Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 4 Kas 2008
- Mesajlar
- 20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi hadi hayırlısı bakalım
hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız zevkli sürüşler..
ne kadara mal oldu toplamda ?? aynın senin aldığın gibi 2009 model 2 - 3 bin km de bulsam bende alacam ama siyah istiyorum.
hayırlı olsun darısı benim başıma :rendeer:
Selam
Ben Batuhan. Samsun Ladiktenim.
Bende 3 Haftalık ninja 250r kullanıcısıyım. Tüm sayfaları tek tek okudum yazmak bugune kısmetmişBenim ninja almam tamamen şansdı. Hyosung almak izmire otobüs bileti almışken son kez nete baktım ve daha önce hiç dikkatimi çekmemiş olan ninjayı fark ettim. Bir kaç ilanı aradıktan sonra daha önceki sayflarda yazmış olan Ferhat Uçankuş'dan Antalyadan ninjayı aldık. İlk Ladik'e getirdiğimde içim tam ısınmamıştı birde Hyosung kullanıcıları Ninja nın daha yavaş olduğunu söyledikçe deli oluyodum
Ta ki ilçemizden geçen motorsikletçilerle benzinlikte karşılaşana kadar. İçlerinde bir GT250r vardı. Hemen iş ninja Hyosung muhabbetine döndü yarışalım dedi heralde kabul etmem sandı (motoru alalım 1 hafa oldum dedim acemi sandı heralde
)400 metre kalktık sonuçmu en az 50 metre fark
Şimdi ninjayı gerçekten seviyorum K&N hava filtresi aldım. Çekişte psikolojil deil gerçekten bayağı fark oldu. Ebaydan Koso Rx2 gösterge aldırdım akarabalara yakında gelir
Şimdi yapmak istediğim birşey daha var. İstanbulccc adlı kullanıcı arkaya çamurluk takmış bunu nerden nasıl teymin edebiliriz acaba. Birde lastik alcam ama 130 asla takmam Kanuni, zeulsun gibi çin mallarındada 130 lastik var onları gördükçe psikolojim bozuluyo.
150/60/17 takmayı düşünüyorum ama bu konuda fikirlerinizi almak isterim. Vede marka model önerilerinizi şimdilik bu kadarBu sayfaları daha çok kirletirim
![]()
Saygılar...
40tl lik 97 oktan benzin doldurdum, şuan 180 kmdeyim
hayırlı olsun kardeş çok güzel bir secim yapmışsın bende cok memnunum motorumdan