Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buluþuluyor mu akþam? Ben yoldan geldim yeni, boþa çýkmayayim, kadikoydeyim çünkü.


Arkadaşım senin yazı şeklinde birşey var. Yazdığın yazıları okumak imkansız gibi birşey hiç okunmuyor. :pr::pr::pr:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Foruma sapik dadandi :)

bu arada dun gece sizden ayrildiktan sonra egsoz koptu. Bilgisayar buldugum an anlatacagim
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Foruma sapik dadandi :)

bu arada dun gece sizden ayrildiktan sonra egsoz koptu. Bilgisayar buldugum an anlatacagim

Az once kartal z moto dan ciktim, once camin ordan gelen far isigi normal degilmis, kafa grenajinin far ile birlestigi tirnak cikmis ya da kirilmis olabilir.

egsozun sase ile birlestigi yerdeki parcalar cikmis egsoz da haliyle baglanti yerinden de cikip kopmus. Normal olarak yine yedek parca yoktu. Servisteki usta orada duran plakası bende sakli :) siyah ninja ya two brothers egsoz taktigi icin ondan cikan parçaları adamin haberi olmadan bana takti. Servis faturali parca icin 80 lira istedi ama usta iceriye haber vermeden 40 liraya takarim dedi ve takti. Benim isime geldi ama acayip uyuz oldum.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
Az once kartal z moto dan ciktim, once camin ordan gelen far isigi normal degilmis, kafa grenajinin far ile birlestigi tirnak cikmis ya da kirilmis olabilir.

egsozun sase ile birlestigi yerdeki parcalar cikmis egsoz da haliyle baglanti yerinden de cikip kopmus. Normal olarak yine yedek parca yoktu. Servisteki usta orada duran plakası bende sakli :) siyah ninja ya two brothers egsoz taktigi icin ondan cikan parçaları adamin haberi olmadan bana takti. Servis faturali parca icin 80 lira istedi ama usta iceriye haber vermeden 40 liraya takarim dedi ve takti. Benim isime geldi ama acayip uyuz oldum.

Hadi bakalım gecmiş olsun, acil bi durum oldugu icin oraya gitmişsin, fakat bidaha oraya gitme bence, bugün başkasının parçasını alan yarın seninkini alıp diger bir motora takabilir.

Tekrar geçmiş olsun, sen de bi two brothers taktırsaydın bari gitmişken:mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Az once kartal z moto dan ciktim, once camin ordan gelen far isigi normal degilmis, kafa grenajinin far ile birlestigi tirnak cikmis ya da kirilmis olabilir.

egsozun sase ile birlestigi yerdeki parcalar cikmis egsoz da haliyle baglanti yerinden de cikip kopmus. Normal olarak yine yedek parca yoktu. Servisteki usta orada duran plakası bende sakli :) siyah ninja ya two brothers egsoz taktigi icin ondan cikan parçaları adamin haberi olmadan bana takti. Servis faturali parca icin 80 lira istedi ama usta iceriye haber vermeden 40 liraya takarim dedi ve takti. Benim isime geldi ama acayip uyuz oldum.

kardesim gecmiş olsun şilenın köy yollarıda dolaşırsan olucagı budur:queen:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Az once kartal z moto dan ciktim, once camin ordan gelen far isigi normal degilmis, kafa grenajinin far ile birlestigi tirnak cikmis ya da kirilmis olabilir.

egsozun sase ile birlestigi yerdeki parcalar cikmis egsoz da haliyle baglanti yerinden de cikip kopmus. Normal olarak yine yedek parca yoktu. Servisteki usta orada duran plakası bende sakli :) siyah ninja ya two brothers egsoz taktigi icin ondan cikan parçaları adamin haberi olmadan bana takti. Servis faturali parca icin 80 lira istedi ama usta iceriye haber vermeden 40 liraya takarim dedi ve takti. Benim isime geldi ama acayip uyuz oldum.
TwB'yi takan burdan çıkmasın :)
 
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
17
mert cok geccmiş olsn kardesm,sana bişi olmasn da..bu arada sayfaya üye ol.face e Kawasaki Ninja 250R - Istanbul yaz grubun adı
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
43
arkadaşlar sizdede ayna sorunuyla karşılaştınızmı ya benim motorda 80 görünce kapanıyoo daha önce haftada bir sıkıyodum şimdi hiç durmamamya başladı ne yapmalıyım bilen varmıı???
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Ayna kapanmasi için aynanin üst tarafindan sikman lazim.

egsoz isi kafami epey karistirdi. O yok sadece 250 km. Toplamda bozuk yok 400 km yi gecmez benim yaptigim. Motoru aldigimda butun civata vb kontrol etmistim. Bu is garip geldi, servis hayatinda ilk defa bu olayi gordugunu soyleyen insanlarla doluydu. Ya motor dusmus kazali onu takan baska bir parca takmis ya da egsoz sokulup yanlis takilmis. O parcayi sikmistim ben evvelden.

gecmis olsun dilekleriniz icin cok saolun, ucuz atlattýk az kalsin jantin arasina giriyormus egsoz.

bu sekilde degisik deneyimler yasayan arkadaslar varsa paylasmayi ihmal etmesinler, baskasinin basina gelmesin.

servisteki motorun sahibi de burda ise+hakkini+aramali+bence,+adam+egsoz+u+geri+takmak+istese+80+lira+maliyet+olacak.+
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ninjanın vergisi ne kadar ?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşlar sizdede ayna sorunuyla karşılaştınızmı ya benim motorda 80 görünce kapanıyoo daha önce haftada bir sıkıyodum şimdi hiç durmamamya başladı ne yapmalıyım bilen varmıı???

slm kardeşim benım 275o km oldu böle bir sorunla karsılasmadım istedıgım hızlarada cıktım ....bence servise bi göster derim...kazasız sürüşler...
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam Arkadaşlar,
Ninja grubumuz giderek kalabalaşıyor. Şimdilik bir sıkıntı yaşamadık. Umarım daha uzun bir zaman sıkıntı yaşamadan, birlikteliğimizi sürdürürüz.


Bu hafta ( Kıtalar arası buluşma:) ) adlı programımızda 28 Ağustos Cumartesi saat 22:00 - 29 Ağustos Pazar Sabah saat 04:00 e kadar sürecek buluşmamızda. Altunizade Opette buluşuyoruz. Bu haftaki buluşmamızı İftar sonrası buluşup, çaylarımızı yudumlarken sohbet edidip, Yol yapıp, ve gece sahurumuzu birlikte yapıp ayrılmak üzere düşündük. Gelmek isteyen, kendini bilen arkadaşları bekleriz. Giderek büyüyoruz. Herkese teşekkürler...

Ninja zx 250 R
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Selam Arkadaşlar,
Ninja grubumuz giderek kalabalaşıyor. Şimdilik bir sıkıntı yaşamadık. Umarım daha uzun bir zaman sıkıntı yaşamadan, birlikteliğimizi sürdürürüz.
[/SIZE]

Bu hafta ( Kıtalar arası buluşma:) ) adlı programımızda 28 Ağustos Cumartesi saat 22:00 - 29 Ağustos Pazar Sabah saat 04:00 e kadar sürecek buluşmamızda. Altunizade Opette buluşuyoruz. Bu haftaki buluşmamızı İftar sonrası buluşup, çaylarımızı yudumlarken sohbet edidip, Yol yapıp, ve gece sahurumuzu birlikte yapıp ayrılmak üzere düşündük. Gelmek isteyen, kendini bilen arkadaşları bekleriz. Giderek büyüyoruz. Herkese teşekkürler...



ben resim koymucam sonra nazar değiyor her seferinde :pr:

başka motoru olan arkadaşlar, davet beklemeyin buluşmamız herkese açıktır.

uzun yolumuzu da rodajı bitmemiş arkadaşklar için yapacağız gece otobanda ışıl ışıl sürüş keyfini kaçırmayın derim. :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar ninja'nın yakıtı ne kadar şehir içi ve şehir dışı? uzun yolda yorar mı?(450+ km.)
bir de sıkıntı yapmadan düzde çıkabileceği son hız nedir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende bu sene sonunda alıcam ninja .toplu alımlarda indirim oluyormu ? almak isteyen 4-5 arkadaşla beraber seneye temmuzda hepberaber alsak ne güzel olur f4 den gına geldi artık benzin pompası bildiğin bahçe hortumu gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst