdilik garajda yatıyor, yavaş yavaş trafiğe çıkacağız artık :)

Şöyle bir sorum var, sanırım aldığım motorun rölanti ayarı düşükmüş, 1. viteste debriyaja basılıyken kısa bir süre sonra motor duruyor. Aynı şekilde çok düşük hızda 1de giderken gazı kesince motor gene kendiliğinden duruyor. Tam olarak bu ayar nasıl, neresinden yapılıyor bilgi verebilir misiniz?

Motorun sol tarafında panel aralıgında siyah kafalı bir ayar dugmesi var. oradan cevirerek yapıyorsun. ama motor sıcakken yapmanı tavsiye ederim. cunku sogukken rolanti otomatik olarak yuksek oluyor.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motorsikletin yağ filitresi yanında made ın japon yazmıyan motorlar var acaba sebebi başka yerde üretildiği mi?

 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
4
yahya can

2010 modellerı 11 mılyar dostum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------

yaklaşık 950 km den bahsedıyorsun dostum buda demektır kı 2.2 depo benzın yanı bır depo benzınle 400 km gıdıyorsun bır depo benzın 17 lıtre alıyr buda yaklasık 65 lıra. 130 140 mılyonluk benzınle gelebılrısın kanka ızmıre.150 ytl dıyıver sehır ıcı falan
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
selamlar ist bagcılar_bursa uludag zirve 201 km de...biri EDİRNE dedi galiba...otobandan non stop 210 km de...:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

motorsikletin yağ filitresi yanında made ın japon yazmıyan motorlar var acaba sebebi başka yerde üretildiği mi?


yok onlar cakma sanırım :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
bir gün bu grubu karadeniz bölgesine Giresun'a da beklerim
belki yol çok uzun ve yorucu olacaktır ancak yine de beklerim
ben de inşallah bu sezon değil de önümüzdeki bahar ayında sitanbula gelip sizlerin arasına karışmayı düşünüyorum
saygılar
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Onları bilmem de benim karadeniz gezisi planım var eğer bu gerçekleşirse giresuna mutlaka geleceğim :) ninja ninja turlarız artıkın :D
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
bir gün bu grubu karadeniz bölgesine Giresun'a da beklerim
belki yol çok uzun ve yorucu olacaktır ancak yine de beklerim
ben de inşallah bu sezon değil de önümüzdeki bahar ayında sitanbula gelip sizlerin arasına karışmayı düşünüyorum
saygılar

selamlar benım gönlümde karadeniz sahıl yolu yatıyo aslında trabzon uzun göl son duragım olur...:cat:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
20 dk önce eve girdim o kadar sogukki ön frene basmak için bile zorlanıyordum.
Uzun yol pek sağlıklı olmaz helede Karadeniz burdan çok çok soguktur şuan.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Yav giyinelim kuşanalım çıkalım gezelim gelelim :) :) Yapalım bir plan... bütçe çıkaralım. sonra da yola çıkalım :D benim 1000 bakımı geldi zaten. çok mu biniyorum ne :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst