Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
evet shule çok güzel söylemiş
aralardan geçiyor
bugün bir arkadaşım denedi, ben de artçıydım
heyecanlı ama tehlikeli
gerek yok
zaten asil bir duruşu var
normal hızında kendi yolunda rahat rahat gitmesi yeterli
üstelik aralardan geçmiyor dense motor hakkında fikirlerin mi değişecek ki?
eğer bütçeniz varsa ve kararsızsanız bence çok fazla düşünmeyin
emin olun mükemmel bir motor
saygılar
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Son hıza bu kadar meraklı adam varken biz 300 de yaparız 500 de yaparız.

ben son hız olarak 165 civarı yaptım kırmızıya girmeden, ama bu tür motorlarda bu hıza çıkmak için uzun süre yüksek hızda motoru zorlamak çok doğru değil.

depodan gelen ses kronik, yapılacak birşey yok maalesef.

yağ ve hava filtresinin fiyatını bilen var mi?


Bulusmalara herkesi bekliyoruz.

bu arada konuştuğumuz gibi kimse eve vardığını haber vermemiş.

dün 100 km olmadı hemen karşıya geçip tamamladım :) bugün de silivriye gidip bir bakacağım oralarda nasıl bir yerde yeriz diye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 ----------

Son hýza bu kadar meraklý adam varken biz 300 de yaparýz 500 de yaparýz.
ben son hýz olarak 165 civarý yaptým kýrmýzýya girmeden, ama bu tür motorlarda bu hýza çýkmak için uzun süre yüksek hýzda motoru zorlamak çok doðru deðil.
depodan gelen ses kronik, yapýlacak birþey yok maalesef.
yað ve hava filtresinin fiyatýný bilen var mi?
Bulusmalara herkesi bekliyoruz.
bu arada konuþtuðumuz gibi kimse eve vardýðýný haber vermemiþ.
dün 100 km olmadý hemen karþýya geçip tamamladým :) bugün de silivriye gidip bir bakacaðým oralarda nasýl bir yerde yeriz diye.

slm eve geldıgımde internet yoktu onun için bildiremedim ama ali tel aradım oda kemal söyledi sizinde tel yoktu bende dün kumburgazdaydım oraya gelmeden güzelcede biyer var iftar için iyi biyer bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------

slm eve geldıgımde internet yoktu onun için bildiremedim ama ali tel aradım oda kemal söyledi sizinde tel yoktu bende dün kumburgazdaydım oraya gelmeden güzelcede biyer var iftar için iyi biyer bence

bu arada senın 225 km olay olmus:queen: bende 201 km hıza u:cat:lastım
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
slm eve geldıgımde internet yoktu onun için bildiremedim ama ali tel aradım oda kemal söyledi sizinde tel yoktu bende dün kumburgazdaydım oraya gelmeden güzelcede biyer var iftar için iyi biyer bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------



bu arada senın 225 km olay olmus:queen: bende 201 km hıza u:cat:lastım

hız konusu her zaman bence bebelerin uğraştığı birşeydir, cevap bile vermeye tenezzül etmiyorum normalde, öyle soru sorana da sanane derim geçerim.

ben bugün silivriye gitmedim, 100 km tamamlamıştım :) ece metrobüsle gidince işime geldi açıkçası.

haftaya kumburgaz süper olur eğer yer bulunduysa.

bu arada ben topcase midir nedir tank bag işte ondan yaptıracağım çantacı ustaya, toplanıp 10 tane falan yaptırırsak 50 tl civarı olur diyorum.
bu hafta mıknatıs araştıracağım, burdan konuşalım yine ucuza herkesin olursa istediğimiz yere eşyalı gider geliriz.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

hız konusu her zaman bence bebelerin uğraştığı birşeydir, cevap bile vermeye tenezzül etmiyorum normalde, öyle soru sorana da sanane derim geçerim.

ben bugün silivriye gitmedim, 100 km tamamlamıştım :) ece metrobüsle gidince işime geldi açıkçası.

haftaya kumburgaz süper olur eğer yer bulunduysa.

bu arada ben tank bag midir nedir işte ondan yaptıracağım çantacı ustaya, toplanıp 10 tane falan yaptırırsak 50 tl civarı olur diyorum.
bu hafta mıknatıs araştıracağım, burdan konuşalım yine ucuza herkesin olursa istediğimiz yere eşyalı gider geliriz.


bu arada motomax internet sitesinde inanılmaz indirimler var bakın derim.

ayrıca http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/68566-2010-kawasaki-ninja-250r.html burdaki resimlerdeki gibi desen yapmayı düşünüyorum, yapan var mı? airbrush görmüştüm bu konuda ama tekrar bulamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
4
Tekrar merhaba,

Ani bir kararla 28 Ağustos cumartesi saat 05:00'te Balıkesir_Gönen'den Ankara'ya yola çıktım.

Yakıt konusundaki endişelerimin yersiz olduğu ortaya çıktı.570 km'de 87TL'lik yakıt kullandım.Bu da yaklaşık olarak 4,2LT/100km civarında.Sürüş olarak yol durumuna göre 4-5dk'lık periyotlar halinde 170km/s gibi süratlerde, Bursa çevre yolunun tamamını ise yüksek süratte geçtim.Dolayısıyla pek sakin bir sürüş olmamasına rağmen yakıt normal değerlerde kaldı.

Ayrıca şehir içinde kaymak asfalt tabir edilen yollarda fren yaparken arka lastik sürekli kızakladı.Sanırım IRC'leri değiştirmek gerekecek.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
kendi motorumdan bir kaç tane resim eklemek istedim;
(resimler biraz büyük, net bir şekilde gözükmesini istediğimden)

http://666kb.com/i/bm9lwdk0qcc01ivlc.jpg

http://666kb.com/i/bm9lx6do78flxc6ls.jpg

http://666kb.com/i/bm9lxk80wgf5iy7ow.jpg

büyük olduğu için açılan sayfayı kasmaması için sadece linkleri verdim image kod eklenip normal resim şeklinde açılabilir ancak kasmaması için eklemedim, aslında resimler daha da büyüktü yüzde 70 oranında küçülttüm..
linklere tıklayarak resimleri görebilirsiniz
eğer istenirse video veya daha fazla resim ekleyebilirim:)
saygılar
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
ım

herkese tekrar merhaba.
4 farklı motosiklet ile hafta sonu şehir dışındaydık, 2 günde 1000 kmlik yol yaptık.
otobanda 175km/h gibi bir hıza çıkmam pek de zor olmadı. makineyi redline'a sokup çok kastırmak istemedim.

yolculuğumun ortasında nedensiz yere FI fuel injection ışığı yanmaya başladı. 500 600 km bu şekilde kullanmak zorunda kaldım. motorda bir farklılık hissetmedim ama psikolojik olarak sıkıntı yarattı.

yarın servise götürüp bu sorunun neden kaynaklandığını öğrenip paylaşacağım.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
kendi motorumdan bir kaç tane resim eklemek istedim;
(resimler biraz büyük, net bir şekilde gözükmesini istediğimden)

http://666kb.com/i/bm9lwdk0qcc01ivlc.jpg

http://666kb.com/i/bm9lx6do78flxc6ls.jpg

http://666kb.com/i/bm9lxk80wgf5iy7ow.jpg

büyük olduğu için açılan sayfayı kasmaması için sadece linkleri verdim image kod eklenip normal resim şeklinde açılabilir ancak kasmaması için eklemedim, aslında resimler daha da büyüktü yüzde 70 oranında küçülttüm..
linklere tıklayarak resimleri görebilirsiniz
eğer istenirse video veya daha fazla resim ekleyebilirim:)
saygılar
siyahı da cok guzelmiş..
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
herkese tekrar merhaba.
4 farklı motosiklet ile hafta sonu şehir dışındaydık, 2 günde 1000 kmlik yol yaptık.
otobanda 175km/h gibi bir hıza çıkmam pek de zor olmadı. makineyi redline'a sokup çok kastırmak istemedim.

yolculuğumun ortasında nedensiz yere FI fuel injection ışığı yanmaya başladı. 500 600 km bu şekilde kullanmak zorunda kaldım. motorda bir farklılık hissetmedim ama psikolojik olarak sıkıntı yarattı.

yarın servise götürüp bu sorunun neden kaynaklandığını öğrenip paylaşacağım.

yaptığınız rotayı öğrenmem mümkün mü?

bir de artçı var mıydı? diğer motorlar nelerdi? ninja ile yoruldun mu? o rotada yollar nasıldı?

bu arada ben o ışığı benzin full ışığı sanıyordum :pr:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
herkese tekrar merhaba.
4 farklı motosiklet ile hafta sonu şehir dışındaydık, 2 günde 1000 kmlik yol yaptık.
otobanda 175km/h gibi bir hıza çıkmam pek de zor olmadı. makineyi redline'a sokup çok kastırmak istemedim.

yolculuğumun ortasında nedensiz yere FI fuel injection ışığı yanmaya başladı. 500 600 km bu şekilde kullanmak zorunda kaldım. motorda bir farklılık hissetmedim ama psikolojik olarak sıkıntı yarattı.

yarın servise götürüp bu sorunun neden kaynaklandığını öğrenip paylaşacağım.

bu bılgıyı acıl beklıyoruz merak ettım:cat:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
diğer motorlar honda cbr 125r, cbf 150 ve 1000 rr dı. hiçbirinde artçı yoktu.

karabük-beşiktaş maçına deplasman yaptık. ilk günkü rota;

pazar sabahı tem'e çıkıldı, otobanda düzceden ayrıldık
karadenize çıktık; karasu-akçakoca-ereğliye kadar gittik oradan karabük-safranboluya geçtik. -zonguldak taraflarında plajda yüzdük serinledik-

maçı izledik, 3 puanı kaptık.

safranboluda geceyi geçirdik. ertesi gün safranboluyu dolaştıktan sonra bartın-amasraya gittik.
karabük bartın arası doğa açısından çok hoşumuza gitti. amasra ise oldukça güzeldi.

amasradan hendek'e gittik ve otobana çıktık. bolu tünelinden de daha önce geçmemiştim, tünelde gazlamak da keyifliydi.

dönüş yolunda otobanda cbr 125 imiz 150km/h a kadar çıkıp bizi şaşırttı :)

kısaca batı karadeniz turu yapıp gelmiş olduk :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
diğer motorlar honda cbr 125r, cbf 150 ve 1000 rr dı. hiçbirinde artçı yoktu.

karabük-beşiktaş maçına deplasman yaptık. ilk günkü rota;

pazar sabahı tem'e çıkıldı, otobanda düzceden ayrıldık
karadenize çıktık; karasu-akçakoca-ereğliye kadar gittik oradan karabük-safranboluya geçtik. -zonguldak taraflarında plajda yüzdük serinledik-

maçı izledik, 3 puanı kaptık.

safranboluda geceyi geçirdik. ertesi gün safranboluyu dolaştıktan sonra bartın-amasraya gittik.
karabük bartın arası doğa açısından çok hoşumuza gitti. amasra ise oldukça güzeldi.

amasradan hendek'e gittik ve otobana çıktık. bolu tünelinden de daha önce geçmemiştim, tünelde gazlamak da keyifliydi.

dönüş yolunda otobanda cbr 125 imiz 150km/h a kadar çıkıp bizi şaşırttı :)

kısaca batı karadeniz turu yapıp gelmiş olduk :)

slm kardeşim sen bizim orayı gezmiş gelmişin servise gittinmi bu gün f1 olayını ögrendinmi
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
diğer motorlar honda cbr 125r, cbf 150 ve 1000 rr dı. hiçbirinde artçı yoktu.

karabük-beşiktaş maçına deplasman yaptık. ilk günkü rota;

pazar sabahı tem'e çıkıldı, otobanda düzceden ayrıldık
karadenize çıktık; karasu-akçakoca-ereğliye kadar gittik oradan karabük-safranboluya geçtik. -zonguldak taraflarında plajda yüzdük serinledik-

maçı izledik, 3 puanı kaptık.

safranboluda geceyi geçirdik. ertesi gün safranboluyu dolaştıktan sonra bartın-amasraya gittik.
karabük bartın arası doğa açısından çok hoşumuza gitti. amasra ise oldukça güzeldi.

amasradan hendek'e gittik ve otobana çıktık. bolu tünelinden de daha önce geçmemiştim, tünelde gazlamak da keyifliydi.

dönüş yolunda otobanda cbr 125 imiz 150km/h a kadar çıkıp bizi şaşırttı :)

kısaca batı karadeniz turu yapıp gelmiş olduk :)


çok güzel yerleri görmüşsünüz, saydığın sırayla gidersen çok uzuyor yol heralde karışık yazdın. bir de yollar ne durumda bizim ninjalar ile o tarafa gezi yapsak hem kendimizi hem motoru hırpalar mıyız?

http://maps.google.com/maps?f=d&sou...40.751418,30.921021&spn=2.326075,4.938354&z=8
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
siyahı da cok guzelmiş..

teşekkür ederim shule

volkanix. Dogru Diyosun Motor 10 Numara

teşekkür ederim 6PaTLaR

resimleri biraz daha küçültüm açık olarak göstermek istedim
işte benim kara ninja:)

bmaqht47u2ucbmjzb.jpg


bmaqhuwavspstsihz.jpg


bmaqhx16ig6ngi2lj.jpg


motoru merak eden arkadaşlara daha ayrıntılı resimler çekip gösterebilirim:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
9
bu motoru kullanan arkadaşlar 183cm boy için küçük kalırmı?yorarmı?rüzgar üzermi?

syg
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
rüzgar koruması nasıl yani anlamında :)

race gıbı kullanırsan ruzgar almıyosun artısıda var istedıgın hızlara kolayca cıkabılıyosun...enduru gıbı dık durursan ruzgar alıyosun hızdada etkı yapıyo tabıkı...saygılar:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:58 ----------

çok güzel yerleri görmüşsünüz, saydığın sırayla gidersen çok uzuyor yol heralde karışık yazdın. bir de yollar ne durumda bizim ninjalar ile o tarafa gezi yapsak hem kendimizi hem motoru hırpalar mıyız?

http://maps.google.com/maps?f=d&sou...40.751418,30.921021&spn=2.326075,4.938354&z=8

mert yollar gayet guzel ben aslen zonguldaklıyım gıttıklerı yerler gercekten mukemmel bayramda bızım grupla tur yapılabılır ne dersın???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst