- Katılım
- 21 Nis 2009
- Mesajlar
- 441
evet shule çok güzel söylemiş
aralardan geçiyor
bugün bir arkadaşım denedi, ben de artçıydım
heyecanlı ama tehlikeli
gerek yok
zaten asil bir duruşu var
normal hızında kendi yolunda rahat rahat gitmesi yeterli
üstelik aralardan geçmiyor dense motor hakkında fikirlerin mi değişecek ki?
eğer bütçeniz varsa ve kararsızsanız bence çok fazla düşünmeyin
emin olun mükemmel bir motor
saygılar
aralardan geçiyor
bugün bir arkadaşım denedi, ben de artçıydım
heyecanlı ama tehlikeli
gerek yok
zaten asil bir duruşu var
normal hızında kendi yolunda rahat rahat gitmesi yeterli
üstelik aralardan geçmiyor dense motor hakkında fikirlerin mi değişecek ki?
eğer bütçeniz varsa ve kararsızsanız bence çok fazla düşünmeyin
emin olun mükemmel bir motor
saygılar