Merhaba.0 km ninja 250 r fiyatı ne kadar acaba venerelerden alabiliriz bu motoru...
http://www.kawasaki.com.tr/yetkili-satici.html
Türkiye distrübitörü Z-Moto AŞ.
verdiğim linkte yetkili satıcıların adı adresi telefon numarası var ayrıca o sitede yetkili servislerin adı adresleri ve telefon numaraları var
Anadolu yakasından gelenlerle nerede bulusacaksınız?? Ben Bostancıdan katılmayı düsünüyorum...
Selam arkadaşlar,
Ben de 2. el bir ninja 250 ile aranıza katıldım, henüz yeni ehliyet almak üzere olduğumdan şimdilik garajda yatıyor, yavaş yavaş trafiğe çıkacağız artık
Şöyle bir sorum var, sanırım aldığım motorun rölanti ayarı düşükmüş, 1. viteste debriyaja basılıyken kısa bir süre sonra motor duruyor. Aynı şekilde çok düşük hızda 1de giderken gazı kesince motor gene kendiliğinden duruyor. Tam olarak bu ayar nasıl, neresinden yapılıyor bilgi verebilir misiniz?
bir gün bu grubu karadeniz bölgesine Giresun'a da beklerim
belki yol çok uzun ve yorucu olacaktır ancak yine de beklerim
ben de inşallah bu sezon değil de önümüzdeki bahar ayında sitanbula gelip sizlerin arasına karışmayı düşünüyorum
saygılar
selamlar benım gönlümde karadeniz sahıl yolu yatıyo aslında trabzon uzun göl son duragım olur...:cat:
bu soğukta o kadar uzun yol yapar mıyım tartışılır amma iyi bir yoldaş ile neden olmasın?
ben varım!