Selam
Ben Batuhan. Samsun Ladiktenim.
Bende 3 Haftalık ninja 250r kullanıcısıyım. Tüm sayfaları tek tek okudum yazmak bugune kısmetmiş

Benim ninja almam tamamen şansdı. Hyosung almak izmire otobüs bileti almışken son kez nete baktım ve daha önce hiç dikkatimi çekmemiş olan ninjayı fark ettim. Bir kaç ilanı aradıktan sonra daha önceki sayflarda yazmış olan Ferhat Uçankuş'dan Antalyadan ninjayı aldık. İlk Ladik'e getirdiğimde içim tam ısınmamıştı birde Hyosung kullanıcıları Ninja nın daha yavaş olduğunu söyledikçe deli oluyodum

Ta ki ilçemizden geçen motorsikletçilerle benzinlikte karşılaşana kadar. İçlerinde bir GT250r vardı. Hemen iş ninja Hyosung muhabbetine döndü yarışalım dedi heralde kabul etmem sandı (motoru alalım 1 hafa oldum dedim acemi sandı heralde

)400 metre kalktık sonuçmu en az 50 metre fark

Şimdi ninjayı gerçekten seviyorum K&N hava filtresi aldım. Çekişte psikolojil deil gerçekten bayağı fark oldu. Ebaydan Koso Rx2 gösterge aldırdım akarabalara yakında gelir

Şimdi yapmak istediğim birşey daha var. İstanbulccc adlı kullanıcı arkaya çamurluk takmış bunu nerden nasıl teymin edebiliriz acaba. Birde lastik alcam ama 130 asla takmam Kanuni, zeulsun gibi çin mallarındada 130 lastik var onları gördükçe psikolojim bozuluyo.
150/60/17 takmayı düşünüyorum ama bu konuda fikirlerinizi almak isterim. Vede marka model önerilerinizi şimdilik bu kadar

Bu sayfaları daha çok kirletirim
Saygılar...