ninjaların açılışına kim dikkat ediyor. bence çok az kişi buna dikkat ediyor. bir arkadaşım istanbuldan 3000 km de motor aldı oynama yok km dogru fakat motoru alan ilk sahibi açılışa dikkat etmemiş sanırım eksantirik zincir sesi geliyor. hafif hafif rolantada şıkırtıyor. benim motor 9 binde böyle bir ses yok ama açılışa çok dikkat edildi.

